Διαβάστε στο motorone.gr: Πρώτες δοκιμές για τη νέα Mercedes-Benz E-Class
Η Mercedes-Benz ετοιμάζει τη νέα γενιά της E-Class μέσα στα επόμενα δύο χρόνια και οι πρώτες κατασκοπευτικές λήψεις του νέου μοντέλου είναι γεγονός. Ο φωτογράφος εντόπισε το αυτοκίνητο σε δημόσιους δρόμους στην Ευρώπη, χωρίς τη χοντρή μαύρη μεταμφίεση, με την οποία συνήθως εμφανίζονταν τα πρώτα πρωτότυπα, αλλά με ένα πιο λεπτό και αποκαλυπτικό καμουφλάζ. Έτσι καταφέραμε να δούμε ότι η νέα E-Class, που θα ανταγωνιστεί τα Audi A6 και BMW Σειρά 5, θα έχει παρόμοιο στιλ με τις C-Class και S-Class.
Αν και η μάσκα αυτού του πρωτοτύπου φαίνεται να έχει ένα ψεύτικο κάλυμμα, το συνολικό σχήμα του μπροστινού τμήματος θυμίζει περισσότερο την πιο σπορ εμφάνιση της C-Class από την κλασικού στυλ S-Class. Στο πλάι φαίνεται μια ελαφρώς ψηλότερη γραμμή ώμων από το σημερινό αυτοκίνητο, καθώς και μερικά έντονα νεύρα στις πόρτες. Ορατές είναι επίσης οι αναδυόμενες ηλεκτρικές χειρολαβές, ίδιες με της S-Class, οι οποίες βυθίζονται μέσα στο αμάξωμα κατά την κίνηση για καλύτερη αεροδυναμική.
Το πίσω μέρος φαίνεται να συνεχίζει την οικογενειακή εικόνα, αν και το σχήμα των φωτιστικών σωμάτων δεν διακρίνεται καθαρά. Μπορούμε να δούμε το εσωτερικό της καμπίνας των επιβατών, αλλά το ταμπλό είναι πολύ καμουφλαρισμένο. Ωστόσο, αναμένουμε ότι η σχεδίαση του δανείζεται πολλά στοιχεία της S-Class, συμπεριλαμβανομένης της μεγάλης κάθετης κεντρικής οθόνης αφής και του μεγάλου ψηφιακού πίνακα οργάνων.
Αυτά δεν είναι τα μόνα τεχνολογικά χαρακτηριστικά που θα υιοθετήσει η E-Class από το μεγαλύτερο αδερφάκι της. Η νέα E-Class αναμένεται να εστιάσει στη συνδεσιμότητα (ίσως και 5G), να διαθέτει αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 3 και ενημερώσεις λογισμικού over-the-air, αλλά και τεχνολογία τετραδιεύθυνσης για τη βελτίωση της ευελιξίας και της σταθερότητας.
Κρίνοντας από τον επταετή κύκλο ζωής της E-Class, το νέο μοντέλο αναμένεται να κυκλοφορήσει το 2023, μετά από την αμιγώς ηλεκτρική EQE και είναι πολύ πιθανό να έχει μια αμιγώς εξηλεκτρισμένη ή σειρά κινητήρων, μαζί με ένα μείγμα ήπιων υβριδικών και plug-in υβριδικών που θα συνδυάζονται με τετρακύλινδρους και εξακύλινδρους κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου. Οι plug-in εκδόσεις θα προσφέρουν πολύ μεγαλύτερη ηλεκτρική αυτονομία από το σημερινό αυτοκίνητο. Θεωρείται απίθανο να δούμε έκδοση AMG E 63 με τον ίδιο V8 twin-turbo κινητήρα 4,0 λίτρων με το τρέχον μοντέλο. Πιστεύουμε ότι η C 63 θα αλλάξει τον V8 κινητήρα με έναν turbo τετρακύλινδρο υβριδικό, επομένως περιμένουμε κάτι αντίστοιχο για το μεγαλύτερο μοντέλο. Ωστόσο, είναι πιθανό η E 63 να χρησιμοποιεί έναν εξακύλινδρο κινητήρα με μεγαλύτερη ισχύ.
