Με την απαραίτητη «φρεσκάδα» ενός σύγχρονου αυτοκινήτου πόλης και μια σπάνια για τα δεδομένα της συγκεκριμένης κατηγορίας δυναμική, η τρίτη κατά σειρά γενιά του KIA Picanto δεν θα μπορούσε να περάσει απαρατήρητη.

Ο κατά γενική ομολογία ελκυστικός σχεδιασμός των επιφανειών του αμαξώματος  είναι εκείνος που κάνει την αρχή, κερδίζοντας τις εντυπώσεις. Ως φιλοσοφία το Picanto του 2017 συνεχίζει από εκεί που σταμάτησε η αμέσως προηγούμενη γενιά του, επενδύοντας σε αυστηρότερα γεωμετρικά σχήματα και προσαρμόζοντας το προφίλ του στην εκάστοτε γραμμή εξοπλισμού.

Ενδεικτικό είναι το παράδειγμα των εκδόσεων GT Line, οι οποίες πρόκειται να τοποθετηθούν στην κορυφή της νεοσύστατης γκάμας του προσφέροντας, πέρα από τη δεδομένη για τις προτάσεις της ΚΙΑ εξοπλιστική πληρότητα, έναν επιθετικότερο χαρακτήρα.

Το νέο Picanto δείχνει να πατά με μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση στην άσφαλτο, γεγονός που εν μέρει οφείλεται στις νέες αναλογίες του αμαξώματός του. Το μεταξόνιο όπως και ο πίσω πρόβολος αυξήθηκε, ωστόσο, το μήκος διατηρήθηκε σταθερό, διατηρώντας τη μικρότερη σε διαστάσεις πρόταση στην γκάμα της ΚΙΑ στην καρδιά του A-Segment.

Κερδισμένοι από τις νέες αναλογίες του αμαξώματος έχουν βγει και οι διαθέσιμοι χώροι στο εσωτερικό. Χαρακτηριστικό είναι το παράδειγμα του διαμερίσματος των αποσκευών, η χωρητικότητα του οποίου ξεκινά από τα 255 λίτρα, τοποθετώντας το Picanto στην κορυφή της κατηγορίας του.

Τον τίτλου του κορυφαίου υπερασπίζονται και οι εξοπλιστικές προδιαγραφές του αυτοκινήτου. Πέρα από τις συνήθεις ανέσεις, εντύπωση προκαλεί η παρουσία ενός ιδιαίτερα προηγμένου συστήματος ενημέρωσης και ψυχαγωγίας από το δεύτερο επίπεδο εξοπλισμού, το οποίο ξεχωρίζει χάρη στις εκτεταμένες δυνατότητες συνδεσιμότητας και την ευκολία χρήσης που προσφέρει η τοποθετημένη στην κορυφή της κεντρικής κονσόλας έγχρωμης οθόνης αφής μεγέθους 7 ιντσών.

Κλείνοντας με τον θάλαμο επιβατών, η αντιληπτή ποιότητα όπως αυτή διαμορφώνεται από το εξαιρετικό φινίρισμα των σκληρών κατά τ’ άλλα πλαστικών και την αποτελεσματική ηχομόνωση, κινείται στα επίπεδα ανώτερων κατηγοριών, αναδεικνύοντας την προσπάθεια των Κορεατών να δημιουργήσουν μια απολύτως ολοκληρωμένη πρόταση.

Από εκεί και πέρα ο λόγος ανήκει στο νέο πλαίσιο και τους κινητήρες βενζίνης που διαμορφώνουν τη δεδομένη χρονική στιγμή την γκάμα του «μικρού» KIA.

Πρόκειται για τα ατμοσφαιρικά σύνολα των 1,0 και 1,2 λίτρων με απόδοση 67 και 84 ίππους αντιστοίχως, καθώς και για το σαφώς ισχυρότερο (100 ίπποι) υπερτροφοδοτούμενο μοτέρ των 998 κ.εκ.

Το συμπέρασμα σε ό,τι αφορά τουλάχιστον στις ατμοσφαιρικές εκδόσεις -τις μόνες διαθέσιμες στην πανευρωπαϊκή παρουσίαση του νέου KIA Picanto στην Βαρκελώνη- είναι κοινό.

Το νέο-αναβαθμισμένο πλαίσιο διαχειρίζεται με χαρακτηριστική ευκολία τόσο τους 67 όσο και τους 84 ίππους, αξιοποιώντας με τον καλύτερο δυνατό τρόπο την αισθητά αυξημένη ακαμψία και το χαμηλότερο, κατά 28 κιλά, βάρος.

Το αμεσότερο σύστημα διεύθυνσης ενισχύει περαιτέρω την αίσθηση πως το νέο Picanto απευθύνεται, περισσότερο από ποτέ, στον οδηγό του χωρίς αυτό να σημαίνει ωστόσο πως η άνεση, η ευελιξία και η αποτελεσματικότητά του μέσα στην πόλη έχουν μετριαστεί.

Στη χώρα μας η νέα πρόταση της KIA αναμένεται τον Σεπτέμβριο σε τιμές που θα ξεκινούν από τα 10.300 ευρώ (1.0 68 PS) και θα φτάνουν τα 12.700 ευρώ (1.2 84 PS GT Line).

Τον Σεπτέμβριο, στο πλαίσιο της διεθνούς έκθεσης αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης, η κορεατική φίρμα πρόκειται να αποκαλύψει και την X Line εξοπλιστική γραμμή, τα χαρακτηριστικά της οποίας θα διαμορφώνουν έναν λιλιπούτειων διαστάσεων crossover.