Διαβάστε στο motorone.gr: Πλησιάζει το πρώτο SUV της Ferrari, η Purosangue
Το πρώτο SUV της Ferrari «συνέλαβε» ο φακός των κατασκόπων πριν από το ντεμπούτο του, τον επόμενο χρόνο. Το «Ferrari Utility Vehicle», όπως το περιγράφει η ιταλική μάρκα, ξεφορτώθηκε το αμάξωμα της Maserati Levante, που είχαν ως καμουφλάζ τα προηγούμενα πρωτότυπα μοντέλα και μας άφησε να πάρουμε μια μικρή ιδέα της εμφάνισης του. Η Purosangue θα έχει ως ανταγωνιστές την Aston Martin DBX, τη Lamborghini Urus και την επερχόμενη BMW XM.
Οι νέες εικόνες, που τραβήχτηκαν στην Ιταλία, πιθανότατα δείχνουν το αμάξωμα παραγωγής της Purosangue και παρά τα χοντρά καλύμματα, μπορούμε να δούμε ότι η Ferrari δεν θα ακολουθήσει μια παραδοσιακή προσέγγιση ενός ψηλού SUV. Αντίθετα, το αμάξωμα είναι εξαιρετικά χαμηλό, με ένα μακρύ καπό που καμπυλώνει προς τα κάτω και πολύ κεκλιμένο παρμπρίζ. Οι πίσω τροχοί δείχνουν μεγαλύτεροι από τους εμπρός, αλλά αυτό μπορεί να συμβαίνει μόνο στο μοντέλο δοκιμών. Η γραμμή οροφής έχει έντονη κλίση προς το πίσω μέρος και εκεί φαίνεται να υπάρχει μια πόρτα σε στυλ hatchback. Είναι σαφές ότι το τετράθυρο, τετραθέσιο μοντέλο θα λειτουργήσει ως έμμεσος αντικαταστάτης της τετραθέσιας coupe GTC4 Lusso, η οποία σταμάτησε να παράγεται πέρυσι.
Το επίπεδο, αεροδυναμικό πλαίσιο είναι τόσο χαμηλό που αναμένουμε ότι η Ferrari θα χρησιμοποιήσει κάποιο είδος αερανάρτησης για να σηκώνει και να χαμηλώνει το αυτοκίνητο όταν χρειάζεται. Οι τέσσερις απολήξεις της εξάτμισης στο πίσω μέρος είναι ορατές σε αυτό το πρωτότυπο, όπως και τα μεγάλα φρένα που γεμίζουν τους τροχούς.
Οι επεξεργασμένες εικόνες, μας δίνουν μια ένδειξη για το πώς θα μπορούσε να είναι η Purosangue όταν βγει στην παραγωγή. Αναμένεται ότι θα υπάρχουν ορισμένα σχεδιαστικά στοιχεία της Roma GT, που θα ταιριάζουν με το μακρύ καπό, την κοντή ουρά και τα φουσκωμένα πίσω φτερά. Η σχεδίαση hatchback στο πίσω μέρος, θα κάνει το SUV πιο χρηστικό από τη GTC4 Lusso, με μεγαλύτερο πορτμπαγκάζ και πιο εύχρηστο κατώφλι φόρτωσης. Μένει να δούμε αν η Purosangue θα είναι πενταθέσια ή θα έχει τέσσερα σπορ καθίσματα για τους επιβάτες.
Η Ferrari έχει ήδη επιβεβαιώσει ότι η Purosangue θα χρησιμοποιεί την ίδια πλατφόρμα με τη Roma GT. Ο Michael Leiters, Chief Technology Officer της ιταλικής μάρκας εξήγησε: “Σε γενικές γραμμές, θα έχουμε δύο οικογένειες αρχιτεκτονικής: με τον κινητήρα εμπρός και με τον κινητήρα πίσω”. Ο Leiters ανέφερε επίσης ότι η πλατφόρμα του SUV είναι ικανή να δέχεται κινητήρες V6, V8 ή V12, κάτι που υποδηλώνει ότι η Purosangue θα μπορούσε να είναι διαθέσιμη σε plug-in υβριδική έκδοση, παρόμοια σε σχεδιασμό με τη μονάδα που βρίσκεται στην SF90 Stradale.
Οι νέες εικόνες, που τραβήχτηκαν στην Ιταλία, πιθανότατα δείχνουν το αμάξωμα παραγωγής της Purosangue και παρά τα χοντρά καλύμματα, μπορούμε να δούμε ότι η Ferrari δεν θα ακολουθήσει μια παραδοσιακή προσέγγιση ενός ψηλού SUV. Αντίθετα, το αμάξωμα είναι εξαιρετικά χαμηλό, με ένα μακρύ καπό που καμπυλώνει προς τα κάτω και πολύ κεκλιμένο παρμπρίζ. Οι πίσω τροχοί δείχνουν μεγαλύτεροι από τους εμπρός, αλλά αυτό μπορεί να συμβαίνει μόνο στο μοντέλο δοκιμών. Η γραμμή οροφής έχει έντονη κλίση προς το πίσω μέρος και εκεί φαίνεται να υπάρχει μια πόρτα σε στυλ hatchback. Είναι σαφές ότι το τετράθυρο, τετραθέσιο μοντέλο θα λειτουργήσει ως έμμεσος αντικαταστάτης της τετραθέσιας coupe GTC4 Lusso, η οποία σταμάτησε να παράγεται πέρυσι.
Το επίπεδο, αεροδυναμικό πλαίσιο είναι τόσο χαμηλό που αναμένουμε ότι η Ferrari θα χρησιμοποιήσει κάποιο είδος αερανάρτησης για να σηκώνει και να χαμηλώνει το αυτοκίνητο όταν χρειάζεται. Οι τέσσερις απολήξεις της εξάτμισης στο πίσω μέρος είναι ορατές σε αυτό το πρωτότυπο, όπως και τα μεγάλα φρένα που γεμίζουν τους τροχούς.
Οι επεξεργασμένες εικόνες, μας δίνουν μια ένδειξη για το πώς θα μπορούσε να είναι η Purosangue όταν βγει στην παραγωγή. Αναμένεται ότι θα υπάρχουν ορισμένα σχεδιαστικά στοιχεία της Roma GT, που θα ταιριάζουν με το μακρύ καπό, την κοντή ουρά και τα φουσκωμένα πίσω φτερά. Η σχεδίαση hatchback στο πίσω μέρος, θα κάνει το SUV πιο χρηστικό από τη GTC4 Lusso, με μεγαλύτερο πορτμπαγκάζ και πιο εύχρηστο κατώφλι φόρτωσης. Μένει να δούμε αν η Purosangue θα είναι πενταθέσια ή θα έχει τέσσερα σπορ καθίσματα για τους επιβάτες.
Η Ferrari έχει ήδη επιβεβαιώσει ότι η Purosangue θα χρησιμοποιεί την ίδια πλατφόρμα με τη Roma GT. Ο Michael Leiters, Chief Technology Officer της ιταλικής μάρκας εξήγησε: “Σε γενικές γραμμές, θα έχουμε δύο οικογένειες αρχιτεκτονικής: με τον κινητήρα εμπρός και με τον κινητήρα πίσω”. Ο Leiters ανέφερε επίσης ότι η πλατφόρμα του SUV είναι ικανή να δέχεται κινητήρες V6, V8 ή V12, κάτι που υποδηλώνει ότι η Purosangue θα μπορούσε να είναι διαθέσιμη σε plug-in υβριδική έκδοση, παρόμοια σε σχεδιασμό με τη μονάδα που βρίσκεται στην SF90 Stradale.