O δις πρωταθλητής της F1 Emerson Fittipaldi, αποκάλυψε πριν λίγο καιρό, από το floor της ελβετικής έκθεσης τον Μάρτιο, την υλοποίηση του οράματος του για ένα ανθρακονημάτινο sportscar το οποίο φιλοδοξεί να αποτελέσει την φαντασίωση κάθε οδηγού που κινείται σε πίστα, ακολουθώντας την πατροπαράδοτη ατμοσφαιρική V8 συνταγή χωρίς την συνδρομή υπερτροφοδότησης, υπερσυμπιεστή ή ηλεκτροκίνησης.

Εκτός από τις εξωτικές προδιαγραφές του ΕF7, πλέον αποκαλύφθηκε και το τίμημα που θα κληθούν να καταβάλουν όσοι επιθυμούν να αποκτήσουν ένα από τα συνολικά 39 αντίτυπα του sportscar το οποίο διαμορφώνεται στο διόλου ευκαταφρόνητο ποσό των 1,5 εκατομμυρίων δολαρίων.

Σε ό,τι αφορά όσα καλούνται να «δικαιολογήσουν» το υψηλότατο τίμημα αξίζει να σημειωθεί ότι εκτός από την πατρότητα του βραζιλιάνου οδηγού, το EF7 συνδυάζει στις προδιαγραφές του τη σχεδιαστική υπογραφή του οίκου Pininfarina ενώ την υλοποίηση των μηχανικών και μη μερών του έχει αναλάβει η γερμανική HWA AG η οποία και έχει την επιμέλεια πολλών από τις αγωνιστικές μηχανές του DTM.

Χάρη στο ανθρακονημάτινο αμάξωμά του και την εκτεταμένη χρήση αυτού του ελαφρού υλικού σε όσο το δυνατόν περισσότερα εξαρτήματά του σε συνδυασμό με την κατασκευή των γυάλινων επιφανειών από πολυανθρακικό πολυμερές, το βάρος του EF7 σταματά στα 1.000 κιλά.

Από τις προδιαγραφές ενός διθέσιου εξωτικού sportscar με αφετηρία και προορισμό τις πίστες δεν θα μπορούσε να λείψει ο κλωβός ασφαλείας, τα σπορ ανθρακονημάτινα καθίσματα με τις ζώνες έξι σημείων και τα συστήματα προστασίας σε περίπτωση ανατροπής.

Στα σχεδιαστικά του χαρακτηριστικά τα οποία ανέλαβε να υλοποιήσει ο ιταλικός οίκος αντλώντας έμπνευση από την φύση και συγκεκριμένα από το υδροδυναμικό σχήμα των καρχαριών, ξεχωρίζει η επιβλητική αεροτομή στο πίσω τμήμα, οι παράξενες εισαγωγές αέρα στο καπό και πίσω από τις μπροστινές πόρτες.


Σε ό,τι αφορά το κινητήριο σύνολο, πρόκειται για ένα ατμοσφαιρικό V8 κινητήρα 4,8 λίτρα δια χειρός HWA AG με απόδοση 600 ίππους και 510 Nm ροπής το οποίο συνδυάζεται με ένα σειριακό κιβώτιο έξι σχέσεων.

Το παζλ συμπληρώνει ένα μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, η ανεξάρτητη ανάρτηση με τις ρυθμιζόμενες αντιστρεπτικές δοκούς και ένα ανάλογο των αγωνιστικών του προδιαγραφών σύστημα πέδησης.

Αξίζει να σημειωθεί επίσης ότι όπως αποκάλυψε ο Emerson Fittipaldi, ήδη εξετάζεται το ενδεχόμενο δημιουργίας μιας έκδοσης για το δρόμο, ενώ όσοι –πολλοί- δεν έχουν τη δυνατότητα να αποκτήσουν το EF7, υπάρχει πάντα και η ψηφιακή εκδοχή του στην τελευταία έκδοση του Gran Turismo.