Διαβάστε στο motorone.gr: Έρχεται φέτος η νέα BMW M2
Το τμήμα M της BMW ετοιμάζει τον αντικαταστάτη της M2 coupe. Αυτή, η δεύτερη γενιά του μοντέλου, αναμένεται αργότερα μέσα στο έτος και οι αποκλειστικές μας εικόνες δείχνουν πώς πιστεύουμε ότι θα μοιάζει. Η προηγούμενη γενιά M2 ήταν ένα σημαντικό μοντέλο για το τμήμα M της BMW. Το 2018, η μάρκα το χαρακτήρισε ως τον «ισχυρότερο μοχλό ανάπτυξης», επομένως η επιτυχία του νέου μοντέλου είναι ζωτικής σημασίας, παρότι το χαρτοφυλάκιο της εταιρείας έχει έκτοτε επεκταθεί και περιλαμβάνει πιο δημοφιλή αυτοκίνητα επιδόσεων, όπως SUV ή ακόμα και ηλεκτρικά μοντέλα.
Η επόμενη M2 θα χρησιμοποιεί τη νέα πλατφόρμα της BMW Σειρά 2 coupe, η οποία προήλθε από αυτή της Σειράς 3. Ωστόσο, θα υπάρξουν σημαντικές αλλαγές σε σχέση με τους κινητήρες και τα σασί. Αναμένουμε να χρησιμοποιεί τον πιο πρόσφατο 6κύλινδρο σε σειρά 3λιτρο υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα, των X3 M και X4 M. Η μονάδα, με την κωδική ονομασία S58, αποδίδει ισχύ 510 ίππων στην κορυφαία έκδοση Competition, αλλά για να μην «μπει στα χωράφια» των μεγαλύτερων (και ακριβότερων) αδερφών της, αναμένουμε ότι η BMW θα περιορίσει την ισχύ στην Μ2.
Όπως και η υπόλοιπη σειρά M, η M2 θα προσφέρεται με δύο επιλογές κινητήρων, μια στάνταρ έκδοση και μια πιο ισχυρή, την Competition. Η στάνταρ θα έχει τουλάχιστον 405 ίππους, κάτι που θα δίνει μια απόσταση μεταξύ της M2 και της νέας M240i xDrive, η οποία αποδίδει 374 ίππους. Αυτή η ισχύς των 405 ίππων θα επιτρέψει στη M2 να είναι σε θέση να ανταγωνιστεί τα κορυφαία Hyper Hatchback της Audi και της Mercedes. Το νέο Audi RS 3 έχει υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα 2,5 λίτρων, 400 ίππων, ενώ η Mercedes-AMG A 45 S έχει ισχύ 420 ίππων. Ωστόσο, σε αντίθεση με αυτά τα μοντέλα, η M2 αναμένεται να διατίθεται μόνο με κίνηση στους πίσω τροχούς. Ενώ οι πιο παραδοσιακοί οδηγοί θα χαρούν με την απόφαση της εταιρίας να δίνει στο μοντέλο την επιλογή μεταξύ ενός εξατάχυτου μηχανικού κιβωτίου ταχυτήτων, πέρα από το αυτόματο οκτώ σχέσεων με χειριστήρια στο τιμόνι.
Η M2 Competition θα έχει λίγο μεγαλύτερη ισχύ, πιθανώς να φτάσει στους 436 ίππους, εάν η BMW διατηρήσει την απόσταση μεταξύ της στάνταρ και της Competition έκδοσης των M3 και M4. Ενδεχομένως να υπάρξει και ένας αντικαταστάτης της M2 CS με προσανατολισμό πίστας, η οποία έχει ισχύ 450 ίππων.
Για να ελέγξει την επιπλέον ισχύ, η BMW θα κάνει αλλαγές στην πλατφόρμα της M240i. Θα βελτιώσει την ακαμψία του σασί, θα τοποθετήσει μεγαλύτερα φρένα και θα έχει στάνταρ ένα πίσω διαφορικό M Sport. Αναβαθμίσεις θα έχει και η ανάρτηση, όπου οι μηχανικοί της μάρκας έχουν δύο επιλογές : είτε τα μηχανικά αμορτισέρ της BMW, ρυθμισμένα να ταιριάζουν με το πιο άκαμπτο και φαρδύτερο πλαίσιο της M2 ή ηλεκτρομηχανικά προσαρμοζόμενα της M Sport.
Εξωτερικά, η εταιρεία θα αλλάξει πολύ το στυλ του coupe μοντέλου στο εμπρός μέρος. Οι εικόνες που διέρρευσαν δείχνουν ότι, αντί να υιοθετήσει την τεράστια κάθετη μάσκα της M3, που τη διαχωρίζει από την απλή Σειρά 3, θα έχει δύο μεγάλες οριζόντιες γρίλιες. Για το πίσω μέρος, οι κατασκοπευτικές λήψεις αποκαλύπτουν τέσσερις εξατμίσεις και έναν νέο διαχύτη. Όμως η M2 δεν θα διαφέρει μόνο εξωτερικά από την M240i. Η καμπίνα θα έχει τη νέα κυρτή διάταξη iDrive, με τα ψηφιακά όργανα και την οθόνη infotainment να αποτελούν μια ενιαία οθόνη. Επίσης η καμπίνα θα έχει τις κλασικές πινελιές του τμήματος M της BMW, όπως τα καθίσματα τύπου bucket και ένα νέο σπορ τιμόνι με δύο έντονα κόκκινα κουμπιά M, που επιτρέπουν στον οδηγό να εναλλάσσει τα προγράμματα οδήγησης.
