Διαβάστε στο motorone.gr: Porsche 911 GT2 RS Clubsport 25: Σπάνια και μόνο για πίστες
Γιορτάζοντας τα 25α γενέθλια της Manthey-Racing, η Porsche Motorsport δημιούργησε ένα ξεχωριστό αγωνιστικό αυτοκίνητο. Η 911 GT2 RS Clubsport 25 αποτελεί προϊόν συνεργασίας ανάμεσα στις δύο εταιρείες, με την παραγωγή της να περιορίζεται σε 30 αυτοκίνητα.
Βασίζεται στην 911 GT2 RS Clubsport και προορίζεται για αγώνες σε πίστες και track days, κάτι που σημαίνει ότι δεν έχει άδεια κυκλοφορίας σε δημόσιους δρόμους. Κινητήρας είναι ο εξακύλινδρος boxer των 3,8 λίτρων, ο οποίος αποδίδει 700 ίππους. Η ισχύς περνά στους πίσω τροχούς μέσω του 7τάχυτου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη PDK.
Στα κύρια χαρακτηριστικά της 911 GT2 RS Clubsport 25 είναι τα ελαφρά υλικά (όπως το ανθρακόνημα) που έχουν εκτενώς χρησιμοποιηθεί αλλά και το αεροδυναμικό πακέτο, τεχνολογίες από την εμπειρία της Porsche στο μηχανοκίνητο αθλητισμό.
Η Manthey-Racing ιδρύθηκε το 1996 από τον οδηγό αγώνων Olaf Manthey. Από τότε έχει στενούς δεσμούς με την Porsche, ενώ είναι υπεύθυνη για την εργοστασιακή συμμετοχή της της Porsche 911 RSR στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής (WEC).
Βασίζεται στην 911 GT2 RS Clubsport και προορίζεται για αγώνες σε πίστες και track days, κάτι που σημαίνει ότι δεν έχει άδεια κυκλοφορίας σε δημόσιους δρόμους. Κινητήρας είναι ο εξακύλινδρος boxer των 3,8 λίτρων, ο οποίος αποδίδει 700 ίππους. Η ισχύς περνά στους πίσω τροχούς μέσω του 7τάχυτου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη PDK.
Στα κύρια χαρακτηριστικά της 911 GT2 RS Clubsport 25 είναι τα ελαφρά υλικά (όπως το ανθρακόνημα) που έχουν εκτενώς χρησιμοποιηθεί αλλά και το αεροδυναμικό πακέτο, τεχνολογίες από την εμπειρία της Porsche στο μηχανοκίνητο αθλητισμό.
Η Manthey-Racing ιδρύθηκε το 1996 από τον οδηγό αγώνων Olaf Manthey. Από τότε έχει στενούς δεσμούς με την Porsche, ενώ είναι υπεύθυνη για την εργοστασιακή συμμετοχή της της Porsche 911 RSR στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής (WEC).