Το φιάσκο με την Αττική Οδό, η οποία παραμένει κλειστή για τρίτη συνεχή ημέρα, είναι σίγουρο ότι θα έχει και συνέχεια. Μπορεί η εταιρεία να ανακοίνωσε την Τρίτη ότι «πρόκειται να διαθέσει παροχή ύψους 2.000 ευρώ ανά εγκλωβισμένο όχημα», όμως δεν έδωσε περισσότερες λεπτομέρειες. «Οι τεχνικές λεπτομέρειες της διαδικασίας θα ανακοινωθούν σε δεύτερο χρόνο, εφόσον ολοκληρωθεί η καταγραφή όλων των οχημάτων από τις αρμόδιες αρχές», αναφέρει στην ανακοίνωσή της.

Χιλιάδες αγανακτισμένοι οδηγοί και επιβάτες που παρέμειναν επί 20 και περισσότερες ώρες εγκλωβισμένοι στα οχήματά τους στον ασφαλέστερο – θεωρητικά – αυτοκινητόδρομο της χώρας, δεν γνωρίζουν πώς θα τους καταβληθεί το ποσό και αναρωτιούνται αν δικαιούνται αποζημίωση για ηθική και σωματική βλάβη, αλλά και ζημιές που υπέστη το όχημά τους. Απαντήσεις που είναι δύσκολο να δοθούν αυτή τη στιγμή, καθώς δεν είναι γνωστά αρκετά δεδομένα τόσο από την Αττική Οδό όσο και από την πολιτεία.

Σε ανακοίνωσή του, ο Δικηγορικός Σύλλογος Αθηνών αναφέρει ότι «οι πληγέντες πολίτες δικαιούνται πραγματικής και πλήρους αποζημίωσης και ικανοποίησης της ηθικής τους βλάβης. Η οριζόντια και συμβολική παροχή ποσών, στα πλαίσια, προφανώς, της πολιτικής διαχείρισης του προβλήματος δεν μπορεί να υποκαταστήσει την αποζημιωτική ευθύνη, που υπέχουν τόσο το Δημόσιο και οι ΟΤΑ, όσο και οι ιδιωτικές εταιρίες (π.χ. παραχωρησιούχοι, ΔΕΔΔΗΕ ΑΕ)», προσθέτοντας πως «πέραν των πολιτικών ευθυνών των αρμοδίων φορέων , πρέπει να αναζητηθούν και να αποδοθούν οι ποινικές και αστικές ευθύνες, που αναλογούν».

Προκύπτουν αρκετά ερωτήματα για το ποιοι δικαιούνται αποζημίωση και ποια θα είναι αυτή.

1) Με ποιον τρόπο θα βεβαιωθεί η παρουσία του οχήματος στην Αττική Οδό την ώρα του εγκλωβισμού;

2) Αν μόνο με το απόκομμα των διοδίων, τι ισχύει για όσους εισήλθαν με e-pass ή έχασαν το απόκομμα; Εξάλλου όλα τα οχήματα που πέρασαν τα διόδια έχουν καταγραφεί από τις κάμερες που υπάρχουν τοποθετημένες χαμηλά σε κάθε διάδρομο.

3) Μπορεί οι φωτογραφίες του ακινητοποιημένου οχήματος μέσα στην Αττική Οδό να αποτελέσουν αποδεικτικό στοιχείο; Ή κάποια βεβαίωση από το Πυροσβεστικό Σώμα ή την Πολιτική Προστασία κατά τον απεγκλωβισμό του οχήματος;

4) Τι ισχύει για όσους εισήλθαν στην Αττική Οδό και ακινητοποιήθηκαν πριν φθάσουν στο σταθμό διοδίων; (υπάρχουν τέτοια σημεία)

5) Ποιος δικαιούται την αποζημίωση των 2.000 ευρώ, ο οδηγός ή ο ιδιοκτήτης του οχήματος;

