Διαβάστε στο motorone.gr: Οδηγούμε το Land Rover Defender V8 των 525 ίππων: Η βενζίνη ζει
Το νέο γρήγορο Land Rover Defender V8, η ναυαρχίδα της γκάμας προσφέρει μια υπερτροφοδοτούμενη… μελωδία
Στην εντελώς αντίθετη πλευρά του φάσματος του Plug-in υβριδικού Defender P400e βρίσκεται μια άλλη νέα προσθήκη στη γκάμα. Το Land Rover Defender V8.
Με εξαψήφια τιμή, αυτό το Defender μπαίνει για τα καλά στην κατηγορία των πολυτελών οχημάτων, αλλά αυτό δεν είναι ένα Defender SVO (Special Vehicle Operations). Είναι απλώς η κορυφαία έκδοση της γκάμας του μοντέλου. Επίσης, αυτή είναι η τιμή με την οποία ξεκινάει το Mercedes-Benz G-Class, περίπου £101.000.
Ένας πανίσχυρος V8
Κάτω από το καπό του βρίσκεται ο γνωστός 5λιτρος υπερτροφοδοτούμενος V8 κινητήρας της JLR. Η μετάδοση περνάει και στους τέσσερις τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων οκτώ σχέσεων. Το συγκεκριμένο Defender διατηρεί όλα τα χαρακτηριστικά εκτός δρόμου για τα οποία έχει γίνει γνωστό το μοντέλο, αλλά με κάποιες τροποποιήσεις για τις επιδόσεις στο δρόμο. Οι αλλαγές αυτές περιλαμβάνουν νέα ελατήρια, αμορτισέρ, διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης και νέες ρυθμίσεις στο σύστημα ελέγχου πρόσφυσης στο πρόγραμμα οδήγησης Dynamic, προκειμένου να επιτρέπεται ένα μικρό «γλίστρημα» στο πίσω μέρος.
Ο κινητήρας είναι στο επίκεντρο, αν και διανύει την τελευταία περίοδο της ζωής του, αφού η JLR θα αντικαταστήσει σύντομα αυτόν τον υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα, με ένα turbo 4,4 λίτρων V8 από την BMW.
Κόβει την ανάσα
Στο Defender δεν είναι τόσο άγριος όσο στα μοντέλα της SVO, όπως η Jaguar F-Pace SVR και ούτε σε επίπεδο επιδόσεων. Έχει 525 ίππους και 625 Nm ροπής, αλλά με 5,4 δλ. που απαιτεί για το 0-100 χλμ./ώρα είναι μόλις 0,2 δλ. γρηγορότερο από το Plug-in P400e. Ο θόρυβος δεν ενοχλεί στη λειτουργία Comfort, με τον κινητήρα να καθαρίζει το… λαιμό του, όταν πατήσεις τέρμα το γκάζι στο Dynamic mode.
Οι αλλαγές στην ανάρτηση πάνε μαζί με τη νέα παρουσία κάτω από το καπό προκειμένου να προσφέρουν αναβαθμισμένη οδηγική εμπειρία στο δρόμο. Το Defender παραδόξως είναι ένα αυτοκίνητο που βάζει τον οδηγό στο παιχνίδι, όσον αφορά την άσφαλτο και ο V8 βασίζεται σε αυτό, με επιπλέον σταθερότητα στις στροφές και πιο κοφτερό εμπρός μέρος που ακούει στο turn-in. Δεν μπαίνει στα χωράφια των καυτών SUV, αλλά πλησιάζει αρκετά κοντά.
Παραμένει άνετο
Το πετυχαίνει αυτό χωρίς να θυσιάζει την ποιότητα κύλισης. Στην πραγματικότητα, το Defender V8 έχει εξαιρετικά άνετη ποιότητα κύλισης στη λειτουργία Comfort και συμπεριφέρεται καλύτερα από την Mercedes-Benz G-Class, με τις AMG εκδόσεις της να είναι ακόμα πιο σφιχτές.
Και όλα αυτά τα κάνει επίσης με ιδιαίτερη διακριτικότητα. Μόνο μερικές σχεδιαστικές λεπτομέρειες μαρτυρούν ότι αυτή η έκδοση διαφέρει από τις άλλες της οικογένειας Defender. Το σήμα V8 που είναι τοποθετημένο χαμηλά στις εμπρός πόρτες και οι στάνταρ τροχοί 22 ιντσών, είναι τα μόνα βασικά στοιχεία διαφοροποίησης. Στο εσωτερικό, τα πράγματα είναι αρκετά ίδια με τις υπόλοιπες εκδόσεις. Οι πιο εμφανείς διαφορές είναι τα paddles αλλαγών πίσω από το τιμόνι με τη σουέντ επένδυση, ένα ταμπελάκι που αναγράφεται το V8 και η διαμόρφωση ενός χώρου στην κεντρική κονσόλα, σε ψυγείο.
Συμπέρασμα
Μην ξεγελιέστε με σκέψεις που σας κάνουν να νομίζετε ότι το Defender V8 είναι μια βαρετή έκδοση επιδόσεων του εκτός δρόμου μοντέλου της μάρκας, επειδή δεν είναι. Αντίθετα είναι μια επιλογή για αυτούς που αναζητούν το κάτι παραπάνω και μια επιπλέον αίσθηση πολυτέλειας για το Defender τους, αλλά με ένα κόστος. Παρόλα αυτά αποτελεί μια αξιόλογη εναλλακτική του Mercedes-Benz G-Class, που ξεκινάει από τις £100.000, αλλά με τον 6κύλινδρο diesel κινητήρα, ενώ απαιτούνται επιπλέον £50.000 για τη βενζινοκίνητη έκδοση V8 AMG.
