Διαβάστε στο motorone.gr: Τι νέο φέρνει το 2022 στο WRC
Τα ολοκαίνουρια υβριδικά αγωνιστικά αυτοκίνητα κατηγορίας Rally1 που θα ανέβουν στη ράμπα της εκκίνησης του Ράλλυ Μόντε Κάρλο στις 20 Ιανουαρίου, θα έχουν καλύτερες επιδόσεις και μεγαλύτερη ταχύτητα από ποτέ. Ένα πλήρως φορτισμένο εργοστασιακό αυτοκίνητο αποδίδει τώρα ισχύ 520 ίππων και έχει τη δυνατότητα να φτάσει από το σημείο Α στο σημείο Β εκπληκτικά γρήγορα. Η αύξηση της ισχύος προέρχεται από το plug-in υβριδικό σύστημα που παράγει ισχύ 134 ίππων για να συνδράμει τον γνωστό υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 1600 κ.εκ.
Όπως πάντα, το Μόντε Κάρλο θα είναι ένας από τους σημαντικότερους αγώνες της χρονιάς. Αλλά δεν είναι μόνο η αρχή της νέας εποχής που έχει ενδιαφέρον. Είναι και η αναμέτρηση δύο Γάλλων που αθροιστικά έχουν κερδίσει 17 φορές το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ. Είναι ο Sébastien εναντίον του Sébastien. Ogier εναντίον Loeb. Οκτώ τίτλοι έναντι εννέα τίτλων.
Ο Ogier παραμένει στην ομάδα της Toyota Gazoo Racing με την οποία έχει κερδίσει τους δύο τελευταίους από τους οκτώ τίτλους του, ενώ ο Loeb θα συμμετάσχει για πρώτη φορά με την ομάδα της M-Sport Ford, οδηγώντας ένα Puma Rally1. Κανένας από τους δύο δεν θα διεκδικήσει άλλο ένα Παγκόσμιο Πρωτάθλημα το 2022, αφού και οι δύο θα συμμετάσχουν σε επιλεγμένους αγώνες, όμως σίγουρα θα ταράξουν τα νερά. Ο ομόσταυλος του Loeb στην M-Sport Ford, Craig Breen, είναι η σημαντικότερη μεταγραφή της σεζόν. Ο Ιρλανδός έφυγε από τη Hyundai Motorsport το περασμένο φθινόπωρο για να ηγηθεί της ομάδας, στη μεγαλύτερη ευκαιρία (και το πρώτο πλήρες WRC) της καριέρας του.
Η μετάβαση του WRC σε ένα πιο βιώσιμο μέλλον περιλαμβάνει πέρα από το νέο υβριδικό σύστημα και ένα εντελώς νέο καύσιμο που προέρχεται από ένα μείγμα συνθετικών και βιολογικών συστατικών. Για πρώτη φορά στην ιστορία, το WRC θα είναι 100% βιώσιμο.
Πέρα από την πρωτοποριακή τεχνολογία, θα έχουμε και την επιστροφή αγώνων, όπως τα Ράλλυ της Νέας Ζηλανδίας και της Ιαπωνίας. Στις ακτές τις Τασμανίας θα αντηχήσουν οι βρυχηθμοί των αγωνιστικών αυτοκινήτων το Σεπτέμβριο, ενώ η Ιαπωνία θα προσφέρει ένα συναρπαστικό φινάλε στην άσφαλτο, μπροστά σε μερικούς από τους πιο παθιασμένους και πιστούς θαυμαστές του μηχανοκίνητου αθλητισμού.
Αλλαγές όμως θα έχουμε και στην τοποθεσία κάποιων αγώνων. Ο πρώτος γύρος θα επιστρέψει στην παραδοσιακή βάση του, το Μονακό, ενώ το Ράλλυ Σουηδίας, ο δεύτερος γύρος του εφετινού WRC, θα μετατοπιστεί βόρεια στους σίγουρα χιονισμένους δρόμους της Umea.
