Διαβάστε στο motorone.gr: Με τον Sebastien Loeb οι δοκιμές της BRX ενόψει του Ράλλυ Ντακάρ
Μόλις λίγες εβδομάδες πριν την εκκίνηση του Ράλλυ Ντακάρ, στη Σαουδική Αραβία, τα τρία πληρώματα της Bahrain Raid Xtreme έκαναν πολλά χιλιόμετρα δοκιμών σε αμμώδεις και βραχώδεις διαδρομές στο Ντουμπάι. Οι Nani Roma/Alex Haro, Sebastien Loeb/Fabian Lurquin και Orlando Terranova/Dani Oliveras οδήγησαν το Prodrive Hunter T1+ σε ακραίες θερμοκρασίες και έκαναν ρυθμίσεις στην ανάρτηση και τον κινητήρα του αυτοκινήτου, το οποίο χρησιμοποιεί το νέο καύσιμο Prodrive EcoPower.
«Επιλέξαμε ιδιαίτερα δύσκολες διαδρομές μέσα στην έρημο, για να δοκιμάσουμε τα αυτοκίνητα και τα πληρώματα», δήλωσε ο διευθυντής της ομάδας BRX, Gus Beteli. «Το 2021 ήταν η πρώτη μας συμμετοχή στο Rally Dakar και μάθαμε πολλά από αυτή, σχετικά με το τι χρειάζεται για να κερδίσουμε τον πιο σκληρό αγώνα στον κόσμο. Το να έχεις ένα ανθεκτικό, αξιόπιστο και γρήγορο αυτοκίνητο είναι σημαντικό, αλλά εξίσου σημαντική είναι και η πλοήγηση. Ο οδηγός και ο συνοδηγός πρέπει να συνεργάζονται και να επικοινωνούν καλά μεταξύ τους. Οι δοκιμές τους έδωσαν την ευκαιρία να δουλέψουν πάνω σε αυτό.»
Τα νέα αυτοκίνητα T1+ είναι βαρύτερα από τα T1, αλλά με την ίδια ισχύ, έτσι έχουν μια μικρή διαφορά στην αίσθηση και οι οδηγοί έπρεπε να προσαρμοστούν. Με το νέο όριο ταχύτητας της FIA στα 170 χλμ./ώρα, τα πληρώματα οδήγησαν πάνω σε πολλές διαφορετικές επιφάνειες για να προετοιμαστούν για κάθε κατάσταση που θα χρειαστεί να αντιμετωπίσουν στα 8.375 χιλιόμετρα του αγώνα.
Σε όλη τη διάρκεια των δοκιμών τα αυτοκίνητα χρησιμοποίησαν το καύσιμο Prodrive EcoPower που έχει αναπτυχθεί ειδικά για το Hunter. Το βιώσιμο καύσιμο μειώνει τις εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου κατά 80% σε σύγκριση με τη βενζίνη, καθώς είναι κατασκευασμένο από βιοκαύσιμο δεύτερης γενιάς, που παράγεται από γεωργικά απόβλητα και efuels που παράγονται από δέσμευση άνθρακα από την ατμόσφαιρα, ενώ συμμορφώνεται με τους τελευταίους κανονισμούς της FIA.
Ο Nani Roma δήλωσε μετά τις δοκιμές: «Στόχος μας ήταν να περάσουμε πολύ χρόνο στο αυτοκίνητο και το κάναμε σε αυτό το πολύ παραγωγικό τεστ. Με τον Alex περάσαμε πολλές ώρες στο αυτοκίνητο κάνοντας πολλές διαφορετικές δοκιμές και αυτό χτίζει ένα ακόμα καλύτερο ομαδικό πνεύμα μεταξύ μας αλλά και με την ομάδα BRX».
Ο Sebastien Loeb είπε: «Η φιλοδοξία μας είναι προφανώς να τα πάμε όσο το δυνατόν καλύτερα στον αγώνα, αλλά το Dakar είναι πάντα πολύ δύσκολο. Ο απόλυτος στόχος μας θα ήταν να κερδίσουμε και μετά από αυτό το τεστ μπορούμε πραγματικά να αρχίσουμε να το σκεφτόμαστε».
