Διαβάστε στο motorone.gr: Με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη το υβριδικό Ford Puma (τιμές) Στις εκδόσεις με τον 1.0 EcoBoost mHEV, ισχύος 125 και 155 ίππων
Πιο άνετες μετακινήσεις, ιδίως σε αστικό περιβάλλον, προσφέρει η Ford στο Puma, συνδυάζοντας τον 1.0 EcoBoost mHEV (τεχνολογίας mild hybrid) με το αυτόματο κιβώτιο 7 σχέσεων Powershift. Πρόκειται για ένα κιβώτιο τεχνολογίας διπλού συμπλέκτη, το οποίο συνδυάζεται και με τις δύο εκδόσεις ισχύος του υβριδικού κινητήρα, 125 και 155 ίππων.
Το επτατάχυτο αυτόματο κιβώτιο διευκολύνει την οδήγηση στο αστικό περιβάλλον, ιδίως σε συνθήκες πυκνής κυκλοφορίας, ενώ στις εκδόσεις ST-Line X και ST-Line Vignale του Puma προσφέρεται επιπλέον πρόγραμμα χειροκίνητων αλλαγών μέσω paddles στο τιμόνι. Σε όλες τις εκδόσεις, στο πρόγραμμα Sport το αυτόματο κιβώτιο διατηρεί χαμηλότερη σχέση για πιο σπορ απόκριση. Ταυτόχρονα, η δυνατότητα κατεβάσματος έως και τριών ταχυτήτων επιτρέπει ακόμα πιο γρήγορες προσπεράσεις όταν οι οδηγοί επιθυμούν μέγιστη επιτάχυνση.
Το επτατάχυτο αυτόματο κιβώτιο διευκολύνει την οδήγηση στο αστικό περιβάλλον, ιδίως σε συνθήκες πυκνής κυκλοφορίας, ενώ στις εκδόσεις ST-Line X και ST-Line Vignale του Puma προσφέρεται επιπλέον πρόγραμμα χειροκίνητων αλλαγών μέσω paddles στο τιμόνι. Σε όλες τις εκδόσεις, στο πρόγραμμα Sport το αυτόματο κιβώτιο διατηρεί χαμηλότερη σχέση για πιο σπορ απόκριση. Ταυτόχρονα, η δυνατότητα κατεβάσματος έως και τριών ταχυτήτων επιτρέπει ακόμα πιο γρήγορες προσπεράσεις όταν οι οδηγοί επιθυμούν μέγιστη επιτάχυνση.