Συγκεκριμένα, ταξινομήθηκαν παγκοσμίως 49.055 αυτοκίνητα της σουηδικής μάρκας. Νούμερο αυξημένο κατά 26% σε σχέση με τον αντίστοιχο περσινό μήνα. Στην Ευρώπη οι πωλήσεις έφτασαν τις 26.646 αυτοκίνητα, η αύξηση ήταν 23,9%, με best seller τα V40, V40 Cross Country και XC60, ενώ πολύ καλή ήταν και η παρουσία του νέου XC90 με μόλις 5 μήνες εμπορικής παρουσίας. Στην Σουηδία 1 στα 4 αυτοκίνητα που πωλούνται είναι Volvo, μιας και το μερίδιο αγοράς της είναι 24,3%, ενώ στην Ελλάδα η αύξηση της σουηδικής μάρκας για τους 11 μήνες του 2015 που έχουν περάσει είναι 14,5%.

Στη Γερμανία η αύξηση του Νοεμβρίου ήταν 20,5%, στην Ολλανδία το ποσοστό αύξησης έφτασε το εντυπωσιακό 104,8%, στην Ελβετία το +24,9%, ενώ σε Ισπανία και Βέλγιο ξεπέρασε το +15%. Στις ΗΠΑ η άνοδος της Volvo τον 11ο μήνα του χρόνου έφτασε, με 6.903 πωλήσεις, το άκρως εντυπωσιακό 90,5%, που σε μεγάλο βαθμό οφείλεται στο νέο XC90, ενώ πολύ καλά πάει και το XC60. Τέλος στην Κίνα, οι 8.045 πωλήσεις νέων Volvo αντιπροσωπεύουν αύξηση 15,8% για τη μάρκα, σε σχέση με τον ίδιο μήνα το 2014.

caroto.gr