Ως ένα από τα πλέον ασφαλή αυτοκίνητα της κατηγορίας της, αναδεικνύεται η νέα Fabia. Στην τέταρτη γενιά του, το μοντέλο της Skoda έλαβε την ανώτατη διάκριση των 5 αστέρων από τον ανεξάρτητο οργανισμό Euro NCAP. Συγκεντρώνοντας το 78% των μέγιστων διαθέσιμων βαθμών, η νέα Fabia, βασισμένη για πρώτη φορά στην πλατφόρμα MQB-A0 του Volkswagen Group, πιστοποιείται ως ένα από τα ασφαλέστερα μοντέλα στην κατηγορία των σουπερμίνι.
Αναλυτικότερα, η νέα Skoda Fabia σημείωσε βαθμολογία 85% και 81% στην προστασία και ασφάλεια των ενηλίκων και των παιδιών επιβατών αντίστοιχα, που συγκαταλέγονται στις κορυφαίες επιδόσεις που έχουν σημειωθεί. Οι επιδόσεις για την προστασία πεζών και τα συστήματα υποβοήθησης, ήταν 70% και 71%, αντίστοιχα, επίσης από τις υψηλότερες. Είναι άξιο αναφοράς ότι κάθε νέο μοντέλο της Skoda από το 2008 και μετά, έχει λάβει την κορυφαία βαθμολογία των πέντε αστέρων στις δοκιμές του Euro NCAP.
Η νέα Fabia εφοδιάζεται με έως και εννέα αερόσακους, ανάμεσά τους και αερόσακος γονάτου οδηγού, ενώ οι πίσω πλευρικοί αερόσακοι είναι διαθέσιμοι για πρώτη φορά στο μοντέλο. Υποδοχές ISOFIX και Top Tether, για ασφαλή τοποθέτηση παιδικών καθισμάτων, τοποθετούνται στα εξωτερικά πίσω καθίσματα ως βασικός εξοπλισμός, προαιρετικά για το κάθισμα του συνοδηγού. Με σχεδόν το 80% των εξαρτημάτων από χάλυβα υψηλής αντοχής, η πλατφόρμα MQB-A0 όχι μόνο παρέχει βάση υψηλής αντοχής στη στρέψη, αλλά υποστηρίζει επίσης την υλοποίηση για πρώτη φορά στο μοντέλο, επτά προηγμένων συστημάτων υποβοήθησης.
Αυτά περιλαμβάνουν το Travel Assist, το οποίο ενσωματώνει Adaptive Cruise Control (ACC), Integrated Lane Keeping Assist και Traffic Sign Recognition και παρέχει αυτόματη υποστήριξη διαμήκους και πλευρικής καθοδήγησης. Επίσης, το Lane Change Assist (Side Assist) και το Front Assist με προληπτική προστασία πεζών και ποδηλατών. Για πιο εύκολο παρκάρισμα, διαθέσιμο και το προαιρετικό σύστημα υποβοήθησης στάθμευσης, υποβοήθησης ελιγμών και κάμερα οπισθοπορείας.
Οι δοκιμές του Euro NCAP γίνονται πιο αυστηρές χρόνο με το χρόνο, καλύπτοντας πλέον μια σειρά από σενάρια σύγκρουσης. Ενώ αρχικά γινόταν αξιολόγηση μόνο των αποτελεσμάτων των δοκιμών πρόσκρουσης, πλέον γίνεται αξιολόγηση και των συστημάτων ενεργητικής ασφάλειας, καθώς και των συστημάτων υποβοήθησης οδηγού, με ιδιαίτερη βαρύτητα στη συνολική επίδοση.