Διαβάστε στο motorone.gr: Οδηγούμε την Porsche Taycan Cross Turismo
Το πιο πρακτικό αμάξωμα της Porsche Taycan Cross Turismo, χαρίζει επιπλέον χρηστικότητα στη γκάμα του εκπληκτικού ηλεκτρικού μοντέλου
Ενώ έχουμε δει άλλα μοντέλα estate -όπως για παράδειγμα η Mercedes-AMG E 63- να κάνουν παρόμοιους χρόνους νωρίτερα από την Porsche, εδώ, σε αυτή την περίπτωση η επιτάχυνση είναι πιο εντυπωσιακή.
Ίσως είναι αυτή η αποσύνδεση μεταξύ αυτής της εκπληκτικής επιτάχυνσης και του ήχου που τη συνοδεύει, -που μοιάζει περισσότερο με απόκοσμο βουητό- ή το γεγονός ότι η άμεση επιτάχυνση από τους δύο ηλεκτρικούς κινητήρες (απόδοσης 680 ίππων σε λειτουργεία overboost) που μπορούν να κολλήσουν το κεφάλι στο κάθισμα, όπως πολλά supercars δεν μπορούν να κάνουν. Η επιτάχυνση της Taycan είναι εντελώς άγρια.
Όλα αυτά είναι αλήθεια όσον αφορά την Taycan, αλλά σε αυτή η έκδοση Cross Turismo εισάγει μερικές βασικές διαφορές όσον αφορά τη συμβίωση μαζί της και τον τρόπο που οδηγείται αυτή η ναυαρχίδα της Porsche. Το πιο προφανές αφορά την αισθητική της, με το αμάξωμα shooting brake, όπως και στην Panamera Sport Turismo, να διακρίνεται για την επιμηκυμένη γραμμή της οροφής προς τα πίσω, για χάρη της πρακτικότητας.
Ίσως είναι αυτή η αποσύνδεση μεταξύ αυτής της εκπληκτικής επιτάχυνσης και του ήχου που τη συνοδεύει, -που μοιάζει περισσότερο με απόκοσμο βουητό- ή το γεγονός ότι η άμεση επιτάχυνση από τους δύο ηλεκτρικούς κινητήρες (απόδοσης 680 ίππων σε λειτουργεία overboost) που μπορούν να κολλήσουν το κεφάλι στο κάθισμα, όπως πολλά supercars δεν μπορούν να κάνουν. Η επιτάχυνση της Taycan είναι εντελώς άγρια.
Όλα αυτά είναι αλήθεια όσον αφορά την Taycan, αλλά σε αυτή η έκδοση Cross Turismo εισάγει μερικές βασικές διαφορές όσον αφορά τη συμβίωση μαζί της και τον τρόπο που οδηγείται αυτή η ναυαρχίδα της Porsche. Το πιο προφανές αφορά την αισθητική της, με το αμάξωμα shooting brake, όπως και στην Panamera Sport Turismo, να διακρίνεται για την επιμηκυμένη γραμμή της οροφής προς τα πίσω, για χάρη της πρακτικότητας.