
Formula 1: Θρίαμβος και pole position... έκπληξη του Ράσελ στο GP του Καναδά
Έφαγε τη... σκόνη του ο Φερστάπεν
Ο Τζορτζ Ράσελ έκανε την έκπληξη στο Grand Prix του Καναδά και κατέκτησε την πρώτη του polite position με τη Mercedes στη φετινή σεζόν της Formula 1 και μάλιστα για δεύτερη διαδοχική χρονιά στη θρυλική πίστα του Μοντρεάλ.
Σε μία περίπλοκη διαδικασία κατατακτήριων δοκιμών για το Grand Prix Καναδά, ο George Russell έκανε την έκπληξη και κατέκτησε την πρώτη του pole position με τη Mercedes στη φετινή σεζόν της Formula 1 για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά στο Μόντρεαλ. Ο Βρετανός χρησιμοποίησε τη μέση γόμα για την τελική του προσπάθεια και αυτή φαίνεται να ήταν η σωστή επιλογή ελαστικών, καθώς και ο Max Verstappen, που βρέθηκε στη 2η θέση, 0,16 δλ. πίσω από τον Russell, έκανε την ίδια.
Παρά την αρκετά υψηλή θερμοκρασία ασφάλτου (άνω των 40 βαθμών Κελσίου), η Mercedes είχε τη δυνατότητα να επωφεληθεί, καθώς λόγω του λείου ασφαλτοτάπητα, τα ελαστικά λειτουργούσαν σε αρκετά χαμηλές θερμοκρασίες και εκεί βρίσκεται το πλεονέκτημα του γερμανικού μονοθεσίου. Με πολύ καλή επιτάχυνση από τις αργές στροφές, όπου ίσως βοήθησε και η νέα πίσω ανάρτηση (της Imola) σε συνδυασμο με έναν πολύ καλό γύρο από τον Russell, ήρθε η επιτυχία για τον Βρετανό, με αρκετά μεγάλη διαφορά.
Ο Verstappen αν και θα ήθελε την pole, ήταν ευχαριστημένος από την προσωπική του απόδοση όσο και του μονοθεσίου της Red Bull. Η RB21 ήταν στημένη με "λιγότερο φτερό" και ήταν ταχύτατη στις ευθείες, εκμεταλλευόμενη και το πολύ αποδοτικό DRS της. O Ολλανδός ήταν ευχαριστημένος με το πλαίσιο λειτουργίας εντός του οποίου είχε βρεθεί εξαρχής αυτό το τριήμερο το μονοθέσιο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ MOTOR ONE
GEORGE RUSSELL STORMS TO POLE IN MONTREAL!!! 🤩
— Formula 1 (@F1) June 14, 2025
What. A. Lap! #F1 #CanadianGP pic.twitter.com/0EpN9PsebG
Formula 1: Pole position... έκπληξη του Ράσελ στο Grand Prix του Καναδά
Οι δύο οδηγοί, που είχαν συγκρουστεί μεταξύ τους στο GP Ισπανίας, είχαν εκκινήσει με την ίδια διάταξη και πέρυσι στο Μόντρεαλ, ωστόσο, αυτή τη φορά ο Russell θα μπορεί να είναι πιο επιθετικός στη μάχη του με τον Ολλανδό, καθώς έχει μεγαλύτερο περιθώριο πόντων ποινής στην αγωνιστική του άδεια, όπως ανέφερε στις δηλώσεις του. Αντιθέτως, φαίνεται ότι η επιλογή μαλακών ελαστικών που έκαναν οι McLaren και Ferrari ήταν η λανθασμένη. Αν και η μαλακή γόμα προσέφερε περισσότερη πρόσφυση, η μέση γόμα παρείχε περισσότερη στήριξη (και αυτοπεποίθηση στους οδηγούς) και αντιμετώπιζε καλύτερα τα επιθετικά kerb.Mighty in Montreal 💪
— Formula 1 (@F1) June 14, 2025
Ride onboard with @GeorgeRussell63 as he masters the Circuit Gilles Villeneuve for the second year running 👏#F1 #CanadianGP @pirellisport pic.twitter.com/E0HblSnZ9H
Russell's sixth career pole 🙌
— Formula 1 (@F1) June 15, 2025
Verstappen's fifth front row of the year 👏
All the best stats from qualifying ⤵️#F1 #CanadianGP https://t.co/cE8TE39aLQ
Ο Verstappen αν και θα ήθελε την pole, ήταν ευχαριστημένος από την προσωπική του απόδοση όσο και του μονοθεσίου της Red Bull. Η RB21 ήταν στημένη με "λιγότερο φτερό" και ήταν ταχύτατη στις ευθείες, εκμεταλλευόμενη και το πολύ αποδοτικό DRS της. O Ολλανδός ήταν ευχαριστημένος με το πλαίσιο λειτουργίας εντός του οποίου είχε βρεθεί εξαρχής αυτό το τριήμερο το μονοθέσιο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ MOTOR ONE