Όπως είναι ήδη γνωστό από τις επόμενες γενιές των μοντέλων της η Smart θα διαθέτει μόνο ηλεκτρικές εκδόσεις καταργώντας όλες τις συμβατικές με κινητήρα εσωτερικές καύσης. Στις δύο δεκαετίες έχουν πωληθεί πάνω από 2,2 εκατομμύρια Smart δίχως ωστόσο τα έσοδα να είναι τέτοια ώστε να κάνουν τους ιθύνοντες της εταιρίας να χαμογελούν. Ο βασικός λόγος είναι πως η Smart δαπανούσε τεράστια κονδύλια στο μάρκετινγκ (ειδικά για να προβάλει στο στιλ, την ευελιξία και την ασφάλεια) για να καθιερωθεί ως σήμα και δυσανάλογα του λειτουργικού της κόστους.

Διαβάστε περισσότερα στο caranddriver.gr