Σχεδόν τρεις δεκαετίες μετά από την πτώση του Τείχους του Βερολίνου στις 9 Νοεμβρίου 1989, η πολυμορφία της αυτοκινητοβιομηχανίας της Αν. Γερμανίας άλλαξε. Ενώ τα «ανατολικά» αυτοκίνητα αμέσως μετά έγιναν τεχνολογικά παρωχημένες αναμνήσεις των μη ελεύθερων χρόνων, σήμερα θεωρούνται αναγνωρισμένα κλασικά. Τα Trabant και Wartburgδεν απολαμβάνουν μόνο την cult κατάσταση, αφού ορισμένα μοντέλα τους έχουν γίνει πολύ ακριβά, όπως το Wartburg 311 Coupe. Κοιτάζοντας πίσω, ένα καθίσταται σαφές: Η Αν. Γερμανία διέθετε μια πολύχρωμη και πλούσια ποικιλία αυτοκινήτων!

Διαβάστε περισσότερα στο caranddriver.gr