Σε αντίθεση με τον Ολυμπιακό που μετράει 89 χρόνια ζωής, τα social media έχουν μπει μαζικά στη ζωή του Έλληνα τα τελευταία έξι χρόνια. Ο όρος μέσα κοινωνικής δικτύωσης (ή αλλιώς social media) αναφέρεται στα μέσα αλληλεπίδρασης ομάδων ανθρώπων μέσω διαδικτυακών κοινοτήτων, όπως το Facebook, το Twitter και το Youtube.

 

Όταν είσαι πρωταθλητής από την ημέρα που... γεννήθηκες, θέλεις να είσαι πρωταθλητής σε όλα. Τα social media είναι μια μικρότερη αντανάκλαση της κοινωνίας μας και σήμερα θα δούμε πως ο Ολυμπιακός έγινε η πρώτη ομάδα στην Ελλάδα πού έσπασε το φράγμα των 500.000 likes στο facebook, αφήνοντας τους αντιπάλους του εκατοντάδες χιλιάδες πίσω.

  

Η συστηματική δουλειά που κάνει η ΠΑΕ Ολυμπιακός στο διαδίκτυο είχε άμεση επίδραση στους οπαδούς της πρώτης ομάδας στη χώρα. Με την τελευταία μέτρηση να έχει γίνει στις 12/9, ο Ολυμπιακός έχει 519.056 likes στην επίσημη σελίδα του στο Facebook, με τον συγκεκριμένο αριθμό να αυξάνεται τρομακτικά τους τελευταίους μήνες.

 Χαρακτηριστικό είναι ότι η σελίδα του ΠΑΟΚ έρχεται δεύτερη με 341.172 likes, η σελίδα της ΑΕΚ τρίτη με 118.492 likes, ενώ ο Παναθηναϊκός μένει... εκτός μεταλλίων όντας τέταρτος με 124.589 likes.

 

Δεν είναι όμως μόνο το facebook, αφού οι πρωταθλητές Ελλάδος διατηρούν τα σκήπτρα και στο Τwitter. Την ώρα που ο Ολυμπιακός έχει ξεπεράσει τους 30.000 followers, ο ΠΑΟΚ έχει 22.000, η ΑΕΚ 12.000 και ο Παναθηναϊκός 19.000.

  

Κλείνοντας με το τρίτο δημοφιλέστερο μέσο, το Youtube, βρίσκουμε και εκεί τον Ολυμπιακό πρωτοπόρο. Το Επίσημο Κανάλι της ομάδας απαριθμεί 39.913 εγγραφές. Η  ΑΕΚ έχει 6.728 εγγραφές, ο ΠΑΟΚ έχει 37.089, την ίδια στιγμή που ο Παναθηναϊκός δεν έχει καν επίσημο λογαριασμό στου Youtube.

 

 

 

Πέρα από όλα τ' άλλα, το http://www.olympiacos.org/ είναι ένα από τα καλύτερα οργανωμένα sites ποδοσφαιρικού συλλόγου παγκοσμίως, αφού πέρα από το αισθητικό κομμάτι, προσφέρει στους αναγνώστες του αμέτρητες πληροφορίες όπως: Ειδήσεις της ομάδας, Δελτία Τύπου, πληροφορίες για εισιτήρια, την ιστορία του συλλόγου, πληροφορίες για τις εγκαταστάσεις, τις σχολές αλλά και τον Ερασιτέχνη, το Olympiakos TV και οτιδήποτε άλλο θέλει να δει ένας οπαδός για την ομάδα του.

 

Ποιο είναι το συμπέρασμα όλων αυτών των αριθμών; Αυτό που τονίσαμε και παραπάνω. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι μια μικρότερη αντανάκλαση της κοινωνίας μας και έτσι ο Ολυμπιακός δικαιολογημένα υποστηρίζει πως οι οπαδοί του ξεπερνούν τους μισούς κατοίκους της χώρας μας. Οι οπαδοί αποτελούν ένα αναπόσπαστο κομμάτι του συλλόγου και για αυτόν το λόγο η ομάδα τους παρέχει την καλύτερη δυνατή ενημέρωση. Ένα σύνολο πρέπει να αποδίδει το 100% σε όλους τους τομείς και οι άνθρωποι του Ολυμπιακού το έχουν καταλάβει καλά αυτό.

 

Πηγή piraeuspres.gr