Είτε πρόκειται για την Chiron των 500 αυτοκινήτων, είτε για την εξαιρετικά περιορισμένης παραγωγής Centodieci, κάθε Bugatti περνά από τις ίδιες δοκιμασίες πριν βγει από το εργοστάσιο του Molsheim. Το πρόγραμμα περιλαμβάνει και τη δοκιμασία της αεροδυναμικής σήραγγας.

Εκεί, η Centodieci – που κοστίζει 8 εκατ. ευρώ – δέχεται αέρα με ταχύτητα 300 χλμ/ώρα, όσο δηλαδή συναντάμε μόνο σε τυφώνες. Ο αέρας που παράγεται από κινητήρα 9.300 ίππων που κινεί την 8 μέτρων προπέλα, «αγκαλιάζει» το αμάξωμα του γαλλικού hypercar. Ο αέρας είναι τόσο δυνατός που θα μπορούσε να… απογειώσει ένα αεροπλάνο.

Δείτε ακόμη: Bugatti EB 110 και Bugatti Centodieci, συνάντηση κορυφής

Στόχος των μηχανολόγων της Bugatti είναι το ροή του αέρα γύρω από την Centodieci. Η σχεδίαση του εμπρός μέρος, με τα διάφορα αεροδυναμικά βοηθήματα, σημαίνει ότι υπάρχουν διαφορές σε σχέση με την Chiron ή την Divo. Τα συμπεράσματα στο αεροδυναμικό τούνελ είναι κρίσιμα όταν έχουμε να κάνουμε με ένα αυτοκίνητο του οποίου η μέγιστη ταχύτητα ξεπερνά τα 300, ακόμη και τα 400 χλμ/ώρα.

Η ροή του αέρα στο πλάι του αμαξώματος επηρεάζει και τη θερμοκρασία του 8λιτρου W16 κινητήρα της Centodieci (ισχύος 1.600 ίππων), καθώς γεμίζει τα σημεία ψύξης τόσο του κινητήρα όσο και του κιβωτίου.

Και τα 10 αντίτυπα της Bugatti Centodieci έχουν ήδη προπωληθεί, με τις παραδόσεις να αρχίζουν το 2022.