Διαβάστε στο motorone.gr: Η Volkswagen επενδύει σε μπαταρίες για τα ηλεκτρικά της αυτοκίνητα
Με την υπογραφή τριών νέων συμφωνιών για προμήθεια μπαταριών η Volkswagen θα καλύψει τις ανάγκες της παραγωγής, που θα φτάσει τα 2,2 εκατομμύρια μονάδες ετησίων έως το 2030
Η Volkswagen υπέγραψε νέες συνεργασίες με εταιρίες που ειδικεύονται στις μπαταρίες, σε μια προσπάθεια να εξασφαλίσει τις πρώτες ύλες που χρειάζεται για την ταχέως αναπτυσσόμενη σειρά ηλεκτρικών οχημάτων της. H εταιρία με αυτές τις συμφωνίες θα μπορέσει να αυξήσει την παραγωγή ηλεκτρικών αυτοκινήτων, με στόχο να φτάσει σε ετήσια παραγωγική ικανότητα 2,2 εκατομμυρίων ηλεκτρικών αυτοκινήτων μέχρι το 2030.
Αυτές οι συμφωνίες αποτελούν μέρος του σχεδίου επέκτασης μπαταριών της Volkswagen, που εκτιμάται ότι θα κοστίσει περίπου 30 δισεκατομμύρια ευρώ και θα οδηγήσει τον Όμιλο στη δημιουργία έξι μεγάλων νέων εργοστασίων στην Ευρώπη πριν το τέλος της δεκαετίας. Έτσι η Volkswagen θα εξασφαλίσει την αδιάλειπτη παραγωγή ηλεκτρικών οχημάτων με σκοπό να ανταγωνιστεί την Tesla.
Η πρώτη συμφωνία της Volkswagen είναι μια κοινοπραξία με τη βελγική εταιρεία εξόρυξης, Umicore, η οποία θα παρέχει τις καθόδια για τις μπαταρίες του κατασκευαστή. Το πιο σημαντικό είναι ότι όλα τα υλικά λέγεται ότι θα προέρχονται από βιώσιμες πηγές, κάτι που συνάδει με τους κλιματικούς στόχους της Volkswagen.
Η γερμανική μάρκα έχει επενδύσει επίσης στο ερευνητικό κέντρο μπαταριών 24M που εδρεύει στο Cambridge και εργάζεται πάνω σε μια νέα ξηρή επίστρωση που θα απλοποιήσει την διαδικασία παραγωγής κυψελών μπαταριών. Η διαδικασία θα μειώνει το αποτύπωμα CO2 των μπαταριών και θα διευκολύνει την ανακύκλωση τους.
Τέλος, η Volkswagen έχει συνάψει μια μακροπρόθεσμη συμφωνία με την Vulcan Energy Resources για να εξασφαλίσει προμήθεια λιθίου ουδέτερων εκπομπών CO2. Το λίθιο αποτελεί μεγάλο πεδίο διαμάχης και συζητήσεων σχετικά με τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις των ηλεκτρικών οχημάτων. Η Vulcan Energy θα προμηθεύει τη Volkswagen με φιλικό προς το περιβάλλον λίθιο (που θα προέρχεται από την κοιλάδα του Άνω Ρήνου) για μια περίοδο πέντε ετών, αρχής γενομένης από το 2026. Ωστόσο, ήδη συζητείται η παράταση της συμφωνίας.