Με τόσα διαφορετικά Golf επιδόσεων που παρουσιάστηκαν μέσα στο 2021 -το πιο εστιασμένο- Clubsport και το τετρακίνητο R να ηγείται της γκάμας, είναι εύκολο να παραβλέψεις το βασικό GTi, ειδικά αυτό με το χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων, επειδή τα πιο ισχυρά αδελφάκια του τώρα έρχονται μόνο με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη.

Αλλά είναι ακριβώς αυτό που έχουμε εδώ και ως κανονικό GTi σε αφήνει να κάνεις μόνος σου τις αλλαγές και αυτή είναι η καλύτερη επιλογή. Εν μέρει, επειδή αυτή η βασική βενζινοκίνητη έκδοση επιδόσεων του Golf στη χειροκίνητη εκδοχή του έχει τη χαμηλότερη τιμή (36.450 €), που το καθιστά έτσι και το πιο προσιτό.

Επίσης, επειδή το GTi αποδίδει «μόνο» 245 ίππους, που, αυτές τις μέρες, δεν είναι πολλοί στον κόσμο των hot hatch και έτσι, το να αλλάζεις σχέσεις στο κιβώτιο σε βάζει περισσότερο… στο παιχνίδι. Είναι αυτό το επίπεδο εμπλοκής που λείπει από το αυτόματο DSG