Διαβάστε στο motorone.gr: Οδηγούμε το πρωτότυπο Volkswagen ID.5 GTX
Έχουμε ήδη οδηγήσει το πρώτο μοντέλο της Volkswagen που είναι εστιασμένο στις επιδόσεις, το ID.4 GTX και τώρα έχουμε τη δυνατότητα να δοκιμάσουμε την πρωτότυπη εκδοχή του ID.5 GTX με την κουπέ αισθητική, το οποίο είναι ως επί το πλείστον υπέροχο.
Το σπορ ID.5 χρησιμοποιεί το ίδιο κινητήριο σύνολο με το ID.4 GTX, που σημαίνει ότι αποδίδει 300 ίππους, έχει μετάδοση και στους τέσσερις τροχούς όταν αυτό απαιτείται, ενώ και το 0-100 χλμ./ώρα θα πρέπει να ολοκληρώνεται κοντά στα 6,2 δλ. Τους δύο κινητήρες τροφοδοτεί μια μπαταρία 77 kWh, με την εκτιμώμενη αυτονομία να αγγίζει τα 500 χιλιόμετρα.
Με την ίδια φιλοσοφία μηχανικά, το ID.5 έχει την ίδια αντίδραση στο δρόμο με το ID.4, που σημαίνει ότι έχει μπόλικη πρόσφυση, άμεσο τιμόνι και προβλέψιμη συμπεριφορά. Το GTX το νιώθεις μικρότερο από ότι το μέγεθος και το βάρος του σε προϊδεάζουν.
Σε σχέση με το ID.4 έχει λιγότερο χώρο στο πίσω μέρος όσον αφορά το κεφάλι, αλλά χάρη στην πλατφόρμα MEB ο «αέρας» για τα πόδια είναι καλός. Ο χώρος αποσκευών στη μέγιστη διαμόρφωσή του είναι επίσης μικρότερος, λόγω της κεκλιμένης οροφής, αλλά αυτό δεν είναι το μεγαλύτερο μειονέκτημα του ID.5.
Σε σύγκριση με τα ανταγωνιστικά μοντέλα που διαθέτουν καλύτερη τεχνολογία ταχείας φόρτισης, το GTX έχει δυνατότητα μόνο μέχρι 125 kW, που σημαίνει ότι μπορεί να ανακτήσει 300 χιλιόμετρα αυτονομίας σε 30 λεπτά, μένοντας πίσω από άλλες προτάσεις του ανταγωνισμού.
Κατά τα λοιπά, το σύστημα πολυμέσων έχει τα χαρακτηριστικά των ID.3 και ID.4, αλλά το λογισμικό έχει κάποιες ιδιαιτερότητες όχι τόσο ευχάριστες.
Συμπέρασμα
Το Volkswagen ID.5 GTX είναι ένα κομψό καυτό ηλεκτρικό SUV, που προσφέρει όμορφη σχεδίαση, επιδόσεις και δυναμικά χαρακτηριστικά, αλλά και καλή αυτονομία. Ωστόσο, οι δυνατότητες φόρτισης που έχει υπολείπονται του ανταγωνισμού.
Φωτογραφίες: Autoexpress
Το σπορ ID.5 χρησιμοποιεί το ίδιο κινητήριο σύνολο με το ID.4 GTX, που σημαίνει ότι αποδίδει 300 ίππους, έχει μετάδοση και στους τέσσερις τροχούς όταν αυτό απαιτείται, ενώ και το 0-100 χλμ./ώρα θα πρέπει να ολοκληρώνεται κοντά στα 6,2 δλ. Τους δύο κινητήρες τροφοδοτεί μια μπαταρία 77 kWh, με την εκτιμώμενη αυτονομία να αγγίζει τα 500 χιλιόμετρα.
Με την ίδια φιλοσοφία μηχανικά, το ID.5 έχει την ίδια αντίδραση στο δρόμο με το ID.4, που σημαίνει ότι έχει μπόλικη πρόσφυση, άμεσο τιμόνι και προβλέψιμη συμπεριφορά. Το GTX το νιώθεις μικρότερο από ότι το μέγεθος και το βάρος του σε προϊδεάζουν.
Σε σχέση με το ID.4 έχει λιγότερο χώρο στο πίσω μέρος όσον αφορά το κεφάλι, αλλά χάρη στην πλατφόρμα MEB ο «αέρας» για τα πόδια είναι καλός. Ο χώρος αποσκευών στη μέγιστη διαμόρφωσή του είναι επίσης μικρότερος, λόγω της κεκλιμένης οροφής, αλλά αυτό δεν είναι το μεγαλύτερο μειονέκτημα του ID.5.
Σε σύγκριση με τα ανταγωνιστικά μοντέλα που διαθέτουν καλύτερη τεχνολογία ταχείας φόρτισης, το GTX έχει δυνατότητα μόνο μέχρι 125 kW, που σημαίνει ότι μπορεί να ανακτήσει 300 χιλιόμετρα αυτονομίας σε 30 λεπτά, μένοντας πίσω από άλλες προτάσεις του ανταγωνισμού.
Κατά τα λοιπά, το σύστημα πολυμέσων έχει τα χαρακτηριστικά των ID.3 και ID.4, αλλά το λογισμικό έχει κάποιες ιδιαιτερότητες όχι τόσο ευχάριστες.
Συμπέρασμα
Το Volkswagen ID.5 GTX είναι ένα κομψό καυτό ηλεκτρικό SUV, που προσφέρει όμορφη σχεδίαση, επιδόσεις και δυναμικά χαρακτηριστικά, αλλά και καλή αυτονομία. Ωστόσο, οι δυνατότητες φόρτισης που έχει υπολείπονται του ανταγωνισμού.
Φωτογραφίες: Autoexpress