Διαβάστε στο motorone.gr: Οι πρώτες ευρωπαϊκές παραγγελίες για το νέο Nissan Qashqai
Το δημοφιλές SUV είναι αρχικά διαθέσιμο σε δύο mild hybrid εκδόσεις, με 140 και 158 ίππους
Ήδη διαθέσιμο σε αρκετές ευρωπαϊκές χώρες (στην Ελλάδα οι πρώτες παραδόσεις αναμένονται στα τέλη του καλοκαιριού), το νέο Qashqai έφθασε ήδη τις 10.000 παραγγελίες στην Ευρώπη. Η Nissan έχει μάλιστα ανακοινώσει τις τιμές πώλησής του στη χώρα μας.
Το Qashqai τρίτης γενιάς “φοράει” βενζινοκινητήρα turbo 1.3 λίτρων και ηλεκτρικό σύστημα 12V, που περιορίζει την κατανάλωση και τις εκπομπές ρύπων. Ο οδηγός έχει να επιλέξει ανάμεσα σε δύο εκδόσεις ισχύος 140 και 158 ίππων, με διαθέσιμο εξατάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο αλλά και ένα νέο αυτόματο κιβώτιο Xtronic (μόνο για την έκδοση των 158 ίππων).
Την άνοιξη του 2022 θα κυκλοφορήσει το Qashqai e-POWER των 190 ίππων, το οποίο κινείται αμιγώς ηλεκτρικά, αφού ο βενζινοκινητήρας 1.5 λίτρων έχει ως μοναδική αποστολή τη φόρτιση της μπαταρίας.
Δείτε ακόμη: Οδηγούμε το νέο Nissan Qashqai
Το νέο Qashqai είναι εξοπλισμένο με το σύστημα βοήθειας “ProPILOT with Navi-link” (διαθέσιμο μόνο μαζί με το κιβώτιο Xtronic) το οποίο έχει σχεδιαστεί ώστε να μειώνει την κόπωση και το άγχος του οδηγού. Στη διάθεσή του βρίσκεται μία προηγμένη οθόνη αφής, ενώ οι χώροι αποθήκευσης και καμπίνας έχουν αυξηθεί, με τις θέσεις των επιβατών να προσφέρουν ακόμη και μασάζ.
Το Qashqai τρίτης γενιάς “φοράει” βενζινοκινητήρα turbo 1.3 λίτρων και ηλεκτρικό σύστημα 12V, που περιορίζει την κατανάλωση και τις εκπομπές ρύπων. Ο οδηγός έχει να επιλέξει ανάμεσα σε δύο εκδόσεις ισχύος 140 και 158 ίππων, με διαθέσιμο εξατάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο αλλά και ένα νέο αυτόματο κιβώτιο Xtronic (μόνο για την έκδοση των 158 ίππων).
Την άνοιξη του 2022 θα κυκλοφορήσει το Qashqai e-POWER των 190 ίππων, το οποίο κινείται αμιγώς ηλεκτρικά, αφού ο βενζινοκινητήρας 1.5 λίτρων έχει ως μοναδική αποστολή τη φόρτιση της μπαταρίας.
Δείτε ακόμη: Οδηγούμε το νέο Nissan Qashqai
Το νέο Qashqai είναι εξοπλισμένο με το σύστημα βοήθειας “ProPILOT with Navi-link” (διαθέσιμο μόνο μαζί με το κιβώτιο Xtronic) το οποίο έχει σχεδιαστεί ώστε να μειώνει την κόπωση και το άγχος του οδηγού. Στη διάθεσή του βρίσκεται μία προηγμένη οθόνη αφής, ενώ οι χώροι αποθήκευσης και καμπίνας έχουν αυξηθεί, με τις θέσεις των επιβατών να προσφέρουν ακόμη και μασάζ.