Με εξαψήφια τιμή, αυτό το Defender μπαίνει για τα καλά στην κατηγορία των πολυτελών οχημάτων, αλλά αυτό δεν είναι ένα Defender SVO (Special Vehicle Operations). Είναι απλώς η κορυφαία έκδοση της γκάμας του μοντέλου. Επίσης, αυτή είναι η τιμή με την οποία ξεκινάει το Mercedes-Benz G-Class, περίπου £101.000.
Ένας πανίσχυρος V8
Κάτω από το καπό του βρίσκεται ο γνωστός 5λιτρος υπερτροφοδοτούμενος V8 κινητήρας της JLR. Η μετάδοση περνάει και στους τέσσερις τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων οκτώ σχέσεων. Το συγκεκριμένο Defender διατηρεί όλα τα χαρακτηριστικά εκτός δρόμου για τα οποία έχει γίνει γνωστό το μοντέλο, αλλά με κάποιες τροποποιήσεις για τις επιδόσεις στο δρόμο. Οι αλλαγές αυτές περιλαμβάνουν νέα ελατήρια, αμορτισέρ, διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης και νέες ρυθμίσεις στο σύστημα ελέγχου πρόσφυσης στο πρόγραμμα οδήγησης Dynamic, προκειμένου να επιτρέπεται ένα μικρό «γλίστρημα» στο πίσω μέρος.
Ο κινητήρας είναι στο επίκεντρο, αν και διανύει την τελευταία περίοδο της ζωής του, αφού η JLR θα αντικαταστήσει σύντομα αυτόν τον υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα, με ένα turbo 4,4 λίτρων V8 από την BMW.
Κόβει την ανάσα
Στο Defender δεν είναι τόσο άγριος όσο στα μοντέλα της SVO, όπως η Jaguar F-Pace SVR και ούτε σε επίπεδο επιδόσεων. Έχει 525 ίππους και 625 Nm ροπής, αλλά με 5,4 δλ. που απαιτεί για το 0-100 χλμ./ώρα είναι μόλις 0,2 δλ. γρηγορότερο από το Plug-in P400e. Ο θόρυβος δεν ενοχλεί στη λειτουργία Comfort, με τον κινητήρα να καθαρίζει το… λαιμό του, όταν πατήσεις τέρμα το γκάζι στο Dynamic mode.
Οι αλλαγές στην ανάρτηση πάνε μαζί με τη νέα παρουσία κάτω από το καπό προκειμένου να προσφέρουν αναβαθμισμένη οδηγική εμπειρία στο δρόμο. Το Defender παραδόξως είναι ένα αυτοκίνητο που βάζει τον οδηγό στο παιχνίδι, όσον αφορά την άσφαλτο και ο V8 βασίζεται σε αυτό, με επιπλέον σταθερότητα στις στροφές και πιο κοφτερό εμπρός μέρος που ακούει στο turn-in. Δεν μπαίνει στα χωράφια των καυτών SUV, αλλά πλησιάζει αρκετά κοντά.
Παραμένει άνετο
Το πετυχαίνει αυτό χωρίς να θυσιάζει την ποιότητα κύλισης. Στην πραγματικότητα, το Defender V8 έχει εξαιρετικά άνετη ποιότητα κύλισης στη λειτουργία Comfort και συμπεριφέρεται καλύτερα από την Mercedes-Benz G-Class, με τις AMG εκδόσεις της να είναι ακόμα πιο σφιχτές.
Και όλα αυτά τα κάνει επίσης με ιδιαίτερη διακριτικότητα. Μόνο μερικές σχεδιαστικές λεπτομέρειες μαρτυρούν ότι αυτή η έκδοση διαφέρει από τις άλλες της οικογένειας Defender. Το σήμα V8 που είναι τοποθετημένο χαμηλά στις εμπρός πόρτες και οι στάνταρ τροχοί 22 ιντσών, είναι τα μόνα βασικά στοιχεία διαφοροποίησης. Στο εσωτερικό, τα πράγματα είναι αρκετά ίδια με τις υπόλοιπες εκδόσεις. Οι πιο εμφανείς διαφορές είναι τα paddles αλλαγών πίσω από το τιμόνι με τη σουέντ επένδυση, ένα ταμπελάκι που αναγράφεται το V8 και η διαμόρφωση ενός χώρου στην κεντρική κονσόλα, σε ψυγείο.
Συμπέρασμα
Μην ξεγελιέστε με σκέψεις που σας κάνουν να νομίζετε ότι το Defender V8 είναι μια βαρετή έκδοση επιδόσεων του εκτός δρόμου μοντέλου της μάρκας, επειδή δεν είναι. Αντίθετα είναι μια επιλογή για αυτούς που αναζητούν το κάτι παραπάνω και μια επιπλέον αίσθηση πολυτέλειας για το Defender τους, αλλά με ένα κόστος. Παρόλα αυτά αποτελεί μια αξιόλογη εναλλακτική του Mercedes-Benz G-Class, που ξεκινάει από τις £100.000, αλλά με τον 6κύλινδρο diesel κινητήρα, ενώ απαιτούνται επιπλέον £50.000 για τη βενζινοκίνητη έκδοση V8 AMG.