Διαβάστε στο motorone.gr: Η Ferrari καταθέτει πατέντα για πλατφόρμα ηλεκτρικών αυτοκινήτων
Τα σχέδια που κατέθεσε η μάρκα για νέο δίπλωμα ευρεσιτεχνίας δίνουν μια πρώτη ιδέα της εμφάνισης ενός μελλοντικού ηλεκτρικού αυτοκινήτου της, το οποίο θα πρέπει να περιμένουμε μέσα στο 2025.
Στα μέσα του περασμένου έτους, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Ferrari, John Elkann, επιβεβαίωσε ότι η μάρκα θα παρουσιάσει το πρώτο της αμιγώς ηλεκτρικό σπορ αυτοκίνητο το 2025. Και φαίνεται ότι προχωρά στη διαδικασία εξέλιξης, αφού κατέθεσε δίπλωμα ευρεσιτεχνίας για μια νέα ηλεκτρική πλατφόρμα σπορ αυτοκινήτων, η οποία αναμένουμε ότι θα χρησιμοποιηθεί σε ένα μοντέλο που θα ανταγωνιστεί το Tesla Roadster.
Η αίτηση διπλώματος ευρεσιτεχνίας της Ferrari αφορά ένα πάτωμα και σασί, το οποίο έχει χώρο για δύο πακέτα μπαταριών. Υπάρχει μια μεγαλύτερη μονάδα τοποθετημένη στο πίσω μέρος του οχήματος και ένα φαρδύ, επίπεδο πακέτο κάτω από την καμπίνα, το οποίο έχει διαμορφωθεί ώστε να αφήνει αρκετό χώρο για τους επιβάτες. Και οι δύο μπαταρίες είναι στερεωμένες σε ένα δικό τους τμήμα του πατώματος, το οποίο είναι ξεχωριστό από το κύριο πλαίσιο του οχήματος και βιδώνεται από κάτω.
Το σχήμα του πρωτοτύπου αυτοκινήτου στα σκίτσα διπλωμάτων ευρεσιτεχνίας υποδηλώνει ότι το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της Ferrari δεν θα ξεφεύγει πολύ από τη σχεδιαστική γλώσσα των συμβατικών της μοντέλων. Το πακέτο μπαταριών και οι ηλεκτροκινητήρες θα βρίσκονται στο πίσω μέρος του οχήματος, καταλαμβάνοντας τον χώρο που συνήθως βρίσκονται ο κινητήρας εσωτερικής καύσης και το κιβώτιο ταχυτήτων.
Παρότι τα σχέδια διπλωμάτων ευρεσιτεχνίας της Ferrari δείχνουν ότι αυτή η νέα πλατφόρμα έχει σχεδιαστεί για αμιγώς ηλεκτρικά συστήματα κίνησης, η εταιρεία λέει ότι έχει αφήσει αρκετό χώρο για να μπορεί να χρησιμοποιηθεί από ένα υβριδικό σπορ αυτοκίνητο με κινητήρα εσωτερικής καύσης που θα βασίζεται στα ίδια υποστρώματα. Είναι πιθανό στα μέσα της δεκαετίας να δούμε άλλο ένα χαμηλό υβριδικό μοντέλο από τη Ferrari, περίπου την ίδια εποχή που η εταιρεία θα λανσάρει το πρώτο της ηλεκτροκίνητο μοντέλο.
Η Ferrari υποστηρίζει ότι υπάρχει αρκετός χώρος τόσο στο εμπρός όσο και στο πίσω μέρος της πλατφόρμας για να τοποθετηθεί ένας κινητήρας εσωτερικής καύσης. Όμως, αν κρίνουμε από αυτές τις εικόνες, η πλατφόρμα θα έχει παρόμοιο μπροστινό μέρος με το F8 Tributo και το 296 GTB, πράγμα που σημαίνει ότι δεν θα υπάρχει αρκετός χώρος για έναν βενζινοκινητήρα εμπρός. Ωστόσο, εάν η Ferrari τοποθετήσει έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης σε αυτήν την πλατφόρμα, είναι πιθανό να βρίσκεται πίσω από την καμπίνα επιβατών, με τον περιορισμένο χώρο μπροστά να χρησιμοποιείται για την τοποθέτηση του ηλεκτροκινητήρα.