Η γερμανική φίρμα έχει δείξει με κάθε τρόπο τη σοβαρότητα με την οποία επιθυμεί να αντιμετωπίσει το κεφάλαιο ηλεκτροκίνηση, παρουσιάζοντας με κάθε ευκαιρία πρωτότυπα μοντέλα τα οποία φιλοδοξούν να σκιαγραφήσουν το ηλεκτρικό μέλλον το οποίο όπως και κάθε άλλη έκφανση των Γερμανών, προδιαγράφεται τεχνολογικά αλλά και αριθμητικά πληθωρικό.

Έτσι μετά τη σειρά των πρωτότυπων ID τα οποία αποτύπωσαν την ηλεκτροκίνηση σε hatchback, minivan και crossover εκδοχές, οι Γερμανοί αποκάλυψαν μια ακόμα σχεδιαστική μελέτη η οποία κάλλιστα θα μπορούσε να αποτελεί ένα σαφέστερο σχεδίασμα για την επόμενη γενιά του Golf.

Σύμφωνα με τις επίσημες συστάσεις το Gen. E Concept, «αποτυπώνει το μέλλον της νέας γενιάς ηλεκτρικών αυτοκινήτων με αυξημένη αυτονομία η οποία θα ξεπερνά τα 400 χλμ.».

Χαρακτηριστικό του σκεπτικού των Γερμανών είναι ότι το φιλόδοξο πρωτότυπο εξοπλίζεται με δύο θύρες φόρτισης με τη λογική να μπορεί να αναπληρώνει την ενέργεια του σε τριφασικό οικιακό δίκτυο ή σε ταχυφορτιστές του δημόσιου οδικού δικτύου τους οποίους η VW αναπτύσσει ήδη συνεργατικά με άλλες εταιρείες και έγκεινται στην «δημιουργία κινούμενων ρομποτικών μηχανισμών που θα αναλαμβάνουν να συνδέουν μόνοι τους τα προς φόρτιση αυτοκίνητα στα υπόγεια γκαράζ».

Επίσης όπως επισημαίνει η VW, το Gen. E Concept έχει ως αφετηρία μια νέα ελαφριά αρχιτεκτονική η οποία σχεδιάστηκε με γνώμονα την μέγιστη ασφάλεια συμπεριλαμβανομένων των μπαταριών οι οποίες τροφοδοτούν ένα ηλεκτρικό μοτέρ με μεγάλη αποδοτικότητα.

Ανεξαρτήτως των όσων λίγων αποκαλύπτει η VW για το φιλόδοξο concept, μια προσεκτική παρατήρηση στη σχεδίασή του σε συνάρτηση με το μέγεθός του δεν μπορεί να το κατατάξει ως ένα φουτουριστικό διάδοχο του Golf με εμφανή τα σημάδια της αισθητικής συγγένειας.

Αυτό που επίσης αποκαλύπτεται είναι η πληθώρα αισθητήρων και ραντάρ περιμετρικά του αυτοκινήτου τα οποία σε συνδυασμό με την παρουσία μιας κάμερας στο παρμπρίζ, συντείνουν στη βεβαιότητα ενός συστήματος αυτόνομης οδήγησης το οποίο θα αναλάβει να πλαισιώσει τα προηγμένα τεχνικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου το οποίο σύμφωνα με την VW αποτελεί «μια ματιά σε ένα top secret υπό εξέλιξη προϊόν».