
Οικονομία και μεγάλα έργα το στοίχημα της ΔΕΘ: Η καθημερινότητα και ο συντονισμός με υπογραφή Χατζηδάκη
Σε απόλυτη προτεραιότητα τα δημόσια έργα
Απόλυτη προτεραιότητα για τον Κυριάκο Μητσοτάκη ενόψει ΔΕΘ, μαζί με τα μέτρα στήριξης, το σιδηροδρομικό δίκτυο, οι αυτοκινητοδρόμοι Πάτρα-Πύργος, Ε65, ΒΟΑΚ και το flyover Θεσσαλονίκης
Το απόλυτο συνοδευτικό των οικονομικών εξαγγελιών στις οποίες θα προχωρήσει ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης στην επερχόμενη παρουσία του στη ΔΕΘ, αλλά και των επιθετικών μέτρων που έχουν ήδη ανακοινωθεί όπως αυτές για τους συνταξιούχους και το στεγαστικό αμέσως μετά το Πάσχα, θα αποτελέσει η υλοποίηση, η ολοκλήρωση ή η δρομολίγηση σημαντικών δημόσιων έργων.
Διαβάστε: "Κλείδωσαν" 1,5 δισ. ευρώ επιπλέον παροχές στη ΔΕΘ: Διευρύνεται ο δηµοσιονοµικός χώρος κατά 600 εκατ. ευρώ
«Όταν λέμε καθημερινότητα, εννούμε από την Οικονομία μέχρι τις συναλλαγές με το Δημόσιο, τον εκσυγχρονισμό των κρατικών δομών και εν τέλει τη διευκόλυνση της ζωής των πολιτών σε όλα τα επίπεδα», λέει χαρακτηριστικά κορυφαίο στέλεχος της πρωθυπουργικής αυλής. Δεν είναι τυχαίο, ότι με το θέμα αυτό ασχολείται προσωπικά –και σε συνεννόηση βεβαίως με τον πρωθυπουργό- ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης Κωστής Χατζηδάκης, ο οποίος ελάχιστες ημέρες συσκέφθηκε με τα εμπλεκόμενα στελέχη του υπουργικού συμβουλίου, αλλά και τον υπουργό Επικρατείας, Άκη Σκέρετσο, σε μια προσπάθεια να υπάρξει μια συνολική και ολοκληρωμένη εικόνα στο συγκεκριμένο μέτωπο, αλλά και να υπάρξουν –όπου χρειάζεται- παρεμβάσεις για επιτάχυνση των διαδικασιών.
Απόλυτη προτεραιότητα όπως γίνεται αντιληπτό, συνιστούν οι εργασίες στο σιδηροδρομικό δίκτυο και δη στα σημεία εκείνα που «χτυπήθηκα» από τον Daniel και στα οποία παρατηρούνται πανθομολογούμενες καθυστερήσεις. Στο ίδιο κάδρο τοποθετούνται από κυβερνητικής πλευράς και οι περιπτώσεις του αυτοκινητοδρόμου Πάτρα-Πύργος που θα ολοκληρωθεί το 2025, το βόρειο τμήμα του Ε65 που με βάση το χρονοδιάγραμμα θα ολοκληρωθεί του χρόνου τέτοιο καιρό, το flyover της Θεσσαλονίκης, που είναι προγραμματισμένο να τελειώσει το 2027, καθώς και η έναρξη των εργασιών για το μεγαλύτερο σκέλος του ΒΟΑΚ, η ηλεκτρική σύνδεση Αθήνας - Κρήτης που φθάνει στο τέλος, καθώς και η ηλεκτρική διασύνδεση των Κυκλάδων, που θα αποτελεί πργματικότητα με το νέος έτος.
