VW Golf R Estate: Στην πρακτική διάσταση του δυναμισμού
Ακολουθώντας την συνήθη τακτική της, η γερμανική φίρμα, αφού παρουσίασε με κάθε επισημότητα την κορυφαία παραλλαγή του νέου Golf, συνεχίζει τον πολλαπλασιασμό των επιλογών του, εξελίσσοντας την πρακτικότερη όσο και πανίσχυρη εκδοχή του η οποία εντοπίστηκε με φόντο το αρκτικό τοπίο του ευρωπαϊκού βορρά χωρίς ίχνος καμουφλάζ.
Βάσει αυτού το Golf R Estate διαθέτει τον ίδιο «σκαμμένο» μπροστινό προφυλακτήρα με την hatchback έκδοση ο οποίος ενσωματώνει μεγαλύτερες γρίλια και εισαγωγές αέρα για τις αυξημένες ανάγκες ψύξης του πανίσχυρου κινητήρα.
Στα στοιχεία που αποτελούν σήμα κατατεθέν των R εκδόσεων συγκαταλέγονται οι μεγαλύτεροι τροχοί με τις χαρακτηριστικές γαλάζιες δαγκάνες και τα μεγαλύτερα δισκόφρενα που απαρτίζουν το ικανότερο σύστημα πέδησης. Εξίσου προφανής είναι η αύξηση μεγέθους στα κατώτερα πλευρικά τμήματα τα οποία αποτελούν επίσης ιδιαίτερο χαρακτηριστικό των σπορ εκδόσεων.
Στο πίσω τμήμα, η χορταστική τετραπλή απόληξη της εξάτμισης δεν αφήνει περιθώρια αμφιβολιών για την ταυτότητα της έκδοσης ενώ το ίδιο ισχύει και για τον ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα. Στην περίπτωση των συγκεκριμένων λήψεων το Golf R διαθέτει και κοτσαδόρο η παρουσία του οποίου δικαιολογείται απολύτως από την γενναιόδωρη ισχύ και τις ικανότητες ρυμούλκησης που αυτή προσφέρει έστω και αν οι ιδιοκτήτες του ενδεχομένως δεν θα σκεφτούν να το χρησιμοποιήσουν κατά τέτοιο τρόπο.
Στο προκείμενο, το Golf R Estate εφοδιάζεται με δίλιτρο turbo κινητήρα απόδοσης 320 ίππων και 420 Nm ροπής. Συνδυάζεται με επτά σχέσεων κιβώτιο διπλού συμπλέκτη και σύστημα τετρακίνησης και στην περίπτωση της hatchback έκδοσης εγγυώνται επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε 4,7 δευτερόλεπτα. Με δεδομένο το αυξημένο μέγεθος και βάρος η Estate έκδοση προδιαγράφεται κατά τι βραδύτερη.
Το παρών θα δώσει η τροποποιημένη ανάρτηση η οποία μειώνει την απόσταση από το έδαφος κατά 1,5 εκατοστό ενώ το σύστημα τετρακίνησης συνδυάζεται και με σύστημα διαχείρισης ροπής το οποίο αναλαμβάνει να κατανείμει τη ροπή ανάμεσα και στους δύο πίσω τροχούς, βελτιώνοντας την ευελιξία του.
Την εικόνα θα συμπληρώσουν ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης και τα ενεργά αμορτισέρ τα οποία προσφέρουν 15 διαφορετικές δυνατότητες ρύθμισης, αμφότερα διαχειρίσιμα μέσω του Vehicle Dynamics Manager.
Για όσους ωστόσο επιθυμούν ακόμα κάτι παραπάνω θα υπάρξει και έκδοση R-Performance η οποία προσθέτει στην εξίσωση πιο αιχμηρές αισθητικές λεπτομέρειες, μεγαλύτερους τροχούς, πιο έντονο spoiler, αυξάνει την μέγιστη ταχύτητα σε 280 χλμ./ώρα ενώ προσθέτει και δύο επιπλέον επιλογές στα προγράμματα οδήγησης συμπεριλαμβανομένης της λειτουργίας Drift που επιτρέπει την ελεγχόμενη ολίσθηση του πίσω άξονα προς όφελος μιας πιο διασκεδαστικής εμπειρίας.
Αυτό που δεν έχει ακόμα διευκρινιστεί είναι κατά πόσο η παρουσία του συστήματος τετρακίνησης και της νέας διάταξης πολλαπλών συνδέσμων στην ανάρτηση θα περιορίσει κατά τι την χωρητικότητα των 611 λίτρων του πορτ μπαγκάζ.
Η πρεμιέρα του Golf R Estate αναμένεται μέσα στην χρονιά με τη διάθεσή του να ξεκινά το προσεχές καλοκαίρι.
Βάσει αυτού το Golf R Estate διαθέτει τον ίδιο «σκαμμένο» μπροστινό προφυλακτήρα με την hatchback έκδοση ο οποίος ενσωματώνει μεγαλύτερες γρίλια και εισαγωγές αέρα για τις αυξημένες ανάγκες ψύξης του πανίσχυρου κινητήρα.
Στα στοιχεία που αποτελούν σήμα κατατεθέν των R εκδόσεων συγκαταλέγονται οι μεγαλύτεροι τροχοί με τις χαρακτηριστικές γαλάζιες δαγκάνες και τα μεγαλύτερα δισκόφρενα που απαρτίζουν το ικανότερο σύστημα πέδησης. Εξίσου προφανής είναι η αύξηση μεγέθους στα κατώτερα πλευρικά τμήματα τα οποία αποτελούν επίσης ιδιαίτερο χαρακτηριστικό των σπορ εκδόσεων.
Στο πίσω τμήμα, η χορταστική τετραπλή απόληξη της εξάτμισης δεν αφήνει περιθώρια αμφιβολιών για την ταυτότητα της έκδοσης ενώ το ίδιο ισχύει και για τον ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα. Στην περίπτωση των συγκεκριμένων λήψεων το Golf R διαθέτει και κοτσαδόρο η παρουσία του οποίου δικαιολογείται απολύτως από την γενναιόδωρη ισχύ και τις ικανότητες ρυμούλκησης που αυτή προσφέρει έστω και αν οι ιδιοκτήτες του ενδεχομένως δεν θα σκεφτούν να το χρησιμοποιήσουν κατά τέτοιο τρόπο.
Στο προκείμενο, το Golf R Estate εφοδιάζεται με δίλιτρο turbo κινητήρα απόδοσης 320 ίππων και 420 Nm ροπής. Συνδυάζεται με επτά σχέσεων κιβώτιο διπλού συμπλέκτη και σύστημα τετρακίνησης και στην περίπτωση της hatchback έκδοσης εγγυώνται επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε 4,7 δευτερόλεπτα. Με δεδομένο το αυξημένο μέγεθος και βάρος η Estate έκδοση προδιαγράφεται κατά τι βραδύτερη.
Το παρών θα δώσει η τροποποιημένη ανάρτηση η οποία μειώνει την απόσταση από το έδαφος κατά 1,5 εκατοστό ενώ το σύστημα τετρακίνησης συνδυάζεται και με σύστημα διαχείρισης ροπής το οποίο αναλαμβάνει να κατανείμει τη ροπή ανάμεσα και στους δύο πίσω τροχούς, βελτιώνοντας την ευελιξία του.
Την εικόνα θα συμπληρώσουν ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης και τα ενεργά αμορτισέρ τα οποία προσφέρουν 15 διαφορετικές δυνατότητες ρύθμισης, αμφότερα διαχειρίσιμα μέσω του Vehicle Dynamics Manager.
Για όσους ωστόσο επιθυμούν ακόμα κάτι παραπάνω θα υπάρξει και έκδοση R-Performance η οποία προσθέτει στην εξίσωση πιο αιχμηρές αισθητικές λεπτομέρειες, μεγαλύτερους τροχούς, πιο έντονο spoiler, αυξάνει την μέγιστη ταχύτητα σε 280 χλμ./ώρα ενώ προσθέτει και δύο επιπλέον επιλογές στα προγράμματα οδήγησης συμπεριλαμβανομένης της λειτουργίας Drift που επιτρέπει την ελεγχόμενη ολίσθηση του πίσω άξονα προς όφελος μιας πιο διασκεδαστικής εμπειρίας.
Αυτό που δεν έχει ακόμα διευκρινιστεί είναι κατά πόσο η παρουσία του συστήματος τετρακίνησης και της νέας διάταξης πολλαπλών συνδέσμων στην ανάρτηση θα περιορίσει κατά τι την χωρητικότητα των 611 λίτρων του πορτ μπαγκάζ.
Η πρεμιέρα του Golf R Estate αναμένεται μέσα στην χρονιά με τη διάθεσή του να ξεκινά το προσεχές καλοκαίρι.