Αν, ωστόσο, οι μπροστινοί τροχοί χάνουν την πρόσφυσή τους, οι οδηγοί πρέπει να πάρουν προσεκτικά το πόδι τους από το γκάζι ή να φρενάρουν, εφόσον το όχημά τους εφοδιάζεται με ABS. Στη συνέχεια, τα ελαστικά θα αποκτήσουν ξανά τη χαμένη πρόσφυση σύντομα.

Αν το πίσω μέρος τείνει να αποκολληθεί, εξαρτάται από το πού μεταδίδεται η ισχύς στο αυτοκίνητο. Αν κινητήριοι τροχοί είναι οι μπροστινοί, μια ελαφριά... γκαζιά μπορεί να φέρει το αυτοκίνητο πίσω στην τροχιά του. Μια ίδια κίνηση ή αποδέσμευση του συμπλέκτη μπορεί να βοηθήσει σε ένα πισωκίνητο μοντέλο. Γενικές συμβουλές για τα τετρακίνητα οχήματα είναι ουσιαστικά άσκοπες λόγω του μεγάλου αριθμού τεχνολογικών λύσεων.

Γενικά, το χειμώνα ισχύει ότι αν ο δρόμος είναι ολισθηρός, τότε όλα πρέπει να γίνονται πιο αργά. Αυτό δεν ισχύει μόνο για την ταχύτητα. Το τιμόνι και τα pedal πρέπει επίσης να χειρίζονται πιο μαλακά. Γιατί, μεταξύ άλλων, η απόσταση του φρεναρίσματος στις ολισθηρές επιφάνειες αυξάνεται σημαντικά και το αυτοκίνητο αρχίζει να γλιστρά πιο γρήγορα με απότομες κινήσεις.

πηγή:caranddriver.gr