Ένα νέο τεστ για τον κοροναϊό, το οποίο θα μπορούσε να προβλέψει ποιοι άνθρωποι θα νοσήσουν σοβαρά από τον ιό, μελετούν οι επιστήμονες. Σύμφωνα με νέα αμερικανική επιστημονική έρευνα της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου της Νέας Υόρκης και του Ιατρικού Κέντρου Langone Health, η οποία δημοσιεύθηκε στο περιοδικό «Life Science Alliance», βρέθηκε σύνδεση μεταξύ συγκεκριμένων αυτο-αντισωμάτων στο αίμα νοσηλευόμενων ασθενών με κορoναϊό και την αυξημένη πιθανότητα κινδύνου να νοσήσουν σοβαρά.

Τα αυτο-αντισώματα είναι πρωτεΐνες και δεν αμύνονται απέναντι στα βακτήρια και τους ιούς, αλλά επιτίθενται στα κύτταρα και τα μόρια του ίδιου του ασθενή. Ένα είδος αυτο-αντισωμάτων που προσδένονται στο DNA ή σε ορισμένα λιπίδια του σώματος είναι συχνά σχεδόν διπλάσια στην αρχή της λοίμωξης σε όσους στη συνέχεια επιδεινώνονται γρηγορότερα και αρρωσταίνουν βαριά.

Το νέο τεστ θα μπορούσε να βοηθήσει στην ανίχνευση αυτών των αυτο-αντισωμάτων και να δείξει ποιος από τους ασθενείς με κοροναϊό χρειάζεται στενή παρακολούθηση πριν επιδεινωθεί η υγεία του και χρειαστεί διασωλήνωση. «Μολονότι χρειάζεται περαιτέρω έρευνα, τα ευρήματά μας ήδη δείχνουν ότι ένα τεστ για την ανίχνευση αντισωμάτων κατά του DNA και ενός λιπιδίου (phosphatidyIserine) μπορεί να βοηθήσει για τον εντοπισμό εκείνων των ασθενών με COVID-19 που εισάγονται στο νοσοκομείο και οι οποίοι κινδυνεύουν περισσότερο να χρειαστούν μονάδα εντατικής θεραπείας και στενότερη παρακολούθηση», είπε η ερευνήτρια δρ Μαριζόλ Ζουνίγκα.

Δημοσιεύτηκε στην εφημερίδα ΟΝ ΤΙΜΕ