Με νεανική σχεδίαση που παραπέμπει στο σύγχρονο μοτίβο της μάρκας (στις φωτογραφίες βλέπετε έκδοση εξοπλισμού GT-Line), νέα πλατφόρμα και αναβαθμισμένους κινητήρες, το νέο Picanto θα λανσαριστεί στην εγχώρια αγορά αρχές του καλοκαιριού και σε τρεις εκδόσεις κινητήρων: τους τρικύλινδρους στα 1.000 κ.εκ. με τον ατμοσφαιρικό να αποδίδει 65 ίππους και τον turbo 100 ίππους, ενώ η μεγαλύτερη (σε κυβικά ατμοσφαιρική) έκδοση 1.2 έχει ισχύ 87 ίππους.

Η σχεδίαση του νέου Picanto έγινε στα κέντρα της εταιρίας, στην Γερμανία (Φρανκφούρτη) και στην Κορέα (Namyang). Το μήκος του αμαξώματος παραμένει στα 3,595 μέτρα σε αντίθεση με το μεταξόνιο που έχει αυξηθεί κατά 15 χλστ. (συνολικό στα 2.400), ενώ οι Κορεάτες κάνουν λόγο για βέλτιστη σχεδίαση της καμπίνας που διασφαλίζει ελαφρώς μεγαλύτερους χώρους. Πάντοτε σε σχέση με τα απερχόμενο Picanto, το ταμπλό είναι εντελώς καινούργιο με την κεντρική κονσόλα και την μεγάλη οθόνη αφής να θυμίζει το επίσης καινούργιο Rio του 2017, ενώ θα υπάρχει πλήρης υποστήριξη και διασύνδεση με smartphone.

caroto.gr