Ανάμεσα σε αυτές περιλαμβάνεται και η εξέλιξη υβριδικών βενζινοκινητήρων, όπως ένας πρωτότυπος υβριδικός 3-κύλινδρος 1.0 TSI που εκτός του συμβατικού turbo, θα έχει και ένα ηλεκτρικό «κομπρεσεράκι». Το τελευταίο θα λειτουργεί σε ηλεκτρικό δίκτυο 48V και θα συνδυάζεται με νέας γενιάς start/stop (θα είναι και γεννήτρια ανάκτησης ενέργειας) με επιπλέον μπαταρία. Στόχος είναι η μείωση της κατανάλωσης (στόχος είναι τα 4,7 lt/100 km σε πραγματικές συνθήκες κίνησης!), η εξάλειψη lag στις χαμηλές rpm και η μείωση των ρύπων, όπως αναφέρει σε άρθρο του το βρετανικό Autocar.

Από αισθητικής πλευράς, το Golf Mk8 θα παραπέμπει σε μία ριζικά ανανεωμένη εκδοχή του τωρινού μοντέλου που θα βασίζεται σε μία αναβαθμισμένη εκδοχή της πλατφόρμας MQB. Σημαντικά αναβαθμισμένος θα είναι ο εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας, εισάγοντας στις κορυφαίες εκδοχές και την δυνατότητα εντολών με χειρονομίες (ένα σύστημα που είδαμε στο πρωτότυπο Golf R Touch). Το νέο σύστημα πολυμέσων θα συνδυάζεται με οθόνη αφής 13 ιντσών, ενώ θα υπάρχει πλήρως ψηφιακός πίνακας οργάνων και νέες τεχνολογίες για τα δεδομένα της κατηγορίας.

caroto.gr