6) Τι ισχύει για επιβάτες ταξί που πλήρωσαν εκατοντάδες ευρώ αντίτιμο; Θα λάβουν την αποζημίωση;

7) Τι ισχύει για εταιρικά αυτοκίνητα, ή ενοικιαζόμενα (π.χ. rent a car) ή μεταφοράς προσωπικού (πολυθέσια);

8) Τι γίνεται με τους υπόλοιπους δρόμους που είναι ευθύνη της Περιφέρειας Αττικής; Όπως ο Περιφερειακός Υμηττού, η Κατεχάκη και η Μεσογείων;

9) Αν κάποιος εισπράξει το ποσό των 2.000 ευρώ μπορεί να διεκδικήσει αποζημίωση; Τι θα αναφέρει το χαρτί καταβολής της αποζημίωσης; Όπως ανέφερε στον ΑΝΤ1 ο ποινικολόγος Αλέξης Κούγιας, «είναι βέβαια ότι θα υπάρχει από την Αττική Οδό ιδιωτικό συμφωνητικό, μέσω του οποίου αυτομάτως θα παραιτείται κάθε ποινικής και κάθε αστικής αξιώσεως».

10) Μία αγωγή για άτομα που είχαν προβλήματα υγείας τι ποσό μπορεί να αφορά; Πόσο θα διαρκέσει μία τέτοια διαδικασία στα δικαστήρια;Το φιάσκο με την Αττική Οδό, η οποία παραμένει κλειστή για τρίτη συνεχή ημέρα, είναι σίγουρο ότι θα έχει και συνέχεια. Μπορεί η εταιρεία να ανακοίνωσε την Τρίτη ότι «πρόκειται να διαθέσει παροχή ύψους 2.000 ευρώ ανά εγκλωβισμένο όχημα», όμως δεν έδωσε περισσότερες λεπτομέρειες. «Οι τεχνικές λεπτομέρειες της διαδικασίας θα ανακοινωθούν σε δεύτερο χρόνο, εφόσον ολοκληρωθεί η καταγραφή όλων των οχημάτων από τις αρμόδιες αρχές», αναφέρει στην ανακοίνωσή της.

Χιλιάδες αγανακτισμένοι οδηγοί και επιβάτες που παρέμειναν επί 20 και περισσότερες ώρες εγκλωβισμένοι στα οχήματά τους στον ασφαλέστερο – θεωρητικά – αυτοκινητόδρομο της χώρας, δεν γνωρίζουν πώς θα τους καταβληθεί το ποσό και αναρωτιούνται αν δικαιούνται αποζημίωση για ηθική και σωματική βλάβη, αλλά και ζημιές που υπέστη το όχημά τους. Απαντήσεις που είναι δύσκολο να δοθούν αυτή τη στιγμή, καθώς δεν είναι γνωστά αρκετά δεδομένα τόσο από την Αττική Οδό όσο και από την πολιτεία.

Σε ανακοίνωσή του, ο Δικηγορικός Σύλλογος Αθηνών αναφέρει ότι «οι πληγέντες πολίτες δικαιούνται πραγματικής και πλήρους αποζημίωσης και ικανοποίησης της ηθικής τους βλάβης. Η οριζόντια και συμβολική παροχή ποσών, στα πλαίσια, προφανώς, της πολιτικής διαχείρισης του προβλήματος δεν μπορεί να υποκαταστήσει την αποζημιωτική ευθύνη, που υπέχουν τόσο το Δημόσιο και οι ΟΤΑ, όσο και οι ιδιωτικές εταιρίες (π.χ. παραχωρησιούχοι, ΔΕΔΔΗΕ ΑΕ)», προσθέτοντας πως «πέραν των πολιτικών ευθυνών των αρμοδίων φορέων , πρέπει να αναζητηθούν και να αποδοθούν οι ποινικές και αστικές ευθύνες, που αναλογούν».

Προκύπτουν αρκετά ερωτήματα για το ποιοι δικαιούνται αποζημίωση και ποια θα είναι αυτή.