Αναμένεται να δούμε τη μετά την κυκλοφορία του sedan. Η coupe και η cabrio έκδοση της E-Class είναι μάλλον απίθανο να αντικατασταθούν άμεσα, ωστόσο η γερμανική μάρκα θα λανσάρει ένα δίθυρο μοντέλο, με το όνομα CLE, το οποίο θα λειτουργήσει ως αντικαταστάτης των 2θυρων εκδόσεων της C-Class και της E-Class και φαίνεται ότι θα διατίθεται με σκληρή και μαλακή οροφή.
Αν και η μάσκα αυτού του πρωτοτύπου φαίνεται να έχει ένα ψεύτικο κάλυμμα, το συνολικό σχήμα του μπροστινού τμήματος θυμίζει περισσότερο την πιο σπορ εμφάνιση της C-Class από την κλασικού στυλ S-Class. Στο πλάι φαίνεται μια ελαφρώς ψηλότερη γραμμή ώμων από το σημερινό αυτοκίνητο, καθώς και μερικά έντονα νεύρα στις πόρτες. Ορατές είναι επίσης οι αναδυόμενες ηλεκτρικές χειρολαβές, ίδιες με της S-Class, οι οποίες βυθίζονται μέσα στο αμάξωμα κατά την κίνηση για καλύτερη αεροδυναμική.
Το πίσω μέρος φαίνεται να συνεχίζει την οικογενειακή εικόνα, αν και το σχήμα των φωτιστικών σωμάτων δεν διακρίνεται καθαρά. Μπορούμε να δούμε το εσωτερικό της καμπίνας των επιβατών, αλλά το ταμπλό είναι πολύ καμουφλαρισμένο. Ωστόσο, αναμένουμε ότι η σχεδίαση του δανείζεται πολλά στοιχεία της S-Class, συμπεριλαμβανομένης της μεγάλης κάθετης κεντρικής οθόνης αφής και του μεγάλου ψηφιακού πίνακα οργάνων.
Αυτά δεν είναι τα μόνα τεχνολογικά χαρακτηριστικά που θα υιοθετήσει η E-Class από το μεγαλύτερο αδερφάκι της. Η νέα E-Class αναμένεται να εστιάσει στη συνδεσιμότητα (ίσως και 5G), να διαθέτει αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 3 και ενημερώσεις λογισμικού over-the-air, αλλά και τεχνολογία τετραδιεύθυνσης για τη βελτίωση της ευελιξίας και της σταθερότητας.
Κρίνοντας από τον επταετή κύκλο ζωής της E-Class, το νέο μοντέλο αναμένεται να κυκλοφορήσει το 2023, μετά από την αμιγώς ηλεκτρική EQE και είναι πολύ πιθανό να έχει μια αμιγώς εξηλεκτρισμένη ή σειρά κινητήρων, μαζί με ένα μείγμα ήπιων υβριδικών και plug-in υβριδικών που θα συνδυάζονται με τετρακύλινδρους και εξακύλινδρους κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου. Οι plug-in εκδόσεις θα προσφέρουν πολύ μεγαλύτερη ηλεκτρική αυτονομία από το σημερινό αυτοκίνητο. Θεωρείται απίθανο να δούμε έκδοση AMG E 63 με τον ίδιο V8 twin-turbo κινητήρα 4,0 λίτρων με το τρέχον μοντέλο. Πιστεύουμε ότι η C 63 θα αλλάξει τον V8 κινητήρα με έναν turbo τετρακύλινδρο υβριδικό, επομένως περιμένουμε κάτι αντίστοιχο για το μεγαλύτερο μοντέλο. Ωστόσο, είναι πιθανό η E 63 να χρησιμοποιεί έναν εξακύλινδρο κινητήρα με μεγαλύτερη ισχύ.
Αναμένεται να δούμε τη μετά την κυκλοφορία του sedan. Η coupe και η cabrio έκδοση της E-Class είναι μάλλον απίθανο να αντικατασταθούν άμεσα, ωστόσο η γερμανική μάρκα θα λανσάρει ένα δίθυρο μοντέλο, με το όνομα CLE, το οποίο θα λειτουργήσει ως αντικαταστάτης των 2θυρων εκδόσεων της C-Class και της E-Class και φαίνεται ότι θα διατίθεται με σκληρή και μαλακή οροφή.