Διαβάστε στο motorone.gr: Αποκαλύφθηκε η Skoda Fabia Monte Carlo με τα σπορ στοιχεία
Με την παρουσίαση της έκδοσης Monte Carlo, η Skoda ολοκληρώνει τη διαθέσιμη γκάμα του Fabia τέταρτης γενιάς, εορτάζοντας τις επιτυχίες της μάρκας στο θρυλικό ράλλυ.
Η Skoda απέκλεισε το ενδεχόμενο επιστροφής του Fabia RS και αντ’ αυτού, η έκδοση Monte Carlo, που επικεντρώνεται περισσότερο σε αισθητικές τροποποιήσεις, θα είναι η τελευταία παραλλαγή της τελευταίας γενιάς του μοντέλου.
Οι μαύρες λεπτομέρειες στο αμάξωμα προσδίδουν στο Fabia μια πιο δυναμική εμφάνιση, ενώ στο εσωτερικό έχουν προστεθεί κόκκινες πινελιές και όψη ανθρακονημάτων στον πίνακα οργάνων και τις πόρτες.
Εξωτερικά, πέραν της προαιρετικής μαύρης οροφής, μαύρες λεπτομέρειες είναι ορατές στη μάσκα, τους καθρέπτες και τις πλαϊνές ποδιές, όπως και στον (ψευδο)διαχύτη. Επίσης, η επιγραφή μεγάλων διαστάσεων με το όνομα της Skoda στη θύρα του χώρου αποσκευών έχει μαύρο χρωματισμό.
Οι ζάντες αλουμινίου είναι διαθέσιμες σε δύο χρώματα (μαύρο και ασημένιο) σε διαστάσεις 16”, 17” και 18”, οι οποίες έχουν αφαιρούμενα πλαστικά καλύμματα, τα οποία βελτιώνουν το συντελεστή οπισθέλκουσας σε 0,28.
Στις εκδόσεις πλήρους εξοπλισμού περιλαμβάνεται ένα subwoofer τοποθετημένο στο χώρο αποσκευών, πέντε θύρες φόρτισης USB-C, ασύρματη φόρτιση, διαδραστική οθόνη 9,2 ιντσών και σκληρό δίσκο SSD 64 GB, για να αποθηκεύονται οι χάρτες του συστήματος πλοήγησης. Έως και 9 αερόσακοι είναι διαθέσιμοι, καθώς και adaptive cruise control που λειτουργεί μέχρι και τα 210 χλμ./ώρα.
H Monte Carlo διατίθεται με τέσσερις διαφορετικούς κινητήρες. Ο ατμοσφαιρικός 3κύλινδρος κινητήρας 1 λίτρου αποδίδει 80 ίππους και 93 Nm ροπής που μεταδίδεται μέσω κιβωτίου πέντε σχέσεων στους εμπρός τροχούς, με επιτάχυνση 0-100 σε 15,5 δλ. και τελική ταχύτητα 179 χλμ./ώρα.
Ο τρικύλινδρος τούρμπο ενός λίτρου αποδίδει 95 ίππους και 175 Nm ροπής, που βελτιώνει την επιτάχυνση 0-100 σε 10,6 δλ., αυξάνοντας την τελική ταχύτητα στα 193 χλμ./ώρα με τη χρήση του ίδιου κιβωτίου 5 σχέσεων.
Η πιο ισχυρή έκδοση TSI ΕVO αυτού του κινητήρα, παράγει 110 ίππους και 200 Nm ροπής. Με αυτό τον κινητήρα προσφέρεται η επιλογή μεταξύ ενός χειροκίνητου κιβωτίου 6 σχέσεων και ενός αυτόματου 7 σχέσεων με διπλό συμπλέκτη. Με το 6τάχυτο κιβώτιο τα 0-100 επιτυγχάνονται σε 10 δλ., ενώ η DSG έκδοση κερδίζει ένα δέκατο του δλ. Η τελική ταχύτητα αμφότερων αγγίζει τα 205 χλμ./ώρα.
Τέλος, διατίθεται και ένας 4κύλινδρος τούρμπο κινητήρας 1,5 λίτρου 150 ίππων, με ροπή 250 Nm, που συνδυάζεται αποκλειστικά με μετάδοση DSG. Με επιτάχυνση 0-100 στα 8 δλ., η τελική του ταχύτητα αγγίζει τα 225 χλμ./ώρα.