Διαβάστε στο motorone.gr: Η Toyota παρέμεινε πρώτη σε πωλήσεις παγκοσμίως και το 2021
Διεύρυνε την απόστασή της από τον Όμιλο Volkswagen
Η Toyota ανακοίνωσε αύξηση των παγκόσμιων πωλήσεων της το 2021, κατά 10,1%. H απόδοση αυτή την φέρνει για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά στην πρώτη θέση, καθιστώντας την τη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο και διευρύνοντας την απόσταση της από το Volkswagen Group, που βρέθηκε ξανά στη δεύτερη θέση.
Η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία ανακοίνωσε πωλήσεις 10,5 εκατομμυρίων οχημάτων το 2021, συμπεριλαμβανομένων αυτών των θυγατρικών της, Lexus, Daihatsu και Hino. Αντίστοιχα, ο γερμανικός όμιλος κατέγραψε 8,9 εκατομμύρια πωλήσεις, 5% λιγότερες από το 2020, σημειώνοντας τα χαμηλότερα ποσοστά πωλήσεών των τελευταίων 10 ετών.
Οι αυτοκινητοβιομηχανίες αναγκάστηκαν να μειώσουν την παραγωγή τους, λόγω έλλειψης ημιαγωγών κατά τη διάρκεια της πανδημίας του κορωνοϊού, που διέκοψε τις αλυσίδες εφοδιασμού ηλεκτρονικών εξαρτημάτων. Ωστόσο, η Toyota κατάφερε να ξεπεράσει τις επιπτώσεις της πανδημίας καλύτερα από τις περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες, επειδή η ιαπωνική αγορά και οι αντίστοιχες σε άλλες ασιατικές χώρες, έχουν επηρεαστεί λιγότερο από ό,τι η Ευρώπη.
Πάντως η Toyota δήλωσε ότι είναι πιθανό να μη φτάσει το στόχο παραγωγής 9 εκατομμυρίων οχημάτων το οικονομικό έτος που λήγει στις 31 Μαρτίου, λόγω της αναστάτωσης που έχει προκαλέσει ο COVID-19.
Η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία ανακοίνωσε πωλήσεις 10,5 εκατομμυρίων οχημάτων το 2021, συμπεριλαμβανομένων αυτών των θυγατρικών της, Lexus, Daihatsu και Hino. Αντίστοιχα, ο γερμανικός όμιλος κατέγραψε 8,9 εκατομμύρια πωλήσεις, 5% λιγότερες από το 2020, σημειώνοντας τα χαμηλότερα ποσοστά πωλήσεών των τελευταίων 10 ετών.
Οι αυτοκινητοβιομηχανίες αναγκάστηκαν να μειώσουν την παραγωγή τους, λόγω έλλειψης ημιαγωγών κατά τη διάρκεια της πανδημίας του κορωνοϊού, που διέκοψε τις αλυσίδες εφοδιασμού ηλεκτρονικών εξαρτημάτων. Ωστόσο, η Toyota κατάφερε να ξεπεράσει τις επιπτώσεις της πανδημίας καλύτερα από τις περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες, επειδή η ιαπωνική αγορά και οι αντίστοιχες σε άλλες ασιατικές χώρες, έχουν επηρεαστεί λιγότερο από ό,τι η Ευρώπη.
Πάντως η Toyota δήλωσε ότι είναι πιθανό να μη φτάσει το στόχο παραγωγής 9 εκατομμυρίων οχημάτων το οικονομικό έτος που λήγει στις 31 Μαρτίου, λόγω της αναστάτωσης που έχει προκαλέσει ο COVID-19.