Ο Orlando Terranova δήλωσε: «Το νέο αυτοκίνητο είναι απίστευτο καθώς είναι πολύ εύκολο στην οδήγηση και σε κάνει να νιώθεις σιγουριά και ασφάλεια. Η ομάδα έχει κάνει πραγματικά μια εξαιρετική δουλειά. Το νέο καύσιμο, που διατηρήσει χαμηλά τις εκπομπές ρύπων και να βελτιώσεις τον πλανήτη, βήμα προς βήμα, είναι πραγματικά εκπληκτικό, αλλά είναι και αποδοτικό. Αυτός είναι σημαντικός συνδυασμός και είμαι περήφανος γι’ αυτό».
«Επιλέξαμε ιδιαίτερα δύσκολες διαδρομές μέσα στην έρημο, για να δοκιμάσουμε τα αυτοκίνητα και τα πληρώματα», δήλωσε ο διευθυντής της ομάδας BRX, Gus Beteli. «Το 2021 ήταν η πρώτη μας συμμετοχή στο Rally Dakar και μάθαμε πολλά από αυτή, σχετικά με το τι χρειάζεται για να κερδίσουμε τον πιο σκληρό αγώνα στον κόσμο. Το να έχεις ένα ανθεκτικό, αξιόπιστο και γρήγορο αυτοκίνητο είναι σημαντικό, αλλά εξίσου σημαντική είναι και η πλοήγηση. Ο οδηγός και ο συνοδηγός πρέπει να συνεργάζονται και να επικοινωνούν καλά μεταξύ τους. Οι δοκιμές τους έδωσαν την ευκαιρία να δουλέψουν πάνω σε αυτό.»
Τα νέα αυτοκίνητα T1+ είναι βαρύτερα από τα T1, αλλά με την ίδια ισχύ, έτσι έχουν μια μικρή διαφορά στην αίσθηση και οι οδηγοί έπρεπε να προσαρμοστούν. Με το νέο όριο ταχύτητας της FIA στα 170 χλμ./ώρα, τα πληρώματα οδήγησαν πάνω σε πολλές διαφορετικές επιφάνειες για να προετοιμαστούν για κάθε κατάσταση που θα χρειαστεί να αντιμετωπίσουν στα 8.375 χιλιόμετρα του αγώνα.
Σε όλη τη διάρκεια των δοκιμών τα αυτοκίνητα χρησιμοποίησαν το καύσιμο Prodrive EcoPower που έχει αναπτυχθεί ειδικά για το Hunter. Το βιώσιμο καύσιμο μειώνει τις εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου κατά 80% σε σύγκριση με τη βενζίνη, καθώς είναι κατασκευασμένο από βιοκαύσιμο δεύτερης γενιάς, που παράγεται από γεωργικά απόβλητα και efuels που παράγονται από δέσμευση άνθρακα από την ατμόσφαιρα, ενώ συμμορφώνεται με τους τελευταίους κανονισμούς της FIA.
Ο Nani Roma δήλωσε μετά τις δοκιμές: «Στόχος μας ήταν να περάσουμε πολύ χρόνο στο αυτοκίνητο και το κάναμε σε αυτό το πολύ παραγωγικό τεστ. Με τον Alex περάσαμε πολλές ώρες στο αυτοκίνητο κάνοντας πολλές διαφορετικές δοκιμές και αυτό χτίζει ένα ακόμα καλύτερο ομαδικό πνεύμα μεταξύ μας αλλά και με την ομάδα BRX».
Ο Sebastien Loeb είπε: «Η φιλοδοξία μας είναι προφανώς να τα πάμε όσο το δυνατόν καλύτερα στον αγώνα, αλλά το Dakar είναι πάντα πολύ δύσκολο. Ο απόλυτος στόχος μας θα ήταν να κερδίσουμε και μετά από αυτό το τεστ μπορούμε πραγματικά να αρχίσουμε να το σκεφτόμαστε».
Ο Orlando Terranova δήλωσε: «Το νέο αυτοκίνητο είναι απίστευτο καθώς είναι πολύ εύκολο στην οδήγηση και σε κάνει να νιώθεις σιγουριά και ασφάλεια. Η ομάδα έχει κάνει πραγματικά μια εξαιρετική δουλειά. Το νέο καύσιμο, που διατηρήσει χαμηλά τις εκπομπές ρύπων και να βελτιώσεις τον πλανήτη, βήμα προς βήμα, είναι πραγματικά εκπληκτικό, αλλά είναι και αποδοτικό. Αυτός είναι σημαντικός συνδυασμός και είμαι περήφανος γι’ αυτό».