To Aiways U6ion που δεν έφτασε ποτέ στην Γενεύη
Ωστόσο, την τελευταία στιγμή το ταξίδι του για την πρεμιέρα του concept από το οποίο θα προκύψει το δεύτερο SUV παραγωγής της εταιρίας (υπάρχει και το U5) δεν έγινε ποτέ λόγω κοροναϊού. Έτσι, το αυτοκίνητο δεν πέρασε ποτέ στην Ελβετία και η διαδικτυακή του πρεμιέρα έγινε από την Σαγκάη.
Σχεδιαστικά το πρωτότυπο από την Κίνα ανήκει στον Ken Okuyama. Αν δεν σας λέει κάτι το όνομα ίσως να σας πείθει για τοπ ταλέντο του το γεγονός πως σε αυτόν πιστώνεται σε ένα μεγάλο βαθμό η σχεδίαση της Enzo και πολλών άλλων σπορ μοντέλων. Μάλιστα εκείνη την εποχή ήταν και επικεφαλής σχεδιασμού στον Pininfarina.
Και εδώ το U6ion ξεχωρίζει από την πολύ ιδιαίτερη σχεδίαση του αμαξώματος με το μπροστινό ανάγλυφο και την εντελώς κλειστή μάσκα. Το πίσω μέρος κατεβαίνει όσο πρέπει να ενισχύσει την κουπέ φόρμα ενώ το κάπως εκκεντρικό σχήμα συμπληρώνει η περίεργη και λεπτή αψίδα ως αεροτομή.
Στα σχεδιαστικά τρικ ξεχωρίζει οι κρυφές πτυσσόμενες λαβές στις πόρτες, ενώ μεγάλη εντύπωση προκαλεί το εσωτερικό διάταξης 2 2 με το τιμόνι να παραπέμπει περισσότερο σε πηδάλιο. Από εκεί και πέρα υπάρχουν δύο ψηφιακές οθόνες.
Η Aiways έχει κατασκευάσει και ένα ακόμη SUV, το επίσης ηλεκτρικό U5. Από αυτό προέρχεται τόσο η πλατφόρμα MAS όσο και το σύστημα πρόωσης με μοτέρ 190 PS και 315 Nm. Η μπαταρία προσφέρει αυτονομία έως 460 km και στην εμβέλεια της συνδράμει και η καλή αεροδυναμική του αμαξώματος με συντελεστή στο 0,27.
Σχεδιαστικά το πρωτότυπο από την Κίνα ανήκει στον Ken Okuyama. Αν δεν σας λέει κάτι το όνομα ίσως να σας πείθει για τοπ ταλέντο του το γεγονός πως σε αυτόν πιστώνεται σε ένα μεγάλο βαθμό η σχεδίαση της Enzo και πολλών άλλων σπορ μοντέλων. Μάλιστα εκείνη την εποχή ήταν και επικεφαλής σχεδιασμού στον Pininfarina.
Και εδώ το U6ion ξεχωρίζει από την πολύ ιδιαίτερη σχεδίαση του αμαξώματος με το μπροστινό ανάγλυφο και την εντελώς κλειστή μάσκα. Το πίσω μέρος κατεβαίνει όσο πρέπει να ενισχύσει την κουπέ φόρμα ενώ το κάπως εκκεντρικό σχήμα συμπληρώνει η περίεργη και λεπτή αψίδα ως αεροτομή.
Στα σχεδιαστικά τρικ ξεχωρίζει οι κρυφές πτυσσόμενες λαβές στις πόρτες, ενώ μεγάλη εντύπωση προκαλεί το εσωτερικό διάταξης 2 2 με το τιμόνι να παραπέμπει περισσότερο σε πηδάλιο. Από εκεί και πέρα υπάρχουν δύο ψηφιακές οθόνες.
Η Aiways έχει κατασκευάσει και ένα ακόμη SUV, το επίσης ηλεκτρικό U5. Από αυτό προέρχεται τόσο η πλατφόρμα MAS όσο και το σύστημα πρόωσης με μοτέρ 190 PS και 315 Nm. Η μπαταρία προσφέρει αυτονομία έως 460 km και στην εμβέλεια της συνδράμει και η καλή αεροδυναμική του αμαξώματος με συντελεστή στο 0,27.