Διαβάστε στο motorone.gr: BR20, μία Ferrari κατά παραγγελία
Μπορεί η παραγωγή της GTC4Lusso να έχει σταματήσει, όμως η Ferrari δεν μπορούσε να αρνηθεί την παραγγελία από έναν πιστό πελάτη της για ένα αποκλειστικό αυτοκίνητο που θα βασίζεται στο τετραθέσιο Grand Tourer μοντέλο της. Η εικονιζόμενη BR20 είναι το πιο πρόσφατο από τα one-off αυτοκίνητα που κατασκευάζονται στο Maranello, δηλαδή supercars που δημιουργούνται αποκλειστικά σε ένα αντίτυπο, μετά από επιθυμία πελάτη της ιταλικής μάρκας.
Η βασίζεται στην GTC4Lusso, από την οποία δανείζεται και το V12 κινητήρα, ισχύος 690 ίππων. Το ατμοσφαιρικό σύνολο, χωρητικότητας 6,3 λίτρων, αποδίδει μέγιστη ροπή 697 Nm, η οποία περνά σε όλους τους τροχούς μέσω επτατάχυτου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη. Η βασική διαφορά της BR20 από την GTC4Lusso είναι η αφαίρεση των δύο πίσω καθισμάτων, ώστε η σιλουέτα του fastback αμαξώματος να γίνει πιο δυναμική. Το συνολικό μήκος είναι κατά περίπου 8 εκατοστά μεγαλύτερο.
Οπτικά, η BR20 δανείζεται λεπτομέρειες από Ferrari των δεκαετιών του ’50 και του ’60. Στενή συνεργασία με τα στελέχη της Ferrari στη διαδικασία δημιουργίας της BR20 είχε ο ιδιοκτήτης του αυτοκινήτου, καθώς τόσο σχεδιαστικές λεπτομέρειες του αμαξώματος όσο και τα υλικά που χρησιμοποιήθηκαν στο εσωτερικό έγιναν σύμφωνα με τις επιθυμίες του. Πάντως όπως συμβαίνει σε ανάλογες περιπτώσεις, το τίμημα για τη δημιουργία του one-off μοντέλου δεν έγινε γνωστό. Θα στοιχηματίζαμε πάντως ότι θα ανέρχεται σε κάποια εκατομμύρια ευρώ.
Η βασίζεται στην GTC4Lusso, από την οποία δανείζεται και το V12 κινητήρα, ισχύος 690 ίππων. Το ατμοσφαιρικό σύνολο, χωρητικότητας 6,3 λίτρων, αποδίδει μέγιστη ροπή 697 Nm, η οποία περνά σε όλους τους τροχούς μέσω επτατάχυτου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη. Η βασική διαφορά της BR20 από την GTC4Lusso είναι η αφαίρεση των δύο πίσω καθισμάτων, ώστε η σιλουέτα του fastback αμαξώματος να γίνει πιο δυναμική. Το συνολικό μήκος είναι κατά περίπου 8 εκατοστά μεγαλύτερο.
Οπτικά, η BR20 δανείζεται λεπτομέρειες από Ferrari των δεκαετιών του ’50 και του ’60. Στενή συνεργασία με τα στελέχη της Ferrari στη διαδικασία δημιουργίας της BR20 είχε ο ιδιοκτήτης του αυτοκινήτου, καθώς τόσο σχεδιαστικές λεπτομέρειες του αμαξώματος όσο και τα υλικά που χρησιμοποιήθηκαν στο εσωτερικό έγιναν σύμφωνα με τις επιθυμίες του. Πάντως όπως συμβαίνει σε ανάλογες περιπτώσεις, το τίμημα για τη δημιουργία του one-off μοντέλου δεν έγινε γνωστό. Θα στοιχηματίζαμε πάντως ότι θα ανέρχεται σε κάποια εκατομμύρια ευρώ.