Δίπλα στην εξίσωση αυτή, θα προκύψουν το αμέσως επόμενο διάστημα και ενόψει του καλοκαιριού από τον υπουργό Ενέργειας και Περιβάλλοντος, Σταύρο Παπασταύρου, μια σειρά από βραχυπρόθεσμσες και μακροπρόθεσμες πρωτοβουλίες για τις περιοχές της χώρας, οι οποίες αντιμετωπίζουν τα μεγαλύτερα προβλήματα λειψυδρίας. Πρόκειται για την ανανεωμένη εκδοχή του σχεδίου που εκπονήθηκε πέρυσι, αλλά και πάποια νέα δεδομένα που θα εισέλθουν στην συζήτηση.
Διαβάστε: "Κλείδωσαν" 1,5 δισ. ευρώ επιπλέον παροχές στη ΔΕΘ: Διευρύνεται ο δηµοσιονοµικός χώρος κατά 600 εκατ. ευρώ
Η επεξεργασία του "καλαθιού" της ΔΕΘ από τον Κωστή Χατζηδάκη
«Όταν λέμε καθημερινότητα, εννούμε από την Οικονομία μέχρι τις συναλλαγές με το Δημόσιο, τον εκσυγχρονισμό των κρατικών δομών και εν τέλει τη διευκόλυνση της ζωής των πολιτών σε όλα τα επίπεδα», λέει χαρακτηριστικά κορυφαίο στέλεχος της πρωθυπουργικής αυλής. Δεν είναι τυχαίο, ότι με το θέμα αυτό ασχολείται προσωπικά –και σε συνεννόηση βεβαίως με τον πρωθυπουργό- ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης Κωστής Χατζηδάκης, ο οποίος ελάχιστες ημέρες συσκέφθηκε με τα εμπλεκόμενα στελέχη του υπουργικού συμβουλίου, αλλά και τον υπουργό Επικρατείας, Άκη Σκέρετσο, σε μια προσπάθεια να υπάρξει μια συνολική και ολοκληρωμένη εικόνα στο συγκεκριμένο μέτωπο, αλλά και να υπάρξουν –όπου χρειάζεται- παρεμβάσεις για επιτάχυνση των διαδικασιών.
Κυριάκος Μητσοτάκης: Τα δημόσια έργα που μπαίνουν σε απόλυτη προτεραιότητα
Απόλυτη προτεραιότητα όπως γίνεται αντιληπτό, συνιστούν οι εργασίες στο σιδηροδρομικό δίκτυο και δη στα σημεία εκείνα που «χτυπήθηκα» από τον Daniel και στα οποία παρατηρούνται πανθομολογούμενες καθυστερήσεις. Στο ίδιο κάδρο τοποθετούνται από κυβερνητικής πλευράς και οι περιπτώσεις του αυτοκινητοδρόμου Πάτρα-Πύργος που θα ολοκληρωθεί το 2025, το βόρειο τμήμα του Ε65 που με βάση το χρονοδιάγραμμα θα ολοκληρωθεί του χρόνου τέτοιο καιρό, το flyover της Θεσσαλονίκης, που είναι προγραμματισμένο να τελειώσει το 2027, καθώς και η έναρξη των εργασιών για το μεγαλύτερο σκέλος του ΒΟΑΚ, η ηλεκτρική σύνδεση Αθήνας - Κρήτης που φθάνει στο τέλος, καθώς και η ηλεκτρική διασύνδεση των Κυκλάδων, που θα αποτελεί πργματικότητα με το νέος έτος.Δίπλα στην εξίσωση αυτή, θα προκύψουν το αμέσως επόμενο διάστημα και ενόψει του καλοκαιριού από τον υπουργό Ενέργειας και Περιβάλλοντος, Σταύρο Παπασταύρου, μια σειρά από βραχυπρόθεσμσες και μακροπρόθεσμες πρωτοβουλίες για τις περιοχές της χώρας, οι οποίες αντιμετωπίζουν τα μεγαλύτερα προβλήματα λειψυδρίας. Πρόκειται για την ανανεωμένη εκδοχή του σχεδίου που εκπονήθηκε πέρυσι, αλλά και πάποια νέα δεδομένα που θα εισέλθουν στην συζήτηση.