Η έβδομη γενιά της BMW 7 Series, είναι ένα από τα πιο σημαντικά μοντέλα της γερμανικής μάρκας. Επανασχεδιασμένη και τεχνολογικά αναβαθμισμένη, η Σειρά 7 θα προσφέρεται για πρώτη φορά και σε αμιγώς ηλεκτρική έκδοση, με την ονομασία i7. Η πολυτελής ναυαρχίδα της BMW αναμένουμε να χρησιμοποιεί μια ενημερωμένη έκδοση της αρθρωτής αρχιτεκτονικής CLAR που υπάρχει στην τρέχουσα Σειρά 7, καθώς και στην πλειονότητα των πισωκίνητων μοντέλων της μάρκας.

Η πλατφόρμα είναι πολύ προσαρμόσιμη, επιτρέποντας τη χρήση της σε δύο από τα τελευταία EV της μάρκας (το iX και το i4) και δίνει τη δυνατότητα στην νέα 7 να προσφέρεται και σε αμιγώς ηλεκτρική μορφή. Οι αποκλειστικές μας εικόνες δίνουν μια ιδέα για το πώς θα μπορούσε να είναι ο νέος αντίπαλος της Mercedes-Benz S-Class. Η νέα Σειρά 7 θα έχει μια χαρακτηριστική νέα σχεδίαση εμπρός φωτιστικών σωμάτων, η οποία τη διαχωρίζει οπτικά από τα παλαιότερα μοντέλα όπως η Σειρά 5.

Όπως όλα τα πρόσφατα μοντέλα της μάρκας, έτσι και η νέα Σειρά 7 θα έχει τεράστια μάσκα εμπρός και μερικά σχεδιαστικά στοιχεία του iX SUV. Θα υπάρχει επίσης η επιλογή ανάμεσα σε στάνταρ και μακρύ αμάξωμα. Το πίσω μέρος του μοντέλου θα είναι λίγο πιο συμβατικό, με αλλαγές που περιλαμβάνουν μια ψηλότερη, ανασχεδιασμένη πόρτα του χώρου αποσκευών και νέα, πιο λεπτά, φώτα. Οι εκδόσεις υψηλών επιδόσεων θα έχουν επιπλέον δύο απολήξεις της εξάτμισης, ενσωματωμένες μέσα σε έναν διαχύτη.



Η BMW δεν έχει δώσει ακόμα λεπτομέρειες για τις τεχνικές προδιαγραφές της Σειράς 7 ή για την ηλεκτρική i7. Όμως αναμένουμε ότι το μοντέλο θα συνεχίσει να προσφέρεται με μια σειρά από τετρακύλινδρους και εξακύλινδρους κινητήρες που χρησιμοποιούν ήπια υβριδική τεχνολογία 48V, αλλά και με πετρελαιοκινητήρες. Ο Πρόεδρος της BMW, Oliver Zipse, ανέφερε ότι θα διατίθενται τέσσερις διαφορετικές τεχνολογίες κίνησης.

Είναι πιθανό να επιστρέψει ένας βενζινοκινητήρας V8 για το μοντέλο 750i, αλλά τα όρια εκπομπών ρύπων έχουν δώσει τη χαριστική βολή στον V12, τουλάχιστον στην Ευρώπη. Στις plug-in υβριδικές εκδόσεις αναμένουμε μεγάλη ηλεκτρική αυτονομία και συνολική απόδοση. Το i7, το οποίο θα ανταγωνιστεί τα Mercedes-EQS και Tesla Model S, θα χρησιμοποιεί την τεχνολογία eDrive πέμπτης γενιάς της BMW, την οποία χρησιμοποιούν τα i4 και iX. Το τελευταίο, προσφέρεται με μπαταρία 105 kWh, με εκτιμώμενη αυτονομία 700 χιλιομέτρων.