Έτοιμη η πρώτη σύγχρονη Bentley Blower
Μετά από 90 ολόκληρα χρόνια από το εργοστάσιο της Bentley βγήκε μια ολοκαίνουργια Blower. Πρόκειται για το αυτοκίνητο «0» των Blower Continuation Series, που θα είναι συνολικά 12 και θα κατασκευαστούν, όπως άλλωστε και η υπ’ αριθμόν 0 με βάση τα γνήσια σχέδια του παρελθόντος.
Μάλιστα προκειμένου οι ολοκαίνουργιες Blower να μη διαφέρουν σε τίποτα από τις αρχέτυπες το Νο. 2 αγωνιστικό της τότε αγωνιστικής ομάδας, που είναι το μεγαλύτερο σε αξία αυτοκίνητο που ανήκει στην ίδια τη βρετανική μάρκας, λύθηκε και στη συνέχεια με τη βοήθεια ενός laser scanner δημιουργήθηκε ένα ψηφιακό μοντέλο.
Για τη κατασκευή της Blower υπ’ αριθμόν «0» χρησιμοποιήθηκαν οι τότε μέθοδοι από εξειδικευμένους τεχνίτες. Ενδεικτικά είναι πως για τα καθίσματα χρησιμοποιήθηκαν, σαν «γέμισμα» 10 kg από φυσικές τρίχες αλόγου.
Με βάση της αρχικές προδιαγραφές κατασκευάστηκε και ο κινητήρας των 4 ½ lt, ο οποίος διαθέτει αξιόλογα, ειδικά για πριν από σχεδόν έναν αιώνα, τεχνικά χαρακτηριστικά: αλουμινένια πιστόνια, επικεφαλής εκκεντροφόρο, τέσσερις βαλβίδες και δύο μπουζί ανά κύλινδρο και μηχανικό υπερσυμπιεστή.
Η απόδοσή του υπολογίζεται γύρω στα 240 PS, ενώ το μοντέλο υπ’ αριθμόν 0 θα δοκιμαστεί για 8.000 km σε πίστα, που αντιστοιχούν σε 35.000 km κανονικής χρήσης. Επίσης οι δοκιμές θα προσομοιάζουν κάποιους διάσημους αγώνες του παρελθόντος όπως το Mille Miglia ή το Παρίσι-Πεκίνο, ενώ θα διαπιστωθεί και η τελική ταχύτητα της Blower.
Μάλιστα προκειμένου οι ολοκαίνουργιες Blower να μη διαφέρουν σε τίποτα από τις αρχέτυπες το Νο. 2 αγωνιστικό της τότε αγωνιστικής ομάδας, που είναι το μεγαλύτερο σε αξία αυτοκίνητο που ανήκει στην ίδια τη βρετανική μάρκας, λύθηκε και στη συνέχεια με τη βοήθεια ενός laser scanner δημιουργήθηκε ένα ψηφιακό μοντέλο.
Για τη κατασκευή της Blower υπ’ αριθμόν «0» χρησιμοποιήθηκαν οι τότε μέθοδοι από εξειδικευμένους τεχνίτες. Ενδεικτικά είναι πως για τα καθίσματα χρησιμοποιήθηκαν, σαν «γέμισμα» 10 kg από φυσικές τρίχες αλόγου.
Με βάση της αρχικές προδιαγραφές κατασκευάστηκε και ο κινητήρας των 4 ½ lt, ο οποίος διαθέτει αξιόλογα, ειδικά για πριν από σχεδόν έναν αιώνα, τεχνικά χαρακτηριστικά: αλουμινένια πιστόνια, επικεφαλής εκκεντροφόρο, τέσσερις βαλβίδες και δύο μπουζί ανά κύλινδρο και μηχανικό υπερσυμπιεστή.
Η απόδοσή του υπολογίζεται γύρω στα 240 PS, ενώ το μοντέλο υπ’ αριθμόν 0 θα δοκιμαστεί για 8.000 km σε πίστα, που αντιστοιχούν σε 35.000 km κανονικής χρήσης. Επίσης οι δοκιμές θα προσομοιάζουν κάποιους διάσημους αγώνες του παρελθόντος όπως το Mille Miglia ή το Παρίσι-Πεκίνο, ενώ θα διαπιστωθεί και η τελική ταχύτητα της Blower.