Διαβάστε στο motorone.gr: H Chiron και η Bugatti Baby μαζί
Στο Φεστιβάλ Ταχύτητας του Goodwood δίπλα στα hypercar υπήρχε και μία έκπληξη
Η Chiron Pur Sport και η ολοκαίνουργια Chiron Super Sport βρίσκονται σε κοινή θέα στην τετραήμερη εκδήλωση του Φεστιβάλ Ταχύτητας του Goodwood, με τη Chiron Pur Sport να ανεβαίνει το λόφο υπό τις οδηγίες του νικητή του Le Mans και επίσημου πιλότου της Bugatti, Andy Wallace.
Η έκπληξη πάντως προέρχεται από την Bugatti Baby II, την ηλεκτρική παραλλαγή και σε κλίμακα 3/4 της αγωνιστικής Type 35, της δεκαετίας του 1920.
Bugatti Chiron Pur Sport
Η Chiron Pur Sport κάνει δυναμική εμφάνιση στην ανάβαση, έχοντας στο τιμόνι της τον νικητή του Le Mans και επίσημο πιλότο της Bugatti, Andy Wallace. Σχεδιασμένη να είναι το μέλος της οικογένειας των Chiron με την πιο επιθετική οδική συμπεριφορά, η Pur Sport κατασκευάστηκε, για να αναρριχάται σε δύσκολες διαδρομές με στροφές, προσφέροντας δύναμη χωρίς συμβιβασμούς, χάρη στον W16 κινητήρα με τα τέσσερα turbo, που είναι ισχύος 1.500 ίππων και 1.600 Nm μέγιστης ροπής. Παρέχοντας επιτάχυνση από στάση έως τα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 2,3 δευτερόλεπτα και με τελική ταχύτητα 350 χλμ./ώρα, η Chiron Pur Sport είναι εγγυημένο ότι θα πρωταγωνιστήσει μεταξύ των φίλων του -καλού- αυτοκινήτου.
Bugatti Chiron Super Sport
Όντας στατική σε ένα γυάλινο κουτί, εκτίθεται η ολοκαίνουργια Bugatti Chiron Super Sport, η πεμπτουσία της πολυτέλειας και της ταχύτητας. Η Chiron Super Sport σχεδιάστηκε με γνώμονα την κορυφαία ταχύτητα, ενώ ταυτόχρονα είναι σε θέση να προσφέρει πολυτέλεια και άνεση, καθιστώντας εαυτόν το απόλυτο grand tourisme. Ο W16 κινητήρας των 8,0 λίτρων αποδίδει επιπλέον 100 ίππους, φθάνοντας σε ισχύ τους 1.600, δηλαδή όσους και η Chiron Super Sport 300+.
Εν τω μεταξύ, οι τροποποιήσεις που έγιναν στα turbo, την αντλία λαδιού και τις κυλινδροκεφαλές δίνουν στη Chiron Super Sport τη δυνατότητα να επιτύχει από στάση έως τα 200 χλμ./ώρα σε 5,5 δευτερόλεπτα, έως τα 300 χλμ./ώρα σε 12,1 δευτερόλεπτα και να αναπτύσσει τελική ταχύτητα 440 χλμ./ώρα! Αξίζει να σημειώσουμε ότι η Bugatti θα ξεκινήσει σύντομα με την παραγωγή του Chiron Super Sport στο Molsheim (προφέρεται «Μολζέμ» ή και «Μολζ») της Γαλλίας (στην Αλσατία). Η παράδοση των σπορ υπεραυτοκινήτων, που κοστίζουν 3,2 εκατομμύρια ευρώ έχει προγραμματιστεί να ξεκινήσει στις αρχές του 2022.
Bugatti Baby II
Η Bugatti γιορτάζει επίσης το λαμπρό παρελθόν της στην εκδήλωση στο Goodwood Road and Racing Club (GRRC) με την Bugatti Baby II, που είναι παρόμοια οπτικά, αλλά στο 75% του αυθεντικού μεγέθους της και ηλεκτρική, με την αγωνιστική έκδοση της Type 35, με την παραγωγή να φθάνει τις 500 μονάδες. Όπως και η αυθεντική Bugatti Baby του 1926, έτσι και η Bugatti Baby II έχει εξελιχθεί με τη βοήθεια της τεχνολογίας αιχμής, αποτίνοντας φόρο τιμής στην πλούσια αυτοκινητοβιομηχανία της Bugatti. Δημιουργήθηκε από την Bugatti για να γιορτάσουν την 110η επέτειο της εταιρείας και αποτελεί ένα σύγχρονο αφιέρωμα στο αριστούργημα του Ettore Bugatti, το οποίο κατασκεύασε αυτός και ο γιος του Jean για το μικρότερο γιο του Ettore, Roland, με αφορμή τα τέταρτα γενέθλιά του.
