Ως μέλος της οικογένειας SH, την οποία δημιούργησε το SH50 το 1984 και ξεπέρασε σε πωλήσεις το ένα εκατομμύριο, το τετράχρονο SH150 βγήκε στην αγορά της Ευρώπης το 2001.

Για το 2017, το SH150i, το οποίο κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Honda στην Atessa της Ιταλίας, παρουσιάζεται πιο κομψό και ακόμη πιο πρακτικό.

Η βάση του μοντέλου παραμένει ο σωληνωτός σκελετός του SH150i από ατσάλι υψηλής αντοχής είναι κατασκευασμένος με γνώμονα την ακαμψία και την αντοχή στο χρόνο. Οι ελαφριές ζάντες 16 ιντσών από κράμα αλουμινίου εξασφαλίζουν σταθερότητα και ασφαλές κράτημα σε διαφορετικά οδοστρώματα. Για πρώτη φορά χρησιμοποιούνται τα tubeless ελαστικά City Grip της Michelin. Το μεταξόνιο είναι 1340 χλστ. με το ίχνος στα 85 χλστ. και τη γωνία κάστερ στις 26°. Το ύψος της σέλας είναι 799 χλστ., το βάρος με υγρά και καύσιμο στα 137,3, ενώ το επιτρεπόμενο βάρος φόρτωσης είναι 180 κιλά.

Παρότι το σχήμα του SH150i είναι διαφορετικό, η λειτουργικότητά του παραμένει η ίδια. Η φυσική θέση οδήγησης, η οποία προσφέρει προστασία από τον άνεμο, χαρίζει άνεση στον αναβάτη, ενώ το επίπεδο δάπεδο προσφέρει ελευθερία κινήσεων για τα πόδια και διευκολύνει το «ανέβα – κατέβα» από το σκούτερ.

Για να κάνει την καθημερινή ζωή λίγο πιο εύκολη, το SH150i διαθέτει πλέον το σύστημα Smart Key της Honda. Το έξυπνο κλειδί αρκεί να βρίσκεται στην τσέπη του αναβάτη χωρίς να χρειάζεται ο ίδιος να το βάζει σε κάποιον διακόπτη, στην κλειδαριά της σέλας και της τάπας βενζίνης. Το κλειδί διαθέτει δύο πλήκτρα για την έξυπνη λειτουργία on/off και τη λειτουργία «ανταπόκρισης» η οποία ενεργοποιεί τα φλας από μακριά για καλύτερη αναγνώριση/εύρεση του οχήματος.

Με το έξυπνο κλειδί στην τσέπη αρκεί να πιέσεις τον κεντρικό διακόπτη για να ξεκλειδώσει το τιμόνι και να πάρει μπροστά ο κινητήρας ενώ από ένα δεύτερο διακόπτη μπορείς να ξεκλειδώσεις την τάπα καυσίμου και τη σέλλα. Ο διακόπτης φωτίζεται με μπλε χρώμα όταν τον πιέζεις ή όταν πιέσεις το κουμπί «ανταπόκρισης» στο έξυπνο κλειδί.

Επίσης, το μπροστινό ντουλαπάκι είναι μεγαλύτερο και κρύβει ένα χρήσιμο φορτιστή 12V, ενώ δεν λείπει ο πρακτικός γάντζος για τις σακούλες με τα ψώνια. Το ρεζερβουάρ των 7,5 λίτρων χαρίζει αυτονομία πάνω από 300 χλμ.

Εξάλλου, ένα ζεύγος από γάντζους για κράνη βρίσκεται εκατέρωθεν του αποθηκευτικού χώρου κάτω από τη σέλα, στον οποίο χωράει ένα full face κράνος. Η μεγάλη πίσω βάση από πολύ ανθεκτικό πλαστικό είναι έτοιμη να υποδεχτεί την προαιρετική μπαγκαζιέρα.

Τα όργανα είναι ευανάγνωστα με αναλογικές ενδείξεις για τη στάθμη καυσίμου και για τη θερμοκρασία κινητήρα, ενώ το επίσης αναλογικό ταχύμετρο είναι μεγάλο και ιδιαίτερα ευανάγνωστο. Όταν ανοίξει ο κεντρικός διακόπτης, η βελόνα κινείται μέχρι το τέρμα και επιστρέφει.

Ο τετράχρονος, υδρόψυκτος κινητήρας των 153 κ.εκ. του SH150i, είναι μία μονάδα που χάρη στην αναβαθμισμένη χαρτογράφηση του PGM-FI αποδίδει 11kW στις 8.250 σ.α.λ. με μέγιστη ροπή 13.9Nm στις 6.500 σ.α.λ.

Η ιδιαίτερα χαμηλή κατανάλωση (43,8 χλμ./λίτρο σύμφωνα με τον κύκλο WMTC), εξασφαλίζει χαμηλό κόστος χρήσης για τον ιδιοκτήτη.

Η τεχνολογία - κλειδί για την εξοικονόμηση καυσίμου που έχει υιοθετήσει το SH150i είναι το Idling Stop. Όταν ενεργοποιείται από το διακόπτη στο δεξί γκριπ σβήνει αυτόματα τον κινητήρα όταν αυτός παραμείνει για 3 δευτερόλεπτα στο ρελαντί και τον ξαναβάζει μπροστά με το άνοιγμα του γκαζιού.

Τέλος, τα πίσω αμορτισέρ διαθέτουν ρύθμιση προφόρτισης του ελατηρίου σε 5 στάδια και η διαδρομή της ανάρτησης είναι 83 χλστ. Εξασφαλίζουν εξαιρετικό κράτημα του δρόμου και έχουν ρυθμιστεί για να προσφέρουν σωστό έλεγχο στον αναβάτη. Το ABS είναι στάνταρ και στα φρένα βρίσκουμε δίσκους 240 χλστ. εμπρός και πίσω με 2-πίστονη δαγκάνα μπροστά και μονοπίστονη δαγκάνα στον πίσω τροχό.

Το νέο SH 150i μοντέλο 2017, διατίθεται στην Ελλάδα στην έκδοση SH150 ABS TOP BOX στην τιμή των 3.990€.