1) Με ποιον τρόπο θα βεβαιωθεί η παρουσία του οχήματος στην Αττική Οδό την ώρα του εγκλωβισμού;

2) Αν μόνο με το απόκομμα των διοδίων, τι ισχύει για όσους εισήλθαν με e-pass ή έχασαν το απόκομμα; Εξάλλου όλα τα οχήματα που πέρασαν τα διόδια έχουν καταγραφεί από τις κάμερες που υπάρχουν τοποθετημένες χαμηλά σε κάθε διάδρομο.

3) Μπορεί οι φωτογραφίες του ακινητοποιημένου οχήματος μέσα στην Αττική Οδό να αποτελέσουν αποδεικτικό στοιχείο; Ή κάποια βεβαίωση από το Πυροσβεστικό Σώμα ή την Πολιτική Προστασία κατά τον απεγκλωβισμό του οχήματος;

4) Τι ισχύει για όσους εισήλθαν στην Αττική Οδό και ακινητοποιήθηκαν πριν φθάσουν στο σταθμό διοδίων; (υπάρχουν τέτοια σημεία)

5) Ποιος δικαιούται την αποζημίωση των 2.000 ευρώ, ο οδηγός ή ο ιδιοκτήτης του οχήματος;

6) Τι ισχύει για επιβάτες ταξί που πλήρωσαν εκατοντάδες ευρώ αντίτιμο; Θα λάβουν την αποζημίωση;

7) Τι ισχύει για εταιρικά αυτοκίνητα, ή ενοικιαζόμενα (π.χ. rent a car) ή μεταφοράς προσωπικού (πολυθέσια);

8) Τι γίνεται με τους υπόλοιπους δρόμους που είναι ευθύνη της Περιφέρειας Αττικής; Όπως ο Περιφερειακός Υμηττού, η Κατεχάκη και η Μεσογείων;

9) Αν κάποιος εισπράξει το ποσό των 2.000 ευρώ μπορεί να διεκδικήσει αποζημίωση; Τι θα αναφέρει το χαρτί καταβολής της αποζημίωσης; Όπως ανέφερε στον ΑΝΤ1 ο ποινικολόγος Αλέξης Κούγιας, «είναι βέβαια ότι θα υπάρχει από την Αττική Οδό ιδιωτικό συμφωνητικό, μέσω του οποίου αυτομάτως θα παραιτείται κάθε ποινικής και κάθε αστικής αξιώσεως».

10) Μία αγωγή για άτομα που είχαν προβλήματα υγείας τι ποσό μπορεί να αφορά; Πόσο θα διαρκέσει μία τέτοια διαδικασία στα δικαστήρια;
Το φιάσκο με την Αττική Οδό, η οποία παραμένει κλειστή για τρίτη συνεχή ημέρα, είναι σίγουρο ότι θα έχει και συνέχεια. Μπορεί η εταιρεία να ανακοίνωσε την Τρίτη ότι «πρόκειται να διαθέσει παροχή ύψους 2.000 ευρώ ανά εγκλωβισμένο όχημα», όμως δεν έδωσε περισσότερες λεπτομέρειες. «Οι τεχνικές λεπτομέρειες της διαδικασίας θα ανακοινωθούν σε δεύτερο χρόνο, εφόσον ολοκληρωθεί η καταγραφή όλων των οχημάτων από τις αρμόδιες αρχές», αναφέρει στην ανακοίνωσή της.

Χιλιάδες αγανακτισμένοι οδηγοί και επιβάτες που παρέμειναν επί 20 και περισσότερες ώρες εγκλωβισμένοι στα οχήματά τους στον ασφαλέστερο – θεωρητικά – αυτοκινητόδρομο της χώρας, δεν γνωρίζουν πώς θα τους καταβληθεί το ποσό και αναρωτιούνται αν δικαιούνται αποζημίωση για ηθική και σωματική βλάβη, αλλά και ζημιές που υπέστη το όχημά τους. Απαντήσεις που είναι δύσκολο να δοθούν αυτή τη στιγμή, καθώς δεν είναι γνωστά αρκετά δεδομένα τόσο από την Αττική Οδό όσο και από την πολιτεία.

