Η Audi επεκτείνει τη γκάμα των αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων της σε τέσσερα το 2022, με το νέο Q6 e-tron να πλαισιώνει το μικρότερο Q4 e-tron, το υπάρχον e-tron και το e-tron GT. Το Q6 e-tron, που θα τοποθετηθεί ανάμεσα στο Q4 και το μεγαλύτερο SUV e-tron, θα είναι το πρώτο Audi που θα βασίζεται στη νέα αρχιτεκτονική Premium Platform Electric (PPE) του Ομίλου Volkswagen, η οποία έχει αναπτυχθεί από κοινού με την Porsche.

Πρόσφατες κατασκοπευτικές φωτογραφίες αποκαλύπτουν ότι το μοντέλο θα μοιάζει με το μικρότερο Q4 e-tron, καθώς και ότι θα έχει στοιχεία από το Q6 e-tron quattro concept του 2016. Οι επιρροές από το τετράθυρο coupe e-tron GT είναι ορατές στο σχήμα των προβολέων, στη μάσκα και στα πίσω φώτα LED που εκτείνονται σε όλο το πλάτος του αυτοκινήτου. Έχει μακρύτερο καπό σε σχέση με το Q4 e-tron, αλλά παρόμοια κεκλιμένη οροφή και αεροτομή πίσω. Αναμένεται ότι το Q6 θα έχει παρόμοιες εξωτερικές διαστάσεις με το Q5 με κινητήρα εσωτερικής καύσης, αλλά μεγαλύτερο μεταξόνιο και αυξημένο χώρο επιβατών χάρη στη νέα πλατφόρμα. Αργότερα θα μπορούσε να υπάρξει μια έκδοση Sportback.

Στο εσωτερικό είναι πιθανό να υιοθετήσει τη νέα κεντρική οθόνη αφής 11,6 ιντσών που χρησιμοποιείται στο Q4 e-tron, η οποία είναι η μεγαλύτερη μεμονωμένη οθόνη που έχει τοποθετηθεί ποτέ σε Audi παραγωγής. Ωστόσο, ο σχεδιασμός θα μπορούσε να είναι διαφορετικός λόγω της νέας πλατφόρμας, αλλά και για να διαχωρίσει και τα δύο μοντέλα από άποψη τιμής και κατηγορίας.

Η αρχιτεκτονική PPE του Q6 e-tron θα υπάρχει και στην επόμενη Porsche Macan, η οποία θα λανσαριστεί το 2023 ως αμιγώς ηλεκτρική προσθήκη, δίπλα στη βενζινοκίνητη Macan. Παρά τα κοινά στοιχεία του νέου Q6 και της νέας Macan σε hardware και software, τα δύο μοντέλα θα έχουν διαφορετική εμφάνιση μέσα όσο και έξω. Η πλατφόρμα PPE είναι εξέλιξη της πλατφόρμας J1 που χρησιμοποιεί το τετράθυρο e-tron GT, καθώς και η Porsche Taycan. Αυτό σημαίνει ότι θα έχει ηλεκτρική αρχιτεκτονική 800 volt, επιτρέποντας εξαιρετικά γρήγορη φόρτιση DC με ρυθμό έως και 270 kW. Σύμφωνα με την Audi, η πλατφόρμα θα επιτρέψει στη μπαταρία να φορτίζει από 5 έως 80% σε περίπου 25 λεπτά. Μια μικρότερη φόρτιση, χρησιμοποιώντας τον ταχύτερο ταχυφορτιστή DC μπορεί να δώσει αυτονομία 300 χιλιομέτρων σε μόλις 10 λεπτά.

Μένει να δούμε το μέγεθος και τον τύπο μπαταρίας που θα χρησιμοποιήσει η Audi στο Q6 e-tron, αλλά η εταιρία υποστηρίζει πως το Α6 e-tron concept έχει αυτονομία 700 χιλιομέτρων. Η λιγότερο αεροδυναμική γραμμή του SUV θα μειώσει την αυτονομία, αλλά δεν αναμένεται να πέσει κάτω από τα 610 χιλιόμετρα.