Οι μηχανικοί του τμήματος M της BMW εξελίσσουν νέα μοντέλα που είναι σίγουρο ότι θα ενθουσιάσουν τους παραδοσιακούς φίλους της μάρκας, όπως είναι η δεύτερη γενιά της M2. Αυτή θα κάνει πρεμιέρα το 2022 και η αποκλειστική φωτογραφία μας δείχνει πως μπορεί να είναι όταν θα παρουσιαστεί.

Το 2018 η BMW M χαρακτήρισε την M2 ως τον “ισχυρότερο οδηγό ανάπτυξης”. Αν και η γκάμα των μοντέλων M διευρύνθηκε σημαντικά τα επόμενα χρόνια, με SUV, αλλά ακόμα και ηλεκτρικά μοντέλα που έχουν δεχθεί τις περιποιήσεις του M division, η M2 παραμένει ένα δυνατό χαρτί για τη μάρκα.

Αυτό το νέο μοντέλο επιδόσεων που φημολογείται ότι θα έχει κωδικό όνομα G87, θα φροντίσει να επωφεληθεί από την πλατφόρμα των νέων Σειρά 3 και 4, στις οποίες βασίζεται η Σειρά 2. Σημαντικές αναβαθμίσεις θα υπάρχουν κάτω από το καπό, αλλά και τις ρυθμίσεις του πλαισίου του αυτοκινήτου.

Η BMW δεν θα κάνει downsizing στη νέα M2. Η ισχύς, σχεδόν σίγουρα θα προέρχεται από τον πρόσφατο 3λιτρο 6κύλινυνδρο σειρά, turbo κινητήρα της BMW M, με την ονομασία S58. Αυτός έχει κάνει πρεμιέρα στις X3 M και X4 M, το 2019, ενώ τώρα φωλιάζει κάτω από το καπό και των M3 και M4.

Στις εκδόσεις Competition αυτών των μοντέλων, ο κινητήρας αποδίδει 510 ίππους, αλλά αναμένεται στην M2 να έχει πιο ήπια ρύθμιση με λιγότερους ίππους, έτσι ώστε να μην πέσει πάνω στα μεγαλύτερα και πιο ακριβά μοντέλα της γκάμας του M division.

Τα κόκκινα του κινητήρα είναι στις 7.200 σ.α.λ. με την M2 να μην διαφέρει από τα άλλα μοντέλα της BMW, καθώς θα υπάρχουν και δύο εκδόσεις ισχύος, μια βασική M2 και μια πιο ισχυρή M2 Competition που θα τοποθετείται πιο πάνω. Σύμφωνα με πληροφορίες η βασική M2 θα αποδίδει το ελάχιστο 400 ίππους και ίσως λίγο παραπάνω και αυτό δεν θα είναι συμπτωματικό. Αφού έτσι θα δημιουργήσει μια απόσταση από τη νέα M240i xDrive που αποδίδει 400 ίππους.

Αυτό επίσης σημαίνει ότι θα έχει τη δυναμική να ανταγωνιστεί τη νέα γενιά των superhatch μοντέλων από την Audi και τη Mercedes. Το νέο RS 3 που αποδίδει 400 ίππους από ένα 5κύλινδρο turbo κινητήρα 2,5 λίτρων και την A 45 S AMG που έχει 421 ίππους.

Σε αντίθεση με αυτά τα μοντέλα, αλλά και την M240i, η BMW θεωρείται ότι θα κρατήσει την πίσω κίνηση στην M2, αντί να υιοθετήσει την εκδοχή του συστήματος xDrive που στέλνει μεγάλο μέρος της δύναμης στους πίσω τροχούς, όπως στις νέες M3 και M4. Ένα χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων θα είναι διαθέσιμο, αλλά και ένα αυτόματο οκτώ σχέσεων με paddles αλλαγών.

Πάνω από την M2 θα υπάρχει μια έκδοση M2 Competition. Θα εφοδιάζεται με τον ίδιο κινητήρα, αλλά με μεγαλύτερη δύναμη, που ίσως να ξεπερνάει τους 430 ίππους, έχοντας την ίδια διαφορά ισχύος, όπως έχουν και οι αντίστοιχες εκδόσεις των M3 και M4. Δεν είναι απίθανο όμως να δούμε την BMW να παρουσιάζει μια πιο σκληροπυρηνική έκδοση M2 CS με απόδοση που να αγγίζει τους 450 ίππους.

Το αμάξωμα αναμένεται να είναι πιο φαρδύ από αυτό της M240i, ενώ το πλαίσιο θα είναι επίσης πιο σφιχτό, ενώ και το πίσω διαφορικό M θα είναι στάνταρ, μαζί με πιο ισχυρά φρένα. Αναβαθμισμένη θα είναι και η ανάρτηση, με συμβατικά αμορτισέρ ρυθμισμένα για την M2 ή και ηλεκτρονικά προσαρμοζόμενα αμορτισέρ M Sport.