Διαβάστε στο motorone.gr: Με περισσότερους από 750 ίππους η νέα υβριδική BMW M5
Η επόμενη γενιά της M5 έρχεται και θα μπορούσε να έχει έως και 760 ίππους, χάρη στο υβριδικό σύστημα μετάδοσης κίνησης με τον V8 κινητήρα από την XM.
Οι φωτογράφοι μας κατάφεραν να εντοπίσουν ξανά την επόμενη BMW M5 και οι εικόνες δίνουν μια πιο ξεκάθαρη ματιά στις γραμμές της ισχυρότερης έκδοσης της Σειράς 5 της μέχρι σήμερα. Αναμένουμε ότι το μοντέλο θα εφοδιάζεται με V8 plug-in υβριδικό σύστημα με δύο ηλεκτροκινητήρες, ίδιο με αυτό που θα χρησιμοποιεί τα BMW σειράς X με M χαρακτηριστικά.
Η έκδοση Μ5 θα κάνει πρεμιέρα το 2024, ένα χρόνο μετά την κυκλοφορία της όγδοης γενιάς της Σειράς 5. Στα XM, το σύστημα φημολογείται ότι αποδίδει 747 ίππους, αλλά είναι πιθανό για την M5 η ισχύς να είναι ακόμα μεγαλύτερη, δεδομένης της εξέχουσας θέσης των μοντέλων «M» στη γκάμα της εταιρείας. Μια ισχύς 760 ίππων και 1.000 Nm ροπής είναι εύλογη.
Το πρώιμο πρωτότυπο M5 καλύπτεται από καμουφλάζ, αλλά μπορούμε να διακρίνουμε μερικές βασικές διαφορές από το σημερινό μοντέλο. Αρχικά, έχει ελαφρώς μεγαλύτερη μάσκα, αν και η BMW δεν έχει υιοθετήσει την τεράστια μάσκα των τελευταίων M3 και M4. Οι λεπτοί προβολείς θυμίζουν τη σχεδίαση του ανανεωμένου SUV X5 και όλη η επιφάνεια του αυτοκινήτου δείχνει πιο λεία, πιθανότατα για καλύτερη αεροδυναμική.
Όπως πάντα η M5 θα είναι φαρδύτερη από την απλή Σειρά 5 και αυτό είναι εμφανές στις κατασκοπευτικές φωτογραφίες μας, όπως και η θύρα φόρτισης πίσω από τον μπροστινό αριστερό τροχό του πρωτότυπου. Οι χαρακτηριστική τετραπλή απόληξη της εξάτμισης είναι σμιλεμένη βαθιά μέσα στον πίσω προφυλακτήρα. Τα πίσω φώτα φαίνεται να είναι πολύ μικρότερα από πριν και πρόσθετα πάνελ κρύβουν κάτι που μοιάζει με ένα μικρό σπόιλερ.
Η αποκλειστική μας εικόνα δίνει μια καλύτερη ένδειξη για το πώς θα μοιάζει η επόμενη BMW M5. Θα είναι πιο επιθετική από ποτέ, με πιο σμιλεμένο εμπρός προφυλακτήρα και καπό. Οι νέοι προβολείς, με τεχνολογία λέιζερ και τα μπροστινά φτερά θα έχουν παρόμοια σχεδίαση με αυτά της νέας Σειρά 2.
Η καμπίνα της M5 θα είναι ολοκαίνουργια, και έντονα επηρεασμένη από την επόμενη Σειρά 5. Θα έχει το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας iDrive 8 της BMW, το οποίο συνδυάζει οθόνη αφής 14,9 ιντσών με ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών κάτω από ένα ενιαίο κυρτό γυαλί και τεχνικά χαρακτηριστικά όπως η συνδεσιμότητα 5G και τα σύστημα πλοήγησης επαυξημένης πραγματικότητας.
Η BMW αναμένεται να τοποθετήσει το υβριδικό σύστημα κίνησης του SUV XM στην επόμενη M5. Αυτό το σύστημα θα χρησιμοποιεί τον V8 κινητήρα 4,4 λίτρων με διπλό υπερσυμπιεστή της M5 CS, σε συνδυασμό με το υβριδικό σύστημα της X5 xDrive45e PHEV. Θεωρητικά, ένα τέτοιο σύστημα θα πρέπει να αποδίδει ισχύ 760 ίππων και 1.000 Nm ροπής, ενώ για πρώτη φορά μια Μ5 θα μπορεί να κινηθεί αμιγώς ηλεκτρικά. Η X5 xDrive45e μπορεί να διανύσει 87 χιλιόμετρα σε λειτουργία EV και η M5 θα μπορούσε να αυξήσει αυτόν τον αριθμό, χάρη στο μικρότερο βάρος και την καλύτερη αεροδυναμική της.
