Διαβάστε στο motorone.gr: Η αντίστροφη μέτρηση για τη συμμετοχή της Audi στο Ράλλυ Ντακάρ
Λίγες εβδομάδες πριν την εκκίνηση του Ράλλυ Ντακάρ του 2022 (2 – 14 Ιανουαρίου), η Audi δημοσίευσε ένα ντοκιμαντέρ για τη συμμετοχή της στον αγώνα με το ηλεκτρικό RS Q e-tron. Τα ηλεκτρικά μοτέρ αποδίδουν συνδυαστικά έως 680 ίππους, όμως η μέγιστη διαθέσιμη ισχύς θα καθοριστεί από τους διοργανωτές του Ράλλυ Ντακάρ. Tην αποστολή να φορτίζει την μπαταρία χωρητικότητας 50 kWh αναλαμβάνει ένας αγωνιστικός TFSI κινητήρας από τη συμμετοχή της Audi στο DTM. Σε κάθε άξονα υπάρχει μία μονάδα MGU, όμοια με αυτή του ηλεκτρικού μονοθεσίου της Audi στη Formula E. Μία τρίτη MGU (motor-generator unit) αποτελεί μέρος του συστήματος μετατροπής της ενέργειας.
Στο ντοκιμαντέρ αναλύονται τα χαρακτηριστικά και οι τεχνολογίες του αγωνιστικού, ενώ μιλούν στελέχη της γερμανικής εταιρείας, η πρώην οδηγός του WRC Michele Mouton και οι τρεις οδηγοί της Audi στο Ντακάρ, Stephane Peterhansel, Carlos Sainz και Mattias Ekstrom.
Στο ντοκιμαντέρ αναλύονται τα χαρακτηριστικά και οι τεχνολογίες του αγωνιστικού, ενώ μιλούν στελέχη της γερμανικής εταιρείας, η πρώην οδηγός του WRC Michele Mouton και οι τρεις οδηγοί της Audi στο Ντακάρ, Stephane Peterhansel, Carlos Sainz και Mattias Ekstrom.