Αλλά αυτό που τραβά όλη την προσοχή την εφετινή σεζόν είναι τα αυτοκίνητα. Με τα συστήματα ψύξης των μπαταριών και τις εισαγωγές αέρα, καθώς και με την αεροδυναμική που θα τους δώσει άφθονη πρόσφυση, τα αγωνιστικά αυτοκίνητα Rally1 θα μοιάζουν πιο «άγρια» από οποιαδήποτε άλλη φορά.
Όπως πάντα, το Μόντε Κάρλο θα είναι ένας από τους σημαντικότερους αγώνες της χρονιάς. Αλλά δεν είναι μόνο η αρχή της νέας εποχής που έχει ενδιαφέρον. Είναι και η αναμέτρηση δύο Γάλλων που αθροιστικά έχουν κερδίσει 17 φορές το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ. Είναι ο Sébastien εναντίον του Sébastien. Ogier εναντίον Loeb. Οκτώ τίτλοι έναντι εννέα τίτλων.
Ο Ogier παραμένει στην ομάδα της Toyota Gazoo Racing με την οποία έχει κερδίσει τους δύο τελευταίους από τους οκτώ τίτλους του, ενώ ο Loeb θα συμμετάσχει για πρώτη φορά με την ομάδα της M-Sport Ford, οδηγώντας ένα Puma Rally1. Κανένας από τους δύο δεν θα διεκδικήσει άλλο ένα Παγκόσμιο Πρωτάθλημα το 2022, αφού και οι δύο θα συμμετάσχουν σε επιλεγμένους αγώνες, όμως σίγουρα θα ταράξουν τα νερά. Ο ομόσταυλος του Loeb στην M-Sport Ford, Craig Breen, είναι η σημαντικότερη μεταγραφή της σεζόν. Ο Ιρλανδός έφυγε από τη Hyundai Motorsport το περασμένο φθινόπωρο για να ηγηθεί της ομάδας, στη μεγαλύτερη ευκαιρία (και το πρώτο πλήρες WRC) της καριέρας του.
Η μετάβαση του WRC σε ένα πιο βιώσιμο μέλλον περιλαμβάνει πέρα από το νέο υβριδικό σύστημα και ένα εντελώς νέο καύσιμο που προέρχεται από ένα μείγμα συνθετικών και βιολογικών συστατικών. Για πρώτη φορά στην ιστορία, το WRC θα είναι 100% βιώσιμο.
Πέρα από την πρωτοποριακή τεχνολογία, θα έχουμε και την επιστροφή αγώνων, όπως τα Ράλλυ της Νέας Ζηλανδίας και της Ιαπωνίας. Στις ακτές τις Τασμανίας θα αντηχήσουν οι βρυχηθμοί των αγωνιστικών αυτοκινήτων το Σεπτέμβριο, ενώ η Ιαπωνία θα προσφέρει ένα συναρπαστικό φινάλε στην άσφαλτο, μπροστά σε μερικούς από τους πιο παθιασμένους και πιστούς θαυμαστές του μηχανοκίνητου αθλητισμού.
Αλλαγές όμως θα έχουμε και στην τοποθεσία κάποιων αγώνων. Ο πρώτος γύρος θα επιστρέψει στην παραδοσιακή βάση του, το Μονακό, ενώ το Ράλλυ Σουηδίας, ο δεύτερος γύρος του εφετινού WRC, θα μετατοπιστεί βόρεια στους σίγουρα χιονισμένους δρόμους της Umea.
Αλλά αυτό που τραβά όλη την προσοχή την εφετινή σεζόν είναι τα αυτοκίνητα. Με τα συστήματα ψύξης των μπαταριών και τις εισαγωγές αέρα, καθώς και με την αεροδυναμική που θα τους δώσει άφθονη πρόσφυση, τα αγωνιστικά αυτοκίνητα Rally1 θα μοιάζουν πιο «άγρια» από οποιαδήποτε άλλη φορά.