Η νέα M5 θα εξακολουθήσει να είναι τετρακίνητη και θα προσφέρει προγράμματα οδήγησης που αλλάζουν την παροχή ροπής του συστήματος. Δεν περιμένουμε να δούμε ένα κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη, αφού η BMW κάνει μια μετάβαση από τα DCT στα παραδοσιακά αυτόματα κιβώτια με τις σύγχρονες M3, M4 και M5. Πιστεύουμε ότι θα δούμε μια αναβαθμισμένη έκδοση του αυτόματου κιβωτίου οκτώ σχέσεων του σημερινού αυτοκινήτου, που θα μπορεί να ανταπεξέλθει στην επιπλέον ροπή του καινούριου μοντέλου.
Η έκδοση Μ5 θα κάνει πρεμιέρα το 2024, ένα χρόνο μετά την κυκλοφορία της όγδοης γενιάς της Σειράς 5. Στα XM, το σύστημα φημολογείται ότι αποδίδει 747 ίππους, αλλά είναι πιθανό για την M5 η ισχύς να είναι ακόμα μεγαλύτερη, δεδομένης της εξέχουσας θέσης των μοντέλων «M» στη γκάμα της εταιρείας. Μια ισχύς 760 ίππων και 1.000 Nm ροπής είναι εύλογη.
Το πρώιμο πρωτότυπο M5 καλύπτεται από καμουφλάζ, αλλά μπορούμε να διακρίνουμε μερικές βασικές διαφορές από το σημερινό μοντέλο. Αρχικά, έχει ελαφρώς μεγαλύτερη μάσκα, αν και η BMW δεν έχει υιοθετήσει την τεράστια μάσκα των τελευταίων M3 και M4. Οι λεπτοί προβολείς θυμίζουν τη σχεδίαση του ανανεωμένου SUV X5 και όλη η επιφάνεια του αυτοκινήτου δείχνει πιο λεία, πιθανότατα για καλύτερη αεροδυναμική.
Όπως πάντα η M5 θα είναι φαρδύτερη από την απλή Σειρά 5 και αυτό είναι εμφανές στις κατασκοπευτικές φωτογραφίες μας, όπως και η θύρα φόρτισης πίσω από τον μπροστινό αριστερό τροχό του πρωτότυπου. Οι χαρακτηριστική τετραπλή απόληξη της εξάτμισης είναι σμιλεμένη βαθιά μέσα στον πίσω προφυλακτήρα. Τα πίσω φώτα φαίνεται να είναι πολύ μικρότερα από πριν και πρόσθετα πάνελ κρύβουν κάτι που μοιάζει με ένα μικρό σπόιλερ.
Η αποκλειστική μας εικόνα δίνει μια καλύτερη ένδειξη για το πώς θα μοιάζει η επόμενη BMW M5. Θα είναι πιο επιθετική από ποτέ, με πιο σμιλεμένο εμπρός προφυλακτήρα και καπό. Οι νέοι προβολείς, με τεχνολογία λέιζερ και τα μπροστινά φτερά θα έχουν παρόμοια σχεδίαση με αυτά της νέας Σειρά 2.
Η καμπίνα της M5 θα είναι ολοκαίνουργια, και έντονα επηρεασμένη από την επόμενη Σειρά 5. Θα έχει το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας iDrive 8 της BMW, το οποίο συνδυάζει οθόνη αφής 14,9 ιντσών με ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών κάτω από ένα ενιαίο κυρτό γυαλί και τεχνικά χαρακτηριστικά όπως η συνδεσιμότητα 5G και τα σύστημα πλοήγησης επαυξημένης πραγματικότητας.
Η BMW αναμένεται να τοποθετήσει το υβριδικό σύστημα κίνησης του SUV XM στην επόμενη M5. Αυτό το σύστημα θα χρησιμοποιεί τον V8 κινητήρα 4,4 λίτρων με διπλό υπερσυμπιεστή της M5 CS, σε συνδυασμό με το υβριδικό σύστημα της X5 xDrive45e PHEV. Θεωρητικά, ένα τέτοιο σύστημα θα πρέπει να αποδίδει ισχύ 760 ίππων και 1.000 Nm ροπής, ενώ για πρώτη φορά μια Μ5 θα μπορεί να κινηθεί αμιγώς ηλεκτρικά. Η X5 xDrive45e μπορεί να διανύσει 87 χιλιόμετρα σε λειτουργία EV και η M5 θα μπορούσε να αυξήσει αυτόν τον αριθμό, χάρη στο μικρότερο βάρος και την καλύτερη αεροδυναμική της.
Η νέα M5 θα εξακολουθήσει να είναι τετρακίνητη και θα προσφέρει προγράμματα οδήγησης που αλλάζουν την παροχή ροπής του συστήματος. Δεν περιμένουμε να δούμε ένα κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη, αφού η BMW κάνει μια μετάβαση από τα DCT στα παραδοσιακά αυτόματα κιβώτια με τις σύγχρονες M3, M4 και M5. Πιστεύουμε ότι θα δούμε μια αναβαθμισμένη έκδοση του αυτόματου κιβωτίου οκτώ σχέσεων του σημερινού αυτοκινήτου, που θα μπορεί να ανταπεξέλθει στην επιπλέον ροπή του καινούριου μοντέλου.