Το μοντέλο δεν αναμένεται να κυκλοφορήσει πριν το τέλος του 2022 και ενδεχομένως να φτάσει στις εκθέσεις στις αρχές του 2023, επομένως δεν υπάρχουν ακόμα διαθέσιμες πληροφορίες για την τιμή του.
Η επόμενη M2 θα χρησιμοποιεί τη νέα πλατφόρμα της BMW Σειρά 2 coupe, η οποία προήλθε από αυτή της Σειράς 3. Ωστόσο, θα υπάρξουν σημαντικές αλλαγές σε σχέση με τους κινητήρες και τα σασί. Αναμένουμε να χρησιμοποιεί τον πιο πρόσφατο 6κύλινδρο σε σειρά 3λιτρο υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα, των X3 M και X4 M. Η μονάδα, με την κωδική ονομασία S58, αποδίδει ισχύ 510 ίππων στην κορυφαία έκδοση Competition, αλλά για να μην «μπει στα χωράφια» των μεγαλύτερων (και ακριβότερων) αδερφών της, αναμένουμε ότι η BMW θα περιορίσει την ισχύ στην Μ2.
Όπως και η υπόλοιπη σειρά M, η M2 θα προσφέρεται με δύο επιλογές κινητήρων, μια στάνταρ έκδοση και μια πιο ισχυρή, την Competition. Η στάνταρ θα έχει τουλάχιστον 405 ίππους, κάτι που θα δίνει μια απόσταση μεταξύ της M2 και της νέας M240i xDrive, η οποία αποδίδει 374 ίππους. Αυτή η ισχύς των 405 ίππων θα επιτρέψει στη M2 να είναι σε θέση να ανταγωνιστεί τα κορυφαία Hyper Hatchback της Audi και της Mercedes. Το νέο Audi RS 3 έχει υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα 2,5 λίτρων, 400 ίππων, ενώ η Mercedes-AMG A 45 S έχει ισχύ 420 ίππων. Ωστόσο, σε αντίθεση με αυτά τα μοντέλα, η M2 αναμένεται να διατίθεται μόνο με κίνηση στους πίσω τροχούς. Ενώ οι πιο παραδοσιακοί οδηγοί θα χαρούν με την απόφαση της εταιρίας να δίνει στο μοντέλο την επιλογή μεταξύ ενός εξατάχυτου μηχανικού κιβωτίου ταχυτήτων, πέρα από το αυτόματο οκτώ σχέσεων με χειριστήρια στο τιμόνι.
Η M2 Competition θα έχει λίγο μεγαλύτερη ισχύ, πιθανώς να φτάσει στους 436 ίππους, εάν η BMW διατηρήσει την απόσταση μεταξύ της στάνταρ και της Competition έκδοσης των M3 και M4. Ενδεχομένως να υπάρξει και ένας αντικαταστάτης της M2 CS με προσανατολισμό πίστας, η οποία έχει ισχύ 450 ίππων.
Για να ελέγξει την επιπλέον ισχύ, η BMW θα κάνει αλλαγές στην πλατφόρμα της M240i. Θα βελτιώσει την ακαμψία του σασί, θα τοποθετήσει μεγαλύτερα φρένα και θα έχει στάνταρ ένα πίσω διαφορικό M Sport. Αναβαθμίσεις θα έχει και η ανάρτηση, όπου οι μηχανικοί της μάρκας έχουν δύο επιλογές : είτε τα μηχανικά αμορτισέρ της BMW, ρυθμισμένα να ταιριάζουν με το πιο άκαμπτο και φαρδύτερο πλαίσιο της M2 ή ηλεκτρομηχανικά προσαρμοζόμενα της M Sport.
Εξωτερικά, η εταιρεία θα αλλάξει πολύ το στυλ του coupe μοντέλου στο εμπρός μέρος. Οι εικόνες που διέρρευσαν δείχνουν ότι, αντί να υιοθετήσει την τεράστια κάθετη μάσκα της M3, που τη διαχωρίζει από την απλή Σειρά 3, θα έχει δύο μεγάλες οριζόντιες γρίλιες. Για το πίσω μέρος, οι κατασκοπευτικές λήψεις αποκαλύπτουν τέσσερις εξατμίσεις και έναν νέο διαχύτη. Όμως η M2 δεν θα διαφέρει μόνο εξωτερικά από την M240i. Η καμπίνα θα έχει τη νέα κυρτή διάταξη iDrive, με τα ψηφιακά όργανα και την οθόνη infotainment να αποτελούν μια ενιαία οθόνη. Επίσης η καμπίνα θα έχει τις κλασικές πινελιές του τμήματος M της BMW, όπως τα καθίσματα τύπου bucket και ένα νέο σπορ τιμόνι με δύο έντονα κόκκινα κουμπιά M, που επιτρέπουν στον οδηγό να εναλλάσσει τα προγράμματα οδήγησης.
Το μοντέλο δεν αναμένεται να κυκλοφορήσει πριν το τέλος του 2022 και ενδεχομένως να φτάσει στις εκθέσεις στις αρχές του 2023, επομένως δεν υπάρχουν ακόμα διαθέσιμες πληροφορίες για την τιμή του.