Η πιο... ακραία Mercedes-AMG GT είναι γεγονός
Στο νέο της κεφάλαιο η Black Series έχει μια αγωνιστική αύρα και αρκετές τεχνολογίες από τον χώρο των αγώνων. Μια από αυτές είναι και η διάταξη flat-plane του νέου V8 που μπορεί να έχει ίδια τετράλιτρη χωρητικότητα με τον κανονικό cross-plane, αλλά τελείως διαφορετική εσωτερική σχεδίαση με νέους άξονες και κομβία (στις 180 μοίρες αντί για 90), νέες πολλαπλές εξαγωγής, νέο σύστημα λίπανσης ξηρού κάρτερ, μεγαλύτερα turbo και πολλές άλλες βελτιώσεις.
Η κίνηση εξακολουθεί να περνά στους πίσω τροχούς μέσω αυτόματο διπλόδισκου κιβωτίου με 7 σχέσεις που έχουν ενισχυθεί. Σχετικά με τις επιδόσεις τα πρώτα 100 km/h από στάση επιτυγχάνονται σε 3,2 sec και το 0-200 σε λιγότερο από 9 sec. Όσο για την τελική αυτή φτάνει τα 325 km/h.
Όπως και η AMG GT-R έτσι και εδώ υπάρχει ρυθμιζόμενη και πλήρως ελεγχόμενη ανάρτηση με ρύθμιση αντιστρεπτικών και γωνίας κάμπερ. Οι μηχανικοί έχουν κάνει διάφορες ενισχύσεις και βελτιώσεις στο πλαίσιο, υπάρχουν κεραμικά αγωνιστικά τακάκια, μπόλικο κάρμπον και πολλά στοιχεία από τα αγωνιστικά στις κατηγορίες GT3 και GT4.
Όπως είναι για παράδειγμα η πίσω πλήρως ρυθμιζόμενη «φτερούγα» από ανθρακονήματα που αποτελείται από δύο μέρη και ρυθμίζεται αυτόματα ή χειροκίνητα. Πίσω υπάρχει ένας τεράστιος διαχύτης, τέσσερις απολήξεις και γενικότερα ένα wow σύνολο που συμπληρώνουν μπροστά 19άρες ζάντες και πίσω 20άρες. Αξιοσημείωτο είναι πως το κάθετο αεροδυναμικό φορτίο στα 250 km/h φτάνει τα 400 kg.
Η κίνηση εξακολουθεί να περνά στους πίσω τροχούς μέσω αυτόματο διπλόδισκου κιβωτίου με 7 σχέσεις που έχουν ενισχυθεί. Σχετικά με τις επιδόσεις τα πρώτα 100 km/h από στάση επιτυγχάνονται σε 3,2 sec και το 0-200 σε λιγότερο από 9 sec. Όσο για την τελική αυτή φτάνει τα 325 km/h.
Όπως και η AMG GT-R έτσι και εδώ υπάρχει ρυθμιζόμενη και πλήρως ελεγχόμενη ανάρτηση με ρύθμιση αντιστρεπτικών και γωνίας κάμπερ. Οι μηχανικοί έχουν κάνει διάφορες ενισχύσεις και βελτιώσεις στο πλαίσιο, υπάρχουν κεραμικά αγωνιστικά τακάκια, μπόλικο κάρμπον και πολλά στοιχεία από τα αγωνιστικά στις κατηγορίες GT3 και GT4.
Όπως είναι για παράδειγμα η πίσω πλήρως ρυθμιζόμενη «φτερούγα» από ανθρακονήματα που αποτελείται από δύο μέρη και ρυθμίζεται αυτόματα ή χειροκίνητα. Πίσω υπάρχει ένας τεράστιος διαχύτης, τέσσερις απολήξεις και γενικότερα ένα wow σύνολο που συμπληρώνουν μπροστά 19άρες ζάντες και πίσω 20άρες. Αξιοσημείωτο είναι πως το κάθετο αεροδυναμικό φορτίο στα 250 km/h φτάνει τα 400 kg.