Διαβάστε στο motorone.gr: Η Mercedes-EQS στην πίστα του Μονακό
Η Formula E αποτελεί όχι μόνο τον “πάγκο εργασίας” για τις τεχνολογίες του μέλλοντος, αλλά και μία ευκαιρία για τις εταιρείες που συμμετέχουν να παρουσιάσουν τα… ηλεκτρικά τους προϊόντα.
Όπως η Mercedes-Benz, που στο περιθώριο του E-Prix στο Μονακό έδωσε την ευκαιρία στην EQS, την ναυαρχίδα των ηλεκτρικών της μοντέλων, να κυκλοφορήσει στο σιρκουί πόλης. Πίσω από το τιμόνι βρέθηκε ο Βέλγος Stoffel Vandoorne, οδηγός της γερμανικής μάρκας στην Formula E.
Η μήκους 5,2 μέτρων EQS κυκλοφορεί αρχικά σε δύο εκδόσεις: την EQS 450+ με 333 ίππους και την EQS 580 4MATIC+ με 524 ίππους. Στα πλάνα της Mercedes-Benz περιλαμβάνεται και σπορ έκδοση του ηλεκτρικού sedan, με ισχύ έως 760 ίππους.
Όπως η Mercedes-Benz, που στο περιθώριο του E-Prix στο Μονακό έδωσε την ευκαιρία στην EQS, την ναυαρχίδα των ηλεκτρικών της μοντέλων, να κυκλοφορήσει στο σιρκουί πόλης. Πίσω από το τιμόνι βρέθηκε ο Βέλγος Stoffel Vandoorne, οδηγός της γερμανικής μάρκας στην Formula E.
Η μήκους 5,2 μέτρων EQS κυκλοφορεί αρχικά σε δύο εκδόσεις: την EQS 450+ με 333 ίππους και την EQS 580 4MATIC+ με 524 ίππους. Στα πλάνα της Mercedes-Benz περιλαμβάνεται και σπορ έκδοση του ηλεκτρικού sedan, με ισχύ έως 760 ίππους.