Σε ανακοίνωσή του, ο Δικηγορικός Σύλλογος Αθηνών αναφέρει ότι «οι πληγέντες πολίτες δικαιούνται πραγματικής και πλήρους αποζημίωσης και ικανοποίησης της ηθικής τους βλάβης. Η οριζόντια και συμβολική παροχή ποσών, στα πλαίσια, προφανώς, της πολιτικής διαχείρισης του προβλήματος δεν μπορεί να υποκαταστήσει την αποζημιωτική ευθύνη, που υπέχουν τόσο το Δημόσιο και οι ΟΤΑ, όσο και οι ιδιωτικές εταιρίες (π.χ. παραχωρησιούχοι, ΔΕΔΔΗΕ ΑΕ)», προσθέτοντας πως «πέραν των πολιτικών ευθυνών των αρμοδίων φορέων , πρέπει να αναζητηθούν και να αποδοθούν οι ποινικές και αστικές ευθύνες, που αναλογούν».

Προκύπτουν αρκετά ερωτήματα για το ποιοι δικαιούνται αποζημίωση και ποια θα είναι αυτή.

1) Με ποιον τρόπο θα βεβαιωθεί η παρουσία του οχήματος στην Αττική Οδό την ώρα του εγκλωβισμού;

2) Αν μόνο με το απόκομμα των διοδίων, τι ισχύει για όσους εισήλθαν με e-pass ή έχασαν το απόκομμα; Εξάλλου όλα τα οχήματα που πέρασαν τα διόδια έχουν καταγραφεί από τις κάμερες που υπάρχουν τοποθετημένες χαμηλά σε κάθε διάδρομο.

3) Μπορεί οι φωτογραφίες του ακινητοποιημένου οχήματος μέσα στην Αττική Οδό να αποτελέσουν αποδεικτικό στοιχείο; Ή κάποια βεβαίωση από το Πυροσβεστικό Σώμα ή την Πολιτική Προστασία κατά τον απεγκλωβισμό του οχήματος;

4) Τι ισχύει για όσους εισήλθαν στην Αττική Οδό και ακινητοποιήθηκαν πριν φθάσουν στο σταθμό διοδίων; (υπάρχουν τέτοια σημεία)

5) Ποιος δικαιούται την αποζημίωση των 2.000 ευρώ, ο οδηγός ή ο ιδιοκτήτης του οχήματος;

6) Τι ισχύει για επιβάτες ταξί που πλήρωσαν εκατοντάδες ευρώ αντίτιμο; Θα λάβουν την αποζημίωση;

7) Τι ισχύει για εταιρικά αυτοκίνητα, ή ενοικιαζόμενα (π.χ. rent a car) ή μεταφοράς προσωπικού (πολυθέσια);

8) Τι γίνεται με τους υπόλοιπους δρόμους που είναι ευθύνη της Περιφέρειας Αττικής; Όπως ο Περιφερειακός Υμηττού, η Κατεχάκη και η Μεσογείων;

9) Αν κάποιος εισπράξει το ποσό των 2.000 ευρώ μπορεί να διεκδικήσει αποζημίωση; Τι θα αναφέρει το χαρτί καταβολής της αποζημίωσης; Όπως ανέφερε στον ΑΝΤ1 ο ποινικολόγος Αλέξης Κούγιας, «είναι βέβαια ότι θα υπάρχει από την Αττική Οδό ιδιωτικό συμφωνητικό, μέσω του οποίου αυτομάτως θα παραιτείται κάθε ποινικής και κάθε αστικής αξιώσεως».

10) Μία αγωγή για άτομα που είχαν προβλήματα υγείας τι ποσό μπορεί να αφορά; Πόσο θα διαρκέσει μία τέτοια διαδικασία στα δικαστήρια;