H Mitsubishi στοχεύει σε νέα στρατηγική στα SUV
mitsubishi_1
Auto

H Mitsubishi στοχεύει σε νέα στρατηγική στα SUV

Η ιαπωνική εταιρία σκοπεύει την μεγάλη της ανάκαμψη στην Ευρώπη από τις αρχές της δεκαετίας με αρωγό τις Renault και Nissan

Η απόσταση μεταξύ των μοντέλων θα στοιχειοθετείται τόσο από την διαφορά μήκους όσο και από την τιμή πώλησης

Οι Ιάπωνες γνωρίζουν πολύ καλά πως η ευρωπαϊκή αγορά χτίζεται γύρω από τα SUV και τα απαραίτητα ηλεκτροϋβριδικά μοντέλα. Κάπως έτσι η νέα της γκάμα στα SUV θα βασιστεί γύρω από τρία υπάρχοντα μοντέλα: τα ASC, Outlander και Eclipse Cross. Μόνο που αυτά θα έχουν από το 2020 μια ξεκάθαρη απόσταση μεταξύ τους και θα βασίζονται σε πλατφόρμες και μηχανικά μέρη των δύο συμμάχων (Renault και Nissan).

Διαβάστε περισσότερα στο caranddriver.gr

TAGS:

Aποδοχή Cookies

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies της Google ή/και άλλων παρόχων διαφήμισης για την παροχή των υπηρεσιών του, για την εξατομίκευση διαφημίσεων και για την ανάλυση της επισκεψιμότητας. Η Google κοινοποιεί πληροφορίες σχετικά με την από μέρους σας χρήση αυτού του ιστότοπου. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies.

Διαβάστε περισσότερα