Η έκπληξη πάντως προέρχεται από την Bugatti Baby II, την ηλεκτρική παραλλαγή και σε κλίμακα 3/4 της αγωνιστικής Type 35, της δεκαετίας του 1920.
Bugatti Chiron Pur Sport
Η Chiron Pur Sport κάνει δυναμική εμφάνιση στην ανάβαση, έχοντας στο τιμόνι της τον νικητή του Le Mans και επίσημο πιλότο της Bugatti, Andy Wallace. Σχεδιασμένη να είναι το μέλος της οικογένειας των Chiron με την πιο επιθετική οδική συμπεριφορά, η Pur Sport κατασκευάστηκε, για να αναρριχάται σε δύσκολες διαδρομές με στροφές, προσφέροντας δύναμη χωρίς συμβιβασμούς, χάρη στον W16 κινητήρα με τα τέσσερα turbo, που είναι ισχύος 1.500 ίππων και 1.600 Nm μέγιστης ροπής. Παρέχοντας επιτάχυνση από στάση έως τα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 2,3 δευτερόλεπτα και με τελική ταχύτητα 350 χλμ./ώρα, η Chiron Pur Sport είναι εγγυημένο ότι θα πρωταγωνιστήσει μεταξύ των φίλων του -καλού- αυτοκινήτου.
Bugatti Chiron Super Sport
Όντας στατική σε ένα γυάλινο κουτί, εκτίθεται η ολοκαίνουργια Bugatti Chiron Super Sport, η πεμπτουσία της πολυτέλειας και της ταχύτητας. Η Chiron Super Sport σχεδιάστηκε με γνώμονα την κορυφαία ταχύτητα, ενώ ταυτόχρονα είναι σε θέση να προσφέρει πολυτέλεια και άνεση, καθιστώντας εαυτόν το απόλυτο grand tourisme. Ο W16 κινητήρας των 8,0 λίτρων αποδίδει επιπλέον 100 ίππους, φθάνοντας σε ισχύ τους 1.600, δηλαδή όσους και η Chiron Super Sport 300+.
Εν τω μεταξύ, οι τροποποιήσεις που έγιναν στα turbo, την αντλία λαδιού και τις κυλινδροκεφαλές δίνουν στη Chiron Super Sport τη δυνατότητα να επιτύχει από στάση έως τα 200 χλμ./ώρα σε 5,5 δευτερόλεπτα, έως τα 300 χλμ./ώρα σε 12,1 δευτερόλεπτα και να αναπτύσσει τελική ταχύτητα 440 χλμ./ώρα! Αξίζει να σημειώσουμε ότι η Bugatti θα ξεκινήσει σύντομα με την παραγωγή του Chiron Super Sport στο Molsheim (προφέρεται «Μολζέμ» ή και «Μολζ») της Γαλλίας (στην Αλσατία). Η παράδοση των σπορ υπεραυτοκινήτων, που κοστίζουν 3,2 εκατομμύρια ευρώ έχει προγραμματιστεί να ξεκινήσει στις αρχές του 2022.
Bugatti Baby II
Η Bugatti γιορτάζει επίσης το λαμπρό παρελθόν της στην εκδήλωση στο Goodwood Road and Racing Club (GRRC) με την Bugatti Baby II, που είναι παρόμοια οπτικά, αλλά στο 75% του αυθεντικού μεγέθους της και ηλεκτρική, με την αγωνιστική έκδοση της Type 35, με την παραγωγή να φθάνει τις 500 μονάδες. Όπως και η αυθεντική Bugatti Baby του 1926, έτσι και η Bugatti Baby II έχει εξελιχθεί με τη βοήθεια της τεχνολογίας αιχμής, αποτίνοντας φόρο τιμής στην πλούσια αυτοκινητοβιομηχανία της Bugatti. Δημιουργήθηκε από την Bugatti για να γιορτάσουν την 110η επέτειο της εταιρείας και αποτελεί ένα σύγχρονο αφιέρωμα στο αριστούργημα του Ettore Bugatti, το οποίο κατασκεύασε αυτός και ο γιος του Jean για το μικρότερο γιο του Ettore, Roland, με αφορμή τα τέταρτα γενέθλιά του.