Στο σύνολο της αυτοκινητικής πορείας, ο ιαπωνικός κολοσσός έχει κατασκευάσει και διαθέσει πάνω από 10 εκ. υβριδικά μοντέλα, επίδοση που ισοδυναμεί, σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία των τελευταίων τεσσάρων ετών, με τις ετήσιες πωλήσεις ολόκληρου του ομίλου μέσα σε μια και μόνο χρονιά. Αυτή τη στιγμή, η Toyota διαθέτει στις τάξεις της 34 «παγκόσμια» μοντέλα στην εν λόγω κατηγορία, συμπεριλαμβανομένων ασφαλώς και εκείνων της «θυγατρικής» Lexus. Συνολικά, από τα 10 εκ. υβριδικά οχήματα που φέρουν τα σήματα των δύο εταιρειών, σχεδόν τα 3 εκ. έχουν ταξινομηθεί, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία, στις επιμέρους αγορές της Β. Αμερικής.

Και για να έχει κανείς ένα μέτρο σύγκρισης των παραπάνω μεγεθών, αξίζει να αναφέρουμε πως το ηλεκτρικό Leaf της επίσης ιαπωνικής Nissan έχει καταγράψει σε ολόκληρη την καριέρα του 230.000 πωλήσεις ανά τον κόσμο. Την ίδια στιγμή, το σύνολο των ηλεκτρικών μοντέλων της ανερχόμενης Tesla (βλ. Roadster, Model S, Model X) έχουν καταφέρει να κερδίσουν την εμπιστοσύνη μόλις 186.000 αγοραστών.

Η επιτυχία του υβριδικού… εγχειρήματος των Ιαπώνων αποκτά μια διαφορετική δυναμική αν αναλογιστεί κανείς πως από το 1982 μέχρι και σήμερα η Mercedes έχει κατασκευάσει «μόνο» 8 εκ. αντίτυπα της C-Class. Την ίδια στιγμή, η αειθαλής Porsche 911 δεν έχει ακόμα καταφέρει να ξεπεράσει το άτυπο φράγμα του 1 εκ., σε αντίθεση με την Mazda, η οποία ξεπέρασε πρόσφατα το εν λόγω εμπορικό «ορόσημο», χάρη στη συνεισφορά όλων των γενεών του εμβληματικού της roadster που ακούει στο όνομα MX-5.

Πηγή: 4troxoi.gr