Διαβάστε στο motorone.gr: Νέα μάρκα προσιτών ηλεκτρικών δημιουργεί η Nio για να ανταγωνιστεί τις Toyota και Volkswagen
Η Nio, η κινέζικη κατασκευάστρια εταιρεία ηλεκτρικών αυτοκινήτων σύντομα θα παρουσιάσει μια νέα υπό-μάρκα ευρείας παραγωγής, που έχει στόχο τη δημιουργία εναλλακτικών πιο προσιτών προτάσεων.
Σε πρόσφατη δήλωση ο Διευθύνων Σύμβουλος της Nio, Willian Li τόνισε: “Η σχέση της Nio με τη νέα υπό-μάρκα μαζικής παραγωγής θα είναι αντίστοιχη με αυτή που έχουν Audi με Volkswagen και Lexus με Toyota”.
Ο William Li δεν έκρυψε τις υψηλές φιλοδοξίες του σχετικά με τη νέα επικείμενη μάρκα τονίζοντας: “Επιθυμούμε να προσφέρουμε καλύτερα προϊόντα και υπηρεσίες σε χαμηλότερες τιμές από την Telsa”.
Η Nio μόλις ξεκίνησε τη δραστηριότητά της στην ευρωπαϊκή αγορά και τη Νορβηγία με την παρουσίαση των ES8 και ET7. Η εταιρεία δεν έχει κάνει ακόμα γνωστές τις προθέσεις για την είσοδο της νέα μάρκας στην ευρωπαϊκή αγορά.
Η τρέχουσα γκάμα της τοποθετείται στην premium κατηγορία οχημάτων με τιμές πάνω από 50.000 ευρώ στην Κίνα. Η ανακοίνωση της Nio ήρθε μετά την εξαιρετική άνοδο που σημείωσε σε πωλήσεις μέσα στο 2021.
Η Nio επίσης έχει σχέδια επέκτασης του δικτύου εναλλαγής μπαταριών, με στόχο να διπλασιάσει τον αριθμό των σταθμών που διαθέτει, από 361 σε πάνω από 700 μέχρι το τέλος του 2021. Μέχρι το 2025, η Nio φιλοδοξεί να έχει δημιουργήσει 4.000 παγκοσμίως.
Σε πρόσφατη δήλωση ο Διευθύνων Σύμβουλος της Nio, Willian Li τόνισε: “Η σχέση της Nio με τη νέα υπό-μάρκα μαζικής παραγωγής θα είναι αντίστοιχη με αυτή που έχουν Audi με Volkswagen και Lexus με Toyota”.
Ο William Li δεν έκρυψε τις υψηλές φιλοδοξίες του σχετικά με τη νέα επικείμενη μάρκα τονίζοντας: “Επιθυμούμε να προσφέρουμε καλύτερα προϊόντα και υπηρεσίες σε χαμηλότερες τιμές από την Telsa”.
Η Nio μόλις ξεκίνησε τη δραστηριότητά της στην ευρωπαϊκή αγορά και τη Νορβηγία με την παρουσίαση των ES8 και ET7. Η εταιρεία δεν έχει κάνει ακόμα γνωστές τις προθέσεις για την είσοδο της νέα μάρκας στην ευρωπαϊκή αγορά.
Η τρέχουσα γκάμα της τοποθετείται στην premium κατηγορία οχημάτων με τιμές πάνω από 50.000 ευρώ στην Κίνα. Η ανακοίνωση της Nio ήρθε μετά την εξαιρετική άνοδο που σημείωσε σε πωλήσεις μέσα στο 2021.
Η Nio επίσης έχει σχέδια επέκτασης του δικτύου εναλλαγής μπαταριών, με στόχο να διπλασιάσει τον αριθμό των σταθμών που διαθέτει, από 361 σε πάνω από 700 μέχρι το τέλος του 2021. Μέχρι το 2025, η Nio φιλοδοξεί να έχει δημιουργήσει 4.000 παγκοσμίως.