Διαβάστε στο motorone.gr: Η Dacia εκσυγχρονίζει το Duster
Λίγο πριν την παρουσίαση του μεγάλου της SUV, το οποίο βασίζεται στο πρωτότυπο Bigster, η Dacia προχωρά στην ανανέωση του δημοφιλούς Duster. Το compact SUV αποκτά ένα σχεδιαστικό φρεσκάρισμα, τα σημαντικά όμως νέα έχουν να κάνουν με την εικόνα του εσωτερικού, τον εξοπλισμό και τη γκάμα κινητήρων.
Οι αισθητικές αλλαγές είναι περιορισμένες, το προσεκτικό όμως «μάτι» θα τις προσέξει. Αφορούν τη γρίλια 3D και τα νέα φωτιστικά σώματα με φώτα ημέρα LED σχήματος «Υ», ακολουθώντας το παράδειγμα των νέων Sandero και Sandero Stepway. Η νέα πίσω αεροτομή και οι δοκιμασμένες στην αεροδυναμική σήραγγα ζάντες αλουμινίου 16 και 17 ιντσών βελτιώνουν την αεροδυναμική απόδοση του Duster και εξοικονομούν καύσιμο.
Δοκιμάζουμε το νέο Dacia Sandero Stepway
Το εσωτερικό αποπνέει ποιοτικότερο «αέρα», με νέες επενδύσεις στα καθίσματα, φαρδύ – συρόμενο – υποβραχιόνιο με αποθηκευτικό χώρο και νέα συστήματα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας. Πέρα από το βασικό Dacia Plug & Music (με ραδιόφωνο, MP3, USB και Bluetooth), διαθέσιμα είναι τα Media Display και Media Nav, αμφότερα με οθόνης αφής 8 ιντσών στην κεντρική κονσόλα.
Το Media Display περιλαμβάνει 6 ηχεία, DAB radio, Bluetooth, δύο θύρες USB, και σύνδεση του smartphone με τα πρωτόκολλα Apple CarPlay και Android Auto και δυνατότητα φωνητικών εντολών. Το Media Nav προσφέρει επιπλέον χάρτες πλοήγησης και ασύρματη σύνδεση στα Apple CarPlay και Android Auto.
Το ανανεωμένο Duster κυκλοφορεί σε προσθιοκίνητη και τετρακίνητη παραλλαγή, με την απόσταση από το έδαφος να είναι 21,7 εκατ. στην πρώτη περίπτωση και 21,4 εκατ. στη δεύτερη. Η έκδοση 4×4 περιλαμβάνει (σε συνδυασμό με την οθόνη του infotainment) το σύστημα 4×4 Monitor, το οποίο απεικονίζει χρήσιμες πληροφορίες για την εκτός δρόμου οδήγηση.
Τώρα και με κιβώτιο διπλού συμπλέκτη
Κινητήρες βενζίνης, diesel και διπλού καυσίμου, προσφέρονται στο ανανεωμένο Duster. Όλοι πληρούν τις προδιαγραφές Euro 6D και επιτυγχάνουν μειωμένες εκπομπές CO2. Ο κορυφαίος TCe 150 ίππων συνδυάζεται με το 6τάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη EDC στην προσθιοκίνητη έκδοση και με μηχανικό ίδιου αριθμού σχέσεων στην 4WD. Η γκάμα περιλαμβάνει επίσης τους TCe 90 (2WD και μηχανικό κιβώτιο), TCe 130 (2WD και επίσης μηχανικό κιβώτιο), τον πετρελαιοκινητήρα dCi 115 (2WD ή 4WD με μηχανικό) και την έκδοση Bi-fuel (βενζίνης-υγραέριο) ECO-G 100 (2WD με μηχανικό κιβώτιο).
Οι αισθητικές αλλαγές είναι περιορισμένες, το προσεκτικό όμως «μάτι» θα τις προσέξει. Αφορούν τη γρίλια 3D και τα νέα φωτιστικά σώματα με φώτα ημέρα LED σχήματος «Υ», ακολουθώντας το παράδειγμα των νέων Sandero και Sandero Stepway. Η νέα πίσω αεροτομή και οι δοκιμασμένες στην αεροδυναμική σήραγγα ζάντες αλουμινίου 16 και 17 ιντσών βελτιώνουν την αεροδυναμική απόδοση του Duster και εξοικονομούν καύσιμο.
Δοκιμάζουμε το νέο Dacia Sandero Stepway
Το εσωτερικό αποπνέει ποιοτικότερο «αέρα», με νέες επενδύσεις στα καθίσματα, φαρδύ – συρόμενο – υποβραχιόνιο με αποθηκευτικό χώρο και νέα συστήματα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας. Πέρα από το βασικό Dacia Plug & Music (με ραδιόφωνο, MP3, USB και Bluetooth), διαθέσιμα είναι τα Media Display και Media Nav, αμφότερα με οθόνης αφής 8 ιντσών στην κεντρική κονσόλα.
Το Media Display περιλαμβάνει 6 ηχεία, DAB radio, Bluetooth, δύο θύρες USB, και σύνδεση του smartphone με τα πρωτόκολλα Apple CarPlay και Android Auto και δυνατότητα φωνητικών εντολών. Το Media Nav προσφέρει επιπλέον χάρτες πλοήγησης και ασύρματη σύνδεση στα Apple CarPlay και Android Auto.
Το ανανεωμένο Duster κυκλοφορεί σε προσθιοκίνητη και τετρακίνητη παραλλαγή, με την απόσταση από το έδαφος να είναι 21,7 εκατ. στην πρώτη περίπτωση και 21,4 εκατ. στη δεύτερη. Η έκδοση 4×4 περιλαμβάνει (σε συνδυασμό με την οθόνη του infotainment) το σύστημα 4×4 Monitor, το οποίο απεικονίζει χρήσιμες πληροφορίες για την εκτός δρόμου οδήγηση.
Τώρα και με κιβώτιο διπλού συμπλέκτη
Κινητήρες βενζίνης, diesel και διπλού καυσίμου, προσφέρονται στο ανανεωμένο Duster. Όλοι πληρούν τις προδιαγραφές Euro 6D και επιτυγχάνουν μειωμένες εκπομπές CO2. Ο κορυφαίος TCe 150 ίππων συνδυάζεται με το 6τάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη EDC στην προσθιοκίνητη έκδοση και με μηχανικό ίδιου αριθμού σχέσεων στην 4WD. Η γκάμα περιλαμβάνει επίσης τους TCe 90 (2WD και μηχανικό κιβώτιο), TCe 130 (2WD και επίσης μηχανικό κιβώτιο), τον πετρελαιοκινητήρα dCi 115 (2WD ή 4WD με μηχανικό) και την έκδοση Bi-fuel (βενζίνης-υγραέριο) ECO-G 100 (2WD με μηχανικό κιβώτιο).