Με μεταξόνιο μεγαλύτερο κατά 18 εκατ. από αυτό της S-Class, η λιμουζίνα της Mercedes-Maybach προσφέρει ακόμη πιο πλούσιους χώρους για τους πίσω επιβάτες. Βέβαια οι ανέσεις δεν περιορίζονται απλά στην ευρυχωρία της καμπίνας. Η λειτουργία μασάζ και η θερμαινόμενη περιοχή στο ύψος του λαιμού και των ώμων, δίνει μία ξεχωριστή αίσθηση πολυτέλειας και άνεσης στους πίσω επιβάτες.

Όσον αφορά την εξωτερική εμφάνιση της Mercedes-Maybach S-Class, μπορεί να διατεθεί με διχρωμία. Το εσωτερικό της βασίζεται σε εντελώς νέο σχεδιασμό, με το ξύλο στο πίσω μέρος των καθισμάτων να δίνει μία… γενναιόδωρη αίσθηση. Οι (μέχρι και πέντε στον αριθμό) OLED οθόνες συνδυάζονται ιδανικά με το έξυπνο σύστημα ψυχαγωγίας MBUX, ενώ το ενεργό σύστημα ακύρωση των θορύβων από το δρόμο λειτουργεί καταλυτικά, κάνοντας αρκετά ήσυχο το ταξίδι των επιβατών.

Χάρη στο (προαιρετικό) σύστημα ενεργητικής τετραδιεύθυνσης, ο χειρισμός της Mercedes-Maybach S-Class γίνεται εύκολος ακόμα και σε δύσκολες συνθήκες εντός πόλης. Η ενεργή ανάρτηση E-ACTIVE BODY CONTROL με συνδυασμό με την αεραανάρτηση AIRMATIC ελέγχουν την απόσβεση των αμορτισέρ σε κάθε τροχό ξεχωριστά, ενώ εφαρμόζουν καινοτόμες λειτουργίες όπως την ανύψωση του αμαξώματος σε περίπτωση πλευρικής πρόσκρουσης.

Οδηγούμε τη νέα Mercedes-Benz S-Class

Τέλος, το νέο σύστημα ημιαυτόνομης οδήγησης DRIVE PILOT θα μπορεί να αναλαμβάνει δράση υπό συγκεκριμένες συνθήκες, αφαιρώντας την πίεση από τον οδηγό, επιτρέποντάς του έτσι να ασχοληθεί με το ηλεκτρονικό του ταχυδρομείο μέσω του In-Car Office, ρυθμίζοντας έτσι τις υποχρεώσεις του. Και αν αναρωτιέστε για τον κινητήρα της Maybach, ο 4λιτρος V8 αποδίδει 503 ίππους και 